כך צולם הפתיח לפרק הבכורה של הישרדות

לאחר שאזר מספיק אומץ, עלה גיא זוארץ על הצוק הגבוה ביותר בפלוואן שבפיליפינים כדי לצלם את הפתיח לעונה החדשה של הישרדות. כך זה נראה מאחורי הקלעים

זמן צפייה: 05:05

Mobile

תסריט ובימוי: אמיר תומר

עורך וידאו: עוז מיקולסקי

הוא מגיע לבקר אותנו בכל עונה, ובכל פעם הוא מרשים אותנו מחדש: אנחנו כמובן מדברים על הפתיח המיוחד שפותח רשמית כל עונה של "הישרדות", בו מספר גיא זוארץ על השורדים שעזבו את ביתם והגיעו אל המקום האקזוטי שישמש להם לבית חדש במשך חודשיים.

כדי לצלם את הפתיח, שאורך בסך הכול דקה אחת על המסך, נדרשים הרבה מאוד ניסיונות, חזרות רבות, זמן רב של צילום וכמובן צוות שלם שדואג לכך שהכול יקרה וייראה כפי שצריך. כל טייק הוא אופרציה מאוד מורכבת שדורשת הרבה יותר מצלם, ולמעשה מאחורי הקלעים עובדים המון אנשים שמקדישים ימים שלמים רק כדי לצלם את הפתיח המושלם.

אופרציה מורכבת שדורשת הרבה יותר מצלם
אופרציה מורכבת שדורשת הרבה יותר מצלם

העונה רצינו לעשות את זה גדול יותר, מרגש יותר ומפתיע יותר, ובאמת לקחנו את זה לקצה, או יותר נכון, לקצה הצוק. את המשפט האחרון של הפתיח, שהוא גם המשפט הזכור ביותר, החלטנו לצלם על הצוק הגבוה ביותר בפלוואן, וכך קרה: לאחר שאזר מספיק אומץ, עלה גיא אל ראש הצוק והצטלם לשוט יפהפה ובלתי נשכח שייזכר לשנים. אין ספק שהוא מוכן לעשות הכול בשביל צילום יפה ומרשים.

מצליחים לראות את גיא על ראש הצוק?
מצליחים לראות את גיא על ראש הצוק?

צפו עכשיו בפרק וגלו איך צילמנו את הפתיח של העונה החדשה

עוד על "הישרדות":

פספסתם את פרק הבכורה? הוא מחכה לכם ממש כאן

הכירו את השורדים החדשים

"הלבלב רועד": איך השורדים מרגישים לקראת עליית העונה?

בחן את עצמך: האם היית שורד על אי בודד?