יותר זול מבייביסיטר: המלון המושלם למשפחות נחשף

מתלבטים איפה לסגור חופשה בקיץ? קבלו את היעד שכולל גם פארק מים מקורה, גם סיורים וגם שופינג - במקום אחד

זמן צפייה: 03:58

בעודי צועד בין מסדרונות מלון אקווה וורלד שבבודפשט, מתרשם בעברית עם חבריי מכמות המתקנים והאטרקציות האינסופיים שהמלון הזה מספק, עוצרים אותנו זוג ישראלים מודאגים ושואלים בתסכול - "זהו? הישראלים גילו את הסוד שלנו?" כשהבינו שאני עיתונאי, תסכולם אפילו עלה. אפשר להבין את אותו זוג מתוסכל, לא פשוט היום למצוא מלון זול לחופשה משפחתית: כזה שגם עשיר באטרקציות, מתאים לכל ימות השנה וכבונוס שוכן ביעד אטרקטיבי - שכולם יכולים למצוא בו עניין. אקווה וורלד ריזורט בהונגריה, או עולם המים של בודפשט בשבילכם, התגלה בדיוק ככזה.

מלון ארבעה כוכבים מפנק המציע את כל סוגי החדרים. אקווה וורלד ריזורט, בודפשט
מלון ארבעה כוכבים מפנק המציע את כל סוגי החדרים. אקווה וורלד ריזורט, בודפשט | צילום: צילום: יח''צ

>>כל מה שאתם צריכים לדעת על חופשה בבודפשט

מדובר במלון ארבעה כוכבים מפנק המציע את כל סוגי החדרים: מסטנדרט לזוג ועד דירת שלושה חדרים למשפחות עם ילדים. כל זאת לצד מדשאות, שטחים ירוקים ושלל אטרקציות המשתרעות על פני 89,000 מ"ר של חוויות לקטנים ולגדולים שבמרכזן פעילויות המים הרבות המחולקות בין מתחם חיצוני מחומם, לבין מתחם פנימי הסגור בכיפה ענקית ומקורה - סוג של חממה. חלוקה חכמה זו בין הפנים לחוץ הופכת את "עולם המים" הזה לפארק קיצי מושלם גם כשבחוץ מתחת לאפס מעלות.

עשרות בריכות בעיצוב מרהיב
עשרות בריכות בעיצוב מרהיב | צילום: צילום: יח''צ

>>מדוע הישראלים נוהרים לבודפשט?

פארק מים מקורה: 11 מגלשות מטורפות

בפארק המים המקורה של המלון, סביב מבצר "עתיק" בסגנון מקדשי אנגקור הקמבודים  תמצאו עשרות בריכות הנמתחות בין מערות ומתחת לגשרים בעיצוב מרהיב. כל זאת לצד בריכות ייעודיות המתאימות לשיעורי גלישה, שחיה וצלילה ובריכת גלים אחת ענקית במרכז. עבור ההורים שרוצים להשגיח ממקום בטוח ועדיין ליהנות הקימו שתי בריכות ג'קוזי גדולות המתאימות בדיוק בשביל זה. כך אפשר להשקיף ממרחק בטוח ועדיין להירגע ולהתפנק. זה עוד לא הכול: גולת הכותרת של המתחם הן ללא ספק אחת עשרה מגלשות המים החווייתיות, המצחיקות, המפחידות ומהמגוונות ביותר שחוויתם אי פעם. הנאה מובטחת גם לקטנים וגם לגדולים.

לא פחות מאחת עשרה מגלשות מים חוויתיות
לא פחות מאחת עשרה מגלשות מים חוויתיות | צילום: צילום: יח''צ

בניגוד לפארקי מים אחרים בעולם, הגיוון כאן הוא סוד הקסם שלא ממאיס את המגלשות גם לאחר הגלישה העשירית. כל זאת מפני שלמגלשה אחת תעלו בזוג על אבוב מיוחד ומותאם, אך לשנייה תעלו כבר על "שטיח מעופף" כשבטנכם על המים, בשלישית תעלו עם אבוב רגיל וברביעית כבר תתנסו בגלישה על הגב. כך זה ממשיך וממשיך עד שתאזרו אומץ גם לעלות על מגלשות הקמיקאזה וה-UFO, ששם, תצטרכו כבר לגלות בעצמיכם מה יקרה.

Budapest6
צילום: צילום: יח''צ

ספא ופעילויות אקסטרים

ותאמינו או לא, גם כאן זה לא נגמר: בחודשי הקיץ יחכו לכם מחוץ לחממה המקורה עוד שלל אטרקציות ופעילויות, כמו מגרשי כדורגל, אומגה, גשרים לטיפוס אקסטרים ושלל מתנפחים שישאירו גם לכם זמן לבדוק את הספא העשיר של המלון ולהירגע בעצמכם.

בספא תמצאו עשרות אופציות שחרור, כמו טיפולי רגליים מסורתיים, חדרי מלח, חדרי קרח, חמאם, סאונות ואפילו איזור ספא נטורליסטי למשוחררים, חוויה מעצימה לגוף ולנפש. לצד כל אלה, ניתן כמובן גם למצוא טיפוליים "מוכרים" יותר כמו עיסויים תאילנדים, טיפולי פנים, אבנים חמות, שיאצו, וואטסו ועוד.

לפעלתנים שביניכם ולאלו שהירגעות ממש לא מעניינת אותם, המלון מציע פתרון ייעודי: מגרשי סקווש, חדרי פינג פונג, ביליארד וכמובן חדרי כושר ושיעורים אירוביים. זאת ועוד, הופכים את עולם המים של בודפשט לגדול ולמגוון ביותר במרכז אירופה, כזה שמתאים לביקור של יום, לסופ"ש עם הילדים אבל במיוחד לשבוע משפחתי בחו"ל, שבוע  שלם שבו הילדים לא מתחילים "לטפס על הקירות" - אפילו לא לשנייה.

החופשה המושלמת בעיני נמדדת במלון אידיאלי, במחיר אטרקטיבי - אבל גם בלוקיישן חלומי. לכן, לאלו מכם שמגיעים גם רק לסופ"ש, אני ממליץ לא לפספס סיור אחד לפחות בעיר שהוכרזה לא פעם כפנינה של אירופה - בודפשט.

כמה עולה? מחירי קיץ באקווה וורלד: כרטיס משפחתי לבילוי יומי בפארק: 2 מבוגרים + 2 ילדים מתחת לגיל 14 כ-208 שקלים. חבילות משפחתיות הכוללות לינה במלון וכניסה לפארק המים והספא – החל מ-340 יורו ללילה (ישנן הנחות לגמלאים, ילדים וסטