למה התכוון המשורר? בני מנסה להסביר מה עמד מאחורי המילים שלו

לא לשפוט לפי רושם ראשוני, זה האינסטינקט של כולנו, גם של בני ברוכים שעשה את זהל אלינה וליטל, ועכשיו מנסה לעשות סדר בבלגן שנוצר

זמן צפייה: 03:54

הוא לא חסך בביקורת כלפי החברות של אלינה וליטל, שנראתה לו לא אמיתית ושלא תחזיק מעמד לרגע מחוץ למשחק, והפעם כשהגיעו למשימה וגיא פנה לבני ושאל אותו לשלומו, הוא הרגיש צורך להעלות שוב את הנושא הטעון ולהסביר את עצמו.

לאלינה היה חשוב לשתף את בני באופן רשמי שלא רק שליטל והיא עדיין חברות, גם ליטל הולכת להיות המלווה שלה ביום החתונה שלה. ישראל ואסי ביקשו להבין למה התכוון המשורר באמירה שלו על החברות של אלינה וליטל ובני הסביר. הוא אומר שכל העניין העדתי זה שטויות והם אלו שלקחו את זה לשם. הוא מוסיף "אם טעיתי, אני מאוד שמח שטעיתי. אתם לקחתם את זה למקום שכאב לי מאוד שלקחתם את זה לשם".

הוא לא מבין מאיפה הם הביאו את העניין העדתי וחוזר ואומר שמדובר בשטויות. ישראל ניסה לתת לבני קרש קפיצה לאיך הוא יכול לצאת מכל התסבוכת שהוא נקלע אליה: "תגיד 'אני סטנדאפיסט, אני רגיל לצחוק כביכול על עדות, יצא לי '"

דוד מקפרה נלחץ לעזרתו של בני ולא מבין למה הם לא מניחים לו וזו זכותו האישית לחשוב מה שהוא חושב וזכותו לא לעמוד מאחורי המילים שלו.

אלינה מסכמת במשפט ואומרת שהקרדיט  שכולם יכולים להביא אחד לשנייה במשחק זה לא לשפוט לפי הגדרה ראשונית והסקת מסקנות מהירה לפני שרואים באמת מה יש בשטח. תמיד להם עושים את זה מבחוץ וכאן לפחות הם יכולים לפרגן אחד לשנייה, לראות את המעבר.