גיא זו-ארץ ויעל בר-זוהר בדואט ראשון – "רק הירח"

זוגיות מנצחת: אחרי 12 שנות נישואים גיא זוארץ ויעל בר זוהר מחליטים השניים לשתף פעולה בשיר חדש ומרגש במיוחד

זמן צפייה: 03:53

12 שנה אחרי שנישאו, מנחה "הישרדות" גיא זוארץ ואשתו, השחקנית יעל בר זוהר משתפים פעולה בשיר חדש וקליפ המלווה אותו שצולם בפיליפינים במהלך צילומי העונה הנוכחית של "הישרדות" אשר משודרת בימי רביעי ושבת ב"רשת".
השיר "רק הירח", עוסק בגעגועים של גיא למשפחה, לבית ולישראל, ובהתמודדות של יעל עם פרידה ארוכה נוספת, עכשיו כשלשניים כבר יש שלושה ילדים שנשארים איתה לבד בבית לתקופה של חודשיים וחצי.

לצד צילומים מפאלאוון, אי שנבחר לא פעם ליפה ביותר בעולם, מכיל הקליפ גם צילומים אישיים של גיא ויעל אותם צילם בפרידה האינטימית מיעל בשדה תעופה, ברגעי המשבר על האי ועם המשפחה שלו.
כידוע, גיא שהה באי מעל לחודשיים והשאיר תינוקת ושני ילדים קטנים מאחור והפעם לראשונה בכל עונות הישרדות, גם מכניס אותנו באמת אל הרגעים הכי אישיים, הכי מצחיקים, והכי קשים שחושפים עוד צד בבני הזוג, שלא הכרנו.

 

זוארץ עם ילדים בפאלאוון

"מהמסעות שלי בעולם למדתי המון, על משפחה, אנשים, קריירה וגעגועים. זה אף פעם לא היה קל עבורי, אפילו כואב, ואף פעם לא הצלחתי באמת להתרגל לזה" מספר זו ארץ, " ככל שחשבתי על זה יותר ככה הבנתי שגעגוע זה קצת כמו מסטיק מתחיל מתוק ולאט לאט הטעם פג והופך למר. הריי אין הרבה זוגות שהחיים מזמנים להם פעם בשנה פרידה של כמה חודשים, בטח לא זוגות נשואים, בטח לא עם ילדים. וההתמודדות שלנו במקרה הזה, לא שונה מההתמודדות של אף זוג אחר".

 

זוארץ ממשיך ומספר: "לא שאני מתלונן, אני רגיל כבר לאמרות כמו "הלוואי עליי", וזה נכון שהמסעות שלי מלאים גם בצחוק, בחוויות ובהישגים מקצועיים וכל זה בתפאורות היפות ביותר בעולם, אבל מה הוא אושר אמיתי אם לא היכולת לחלוק אותו עם האנשים הקרובים אליך ביותר, המשפחה. במהלך 10 השנים שהישרדות מצולמת עזבתי את יעלי בכל מצבי הקיצון האפשריים, פעם בהריון כשהיא בחודש שביעי, פעם בעיצומו של מעבר דירה, ואיך אפשר לשכוח את הפעם, שהבכור שלנו התחיל כיתה א' בלעדיי, או את שנה שעברה, כשהשארתי את יעלי בבית עם תינוקת בת שבועיים.

זוארץ ויעל בר זוהר נישאו לפני 12 שנה, מאז השניים הביאו שלושה ילדים, יהלי, אורי ליה. זוארץ מספר על הקושי להשאיר את הילדים מאחור בכל פעם שהוא יוצא לצילומי עונה חדשה של "הישרדות" "וכל זה קרה שברקע הילדים תמיד שואלים: "למה אבא לא פה?". אבל אנחנו כבר צוחקים על זה, איך היא תמיד אומרת לי: "אתה גאון אתה, תמיד יודע מתי לברוח". וואלה, זה בלי כוונה.

