דנה רון על הישרדות VIP: "צפיתי מהצד ופשוט ריחמתי על עצמי"

לאחר פרישתה הלא צפויה מהישרדות VIP, הגיעה דנה רון לספר לאברי וטלי מה עמד מאחורי ההחלטה הדרמטית והאם יש חרטה בליבה

זמן צפייה: 08:14

מנחת הטלוויזיה ובוגרת "האח הגדול" דנה רון כנראה לא צפתה את גודל הקושי שיפגוש אותה על האי. למרות שנתנה את כל כולה במשימת הפתיחה עד כדי התפלשות בבוץ, התנאים הקשים וההפסד במשימה היו גדולים עליה והיא החליטה לפרוש.

"חוויה די מטלטלת" אומרת רון על הישרדות. "לחוויה כזאת כל אחד מגיב אחרת. כשאני רואה אגרסיביות זה פשוט משתק אותי, ומאותו רגע שנכנסתי לשוק לא יכולתי להשתחרר ופשוט הרגשתי תחת חוויה חוץ גופית. הייתי שם אבל לא הבנתי מה קורה".

דנה רון
''כשאני רואה אגרסיביות זה משתק אותי'' - דנה רון | צילום: רשת 13

הכל בגלל המשימה הראשונה?

המשימה הראשונה הכניסה אותי לסוג של הלם. לא רק אותי, גם את שאר החבר'ה. אבל אני נכנסתי בה ברבאק, נכנסתי לתוך הבוץ להשיג את הברזנט יחד עם זהר שטראוס, ואיפשהו כל הגברים הגיעו לתוך הבוץ הזה ומצאתי את עצמי אישה יחידה עומדת מול כל אותם ג'אברים וזה כנראה הכניס אותי להלם.

אין בך חרטות על המהלך?

בפרספקטיבה לאחור לא הייתה יכולה להיות תוצאה אחרת חוץ משאני אפרוש, אבל עם זאת, עם כל משימה אחרת כמו משימת כוח, משימה מנטלית או דינמיקה קבוצתית הייתי מתמודדת.

 

אולי יעניין אותך:

נראה אתכם: מה אתם זוכרים מפרק הבכורה הסוער של הישרדות VIP?
"אל תפחדו לשקר": טיפים מפי השורדים הוותיקים
אי של תחבולות: הרגעים האסטרטגיים של הישרדות VIP
בחנו את עצמכם: איזה מן שורד אתם?
אי של דמעות: מה הרגע שהכי ריגש אתכם בהישרדות VIP?

 

"כל הסיפור עם התחתונים, אני חייבת להבהיר פה איזושהי נקודה" אומרת רון בהקשר להלבשה התחתונה הלא מתאימה לנסיבות איתה היא הגיעה לאי. "כולנו חשבנו שכשנגיע להישרדות יתנו לנו בגד ים, אבל בימים הראשונים אין בגד ים. באתי עם מה שבאתי וחשבתי שתוך שנייה אני מחליפה ואז מצאתי את עצמי עם בוץ שבשילוב עם הרוחות ומזג האוויר נהיה כמו מלכודת קור. הייתי בכזה מצב שלא היה אכפת לי אם יש אנשים, אם יש מצלמות".

דנה רון ואסי בוזגלו מתוך הישרדות VIP
רון ברגע המשבר | צילום: רשת 13

אמנם היה לה קשה לראות את עצמה על המסך ברגעי המשבר אבל רון לגמרי תזכור את הישרדות כחווייה: "צפיתי מהצד ופשוט ריחמתי על עצמי אבל עם זאת, היום כשאני בבית ואני רואה את התקדמות העונה, זו חוויה מדהימה".

דנה רון בהישרדות VIP
''זו זכות להגיע להישרדות'' - דנה רון | צילום: רשת 13

צריך לומר שחווית אותה בעולם מקביל. מן הסתם נאלצת להישאר על האי, לא יכולת לחזור הביתה ברגע הפרישה.

נכון. אתה בבידוד בווילה ובזה נגמר הסיפור, אבל מצאתי קרן אור. יש בפיליפינים המון כלבים נטושים. אין שם סירוס ואין שם עיקור אז הכלבות כל הזמן ממליטות, ואני חיבקתי את כולם ונתתי להם אהבה והאכלתי אותם באוכל שפילחתי מהמטבח. אולי זה היה התפקיד שלי בכל העניין הזה שנקרא "הישרדות".

הספקת ליצור איזשהו חיבור רגשי למי מהמתמודדים?

בטח, לכל השבט. יש איזה משהו מאוד מואץ ואינטנסיבי בריאליטי. אתה מתחבר אליהם בלב ובנפש ו-24 שעות בהישרדות זה הרבה מאוד זמן. כל השבט, הפכנו למשפחה.

עדיין?

עדיין. זה כמו אחוות יחידה, כמו חברים לקרב.

הטראומה עזבה?

אני לא בטראומה אבל אני כן יכולה לזהות אצלי שזו הייתה חוויה מאוד משמעותית ומטלטלת.

הישרדות VIP
הישרדות VIP - שבת אחרי החדשות, ערוץ 13 | צילום: רשת 13

 

הריאיון מתוך "העולם הבוקר" עם אברי גלעד וטלי מץ, ימים א'-ו' ב-06:15, ערוץ 13