קוז'יקרו: "הדבר נאמר בהומור שחור בסיטואציה. מתנצל אם מישהי או מישהו נפגע מזה"

במהלך דיון על האי על איך להדליק אש בשבט קפרה שישודר הערב בערוץ 13, השורד עידו קוז'יקרו זרק בדיחה לאוויר שהציתה את האי ואת הרשת. הבוקר, הוא העלה פוסט שמנסה להרגיע את הרוחות: "הספר הזה קדוש לעמנו ובלי לגלות יותר מידי על הפרק, רק אומר שכמובן שאף אחד לא באמת התכוון באמת לעשות את זה"

זמן צפייה: 00:27

כל שורד מתחיל יודע שאש מסמלת חיים על האי. היא מספקת חום, אור, מרתיחה מים ומסמלת יותר מכל את החיים של השורד במשחק. ברגע שהלפיד שלך כבוי, אתה מחוץ למשחק. אז כשהגיע שבט קפרה לאי וניסה להדליק אש הוא חיפש חומר בעירה כלשהו שיתחיל את העסק.

כחלק ממציאת פתרונות למדורה מאולתרת, עידו קוז'יקרו זרק לאויר בדיחה והציע לשרוף ספר תהילים. הבדיחה לא הצחיקה את ליטל סמדג'ה וחלק מהשורדים, בלשון המעטה, ואף גררה שיח חריף ברשתות מאז פרסום הקטע מתוך הפרק.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ido Kozikaro (@kozikaro13) on

בתגובה, קוז'יקרו פרסם הבוקר הבהרה שמדובר בספר קדוש לעמנו ואף אחד לא באמת התכוון לשרוף אותו: "הדבר נאמר בהומור שחור בסיטואציה לא קלה. אני מתנצל אם מישהי או מישהו נפגע מזה. הספר הזה קדוש לעמנו ובלי לגלות יותר מידי על הפרק, רק אומר שכמובן שאף אחד לא באמת התכוון באמת לעשות את זה", כתב קוז'יקרו בפוסט בעמוד האינסטגרם שלו.

הקטע המלא ישודר הערב בהישרדות VIP בערוץ 13