"החיים חזקים יותר מכל דבר": סיפור החיים המרגש של ליטל נחשף

בגילוי לב ובדמעות, ליטל סמדג'ה מספרת לירדן ג'רבי על סיפור החיים הלא פשוט שלה, מערכת היחסים עם כדורגלן העבר, ראובן עובד, ועל הבן המשותף שלהם שלא מכיר את אביו

זמן צפייה: 03:29

בשיחה מלב אל לב, מספרת ליטל על מערכת היחסים שלה עם כדורגלן העבר ראובן עובד, ואחרי תקופה של חודש היא נכנסה להריון למרות שלקחה גלולת היום שאחרי, היא גילתה שהיא בהריון מבלי לדעת יותר מידי על עברו הרע, ויחד הם החליטו להשאיר את הילד ולהביא אותו לעולם, כי לא היה מקובל אצלה במשפחה ובכלל בפריפריה, להביא ילד מחוץ לנישואים ולהיות חד הורית.

אחרי 3 חודשים כל הסיפור עם ראובן התפוצץ והיא כבר לא יכלה להפיל את ההריון והיא הבינה שאין לה עתיד איתו: "הבנתי שאין עתיד עם הבן אדם ואם אני מקשרת את עצמי לחיים שלו אז אני לא רק אהיה גרושה, אני פשוט מאוד אהיה מלאת בעיות וצרות". היא סיפרה שהיא לא בקשר איתו ושהוא לא בקשר עם הילד, למרות שמאוד כאב לה על הילד שלה שגדל בלי אבא שרוצה אותו.

ירדן חיזקה אותה שזה כוח עצום לעשות דברים כאלה, להמשיך בכל זאת את ההריון, וליטל סיפרה בדמעות שהחיים חזקים יותר מכל דבר וזה רק על קצה המזלג מה שהיא עברה בחיים וסיפרה על ההתמודדות עם התגובות שקיבלה אחרי שהשתתפה בתוכנית ריאליטי ואנשים מכירים את האופי שלה ומרשים לעצמם להיכנס לה למקומות הכי כואבים.

היא סיכמה ואמרה: "אני חושבת שמשפחה זה איפה שיש אהבה"

 

שבוע הישרדות בשני, שלישי ושבת בערוץ 13