"אני מציע לך להיות עוד פעם כבד אווז אבל להציל את בני": האם בני יציל את עצמו מההדחה?

הוא זכה לכינוי "כבד אווז" מרוב חברי השבט אחרי שעשה הרבה מהלכים בזמן קצר מאוד. גם במועצה הקרובה, למרות שכבר נדמה היה שבני החליט להשתקע בברית אחת, היוצרות יכולות להתהפך שוב. האם אסי יצליח להעביר את בני אליו שוב?

זמן צפייה: 02:15

בני ידע לא מעט תהפוכות במשחק. הוא התחיל באנטינג אנטינג שם לא מצא את מקומו, עבר במסגרת משימה לקפרה והרגיש שהוא פורח. הוא הצליח להגיע לאיחוד ומשם העניינים רק הסתבכו. הוא עבר בין הבריתות כמעט בכל מועצה והכל כדי לשמור על המקום שלו במשחק ולהתקדם כמה שהוא יכול לכיוון הגמר.

בני בקפרה
בא לשכונה בחור חדש - בני מגיע לשבט קפרה

רגע אחד הייתה לו ברית עם אסי והם הצביעו להדיח את קוז'יקרו שהיה בן ברית שלו מהיום הראשון שלו בקפרה. אחרי שהמהלך הזה עזר לו להתקדם לא רע במשחק למקם את עצמו כשורד המבוקש בשבט, בני מחליט לזגזג ולעבור לברית עם עידן וירדן כדי לנסות להדיח את רגב מהמשחק. כשברית "השועלים" הבינו שבני זגזג לברית השנייה, הם העניקו לו את הכינוי "כבד אווז" של השבט.

בני ברוכים
מבין שהכוח בידיים שלו

לקראת המועצה הדרמטית הקרובה מחר (שלישי) בני, שלכאורה התחייב בפני עידן וירדן שהוא איתם עד סוף המשחק, מבין שהוא בסכנת הדחה אחרי כל הזגזגים שהוא עשה, ומחליט להתכונן למבחן אש אופציונלי שיכול לקרות לו במידה וברית "השועלים" יצביעו נגדו.

לפני המועצה אסי מחליט לקחת את בני לשיחה בה הוא מנסה לגרום לבני להצביע איתם שוב, כדי להציל את עצמו מההדחה. מה אתם חושבים שיקרה? אסי יצליח לשכנע את בני לחבור אליהם שוב?

הישרדות VIP, הערב אחרי החדשות בערוץ 13