בלתי נשכחים: הרגעים הגדולים מהעונה הקודמת של הישרדות

משחק הטריוויה של טילטיל וכוכבי, הברית הסודית של מושיק ולירון וההדחה המפתיעה של אמסלם: ג'ני צ'רוואני נזכרת ברגעים הגדולים מהעונה הקודמת

זמן צפייה: 07:43

ביום שבת (20.5) תתחיל העונה החדשה של "הישרדות", שתספק רגעים טלוויזיוניים בלתי נשכחים. רגע לפני שהכול מתחיל, השורדת לשעבר ג'ני צ'רוואני החליפה לאסוף את הקטעים הכי זכורים, מרגשים, מטלטלים ומצחיקים שהיו בעונה הקודמת בה השתתפה.

כזכור, העונה הקודמת שצולמה בהונדורס הייתה עונה גועשת, וכמובן גם מאוד מאוד טעונה. מעבר לקושי הפיזי, למחסור באוכל ולתשישות מהמשימות - היו גם ריבים, תככים, מזימות, אסטרטגיות, מהלכים שיצאו לפועל - או שלא, ובעיקר בריתות חזקות שהיה קשה מאוד לשבור.

| הכי מצחיק: טילטיל וכוכבי משחקים בטריוויה

טילטיל היה אחד השורדים המרגשים והמצחיקים של העונה, בעיקר בגלל שהוא היה פשוט מי שהוא. הוא הרגיש תסכול גדול כי רצה לעזור לשבט שלו בכל משימה ולא הצליח לעשות זאת, ודווקא במשימה הזו הרגיש שהוא יכול לתת את כל כולו כדי להביא את הניצחון המיוחל. הוא מיהר לענות על תשובות רק כדי לא לתת לכוכבי את ההזדמנות לומר את התשובה, וכשהגיעה השאלה על סיומת האינטרנט של הונדורס הוא פשוט ירה את התשובה בהתלהבות: "COM! ראיתי שהיה כתוב את זה על הסירה!"

טילטיל עושה הכול כדי להביא ניצחון לשבט
טילטיל עושה הכול כדי להביא ניצחון לשבט

 

| הכי מטלטל: הדחה כפולה במועצת השבט

כשהגענו למועצת השבט עם ידינו על העליונה ורצינו להדיח את לירון, נחשפה בפנינו הברית הסודית שנכרתה בינה לבין מושיק. כל מה שעבר במוחי היה "הוא גאון", שהרי לולא הברית הסודית הזו לא היינו מדיחים את רון שובל בסיבוב הקודם. זו הייתה הפעם הראשונה בכל המשחק שמישהו חשב בצורה אסטרטגית מחוץ לקופסה. חשבתי שזה היה מהלך גאוני, אבל חבל שלא כולם היו עם ראש אסטרטגי, ומושיק היה המודח הבא. הייתה יכולה להיות תוצאה אחרת, מעניינת לא פחות.

 

רגע לאחר שכרת ברית סודית עם לירון, מושיק מודח מהמשחק
רגע לאחר שכרת ברית סודית עם לירון, מושיק מודח מהמשחק

 

| הכי מרגש: ההדחה המפתיעה של אמסלם

אי אפשר לדבר על הרגעים הזכורים מהעונה הקודמת מבלי להזכיר את הקטע המרגש ביותר. ההדחה של שמעון אמסלם הייתה הדחה שאף אחד לא ציפה לה. ההדחה שלו קרתה לפני האיחוד, ובגלל שלא היה חבר מושבעים, היה מאוד קשה לקבל את זה. ברגע שהמודח עוזב, אלא אם הוא נשאר כזומבי על האי, לא רואים אותו יותר וזה מרגיש כמו מוות. היה לנו מאוד קשה לקבל את זה. לטילטיל לקח המון זמן לצאת מזה, ויש סיכוי שעד היום הוא שומר טינה לעומר על המהלך הזה. החיבור בין אמסלם לטילטיל היה כל כך חזק, שההדחה הייתה פשוט קורעת לב. שמענו את זעקותיו של טילטיל עד האי השני.

ההדחה המפתיעה של שמעון אמסלם שריגשה את כולנו
ההדחה המפתיעה של שמעון אמסלם שריגשה את כולנו

 

עוד על "הישרדות":

פרויקט מיוחד: הסודות של הישרדות נחשפים

הכירו את השורדים החדשים

אתם בחרתם: אלו הם מלך ומלכת הביקיני של הישרדות

בחן את עצמך: האם היית שורד על אי בודד?

ענו על הסקר: למה אתם הכי מצפים בהישרדות?