 

עכשיו, במסגרת ההתבגרות האישית שלי במקצוע, החלטתי לשתף יותר את האנשים שתמיד שואלים אותי איך שם בכל אותם רגעים אינטימיים, אישיים, חווייתיים.
והפעם לשתף לא רק בצחוק וביופי, אלא גם ברגעים החלשים ובגעגוע. ככה נולד לו השיר הזה, שנכתב אל מול שקיעה פיליפינית כשישבנו אני ואמיר תומר, כל אחד עם הגעגוע שלו, וחיברנו יחדיו את "רק הירח". הירח היה מלא והלב אפילו יותר... מגעגועים."

זוארץ עם אמיר תומר והצוות מאחורי הקלעים והילדים במקום

 

בר זוהר סיפרה על הרגע הראשון בו שמעה את השיר, "את השיר 'רק הירח' שמעתי בפעם הראשונה בשיחת הסקייפ הקבועה שלי עם גיא, האמת שאין הרבה דברים קבועים כשהמרחק כל כך גדול, השעות הפוכות ויש תינוקת בבית, ובכל זאת בשיחה היומית שלנו, איכשהו, אנחנו מצליחים לעמוד.
זה תפס אותי בעוד רגע של תסכול מהמרחק, מהגעגוע אבל לא סתם אומרים שאיפה שהמילים נכשלות המוזיקה מדברת... כי הפעם גיא פשוט ישב במרפסת העץ שלו, מול חוף פיליפיני ושר לי לבד עם גיטרה – כמו שהיו עושים פעם.
מי שמכיר אותי יודע כמה משפחתיות חשובה לי, קירבה, חום. והיה משהו ברגע הזה פתאום שהיה בו את הכול. הפכנו ציניים עם השנים לרגעים האלו אבל לי אישית הוא נתן נחמה, בתוך טירוף חיי היום יום של עבודה, בית, וילדים, השיר הזה נתן להרגיש פתאום הכי קרוב שאפשר.
בהמשך הדרך גם הילדים התאהבו וגיא ביקש ממני שאצטרף אליו לשיר ונעשה ממנו משהו שלנו, רגע משותף וקסום. עכשיו זה הזמן לחלוק את הרגע הזה אתכם.... "

 

| רק הירח
מילים: אמיר תומר
לחן: גיא זוארץ

גשם יורד כאן עכשיו, כמה את חסרה לי.
קשה להיות שם רחוק, לבד בלי הצחוק שלך.
כי כשאת לא פה איתי, אלוהים כמה קר לי.
הולך כל היום כמו שיכור, צמא אל האור שלך.

אבל... בלילות... בסוף העולם מחפש תשובות.
מוזר... השתיקות... כשאת רחוקה המיטות קרות.
ורק הירח מחמם.

כשאני לא שם אתך, השמש קרה לי.
כשאתה לא פה איתי, לא יודעת למה למי.
יושבת לבד בשכונה, בקפה של נחמה.
רק הירח דומה, הוא מאיר גם אותך רוצה.

אבל... בלילות... בסוף העולם מחפש תשובות.
מוזר... השתיקות... כשאת רחוקה המיטות קרות.
ורק הירח מחמם.
שמש שורפת עכשיו, כמה חם כבר נמאס לי.
שט כמו ענן ככה סתם, מיותם מהחום שלך.
כלום לא נוגע ימים, שבועות לא זזים לי.
מביט בירח נרדם, הוא קיים שם רק לי ולך.

אבל... בלילות... בסוף העולם מחפש תשובות.
מוזר... השתיקות... כשאת רחוקה המיטות קרות.
ורק הירח מחמם.
הפקה מוזיקלית: רועי זוארץ
בימוי הקליפ: אמיר תומר
עריכת וידאו: עוז מיקולסקי
אפטר ואפקטים: דין נעים ואסף לזרוביץ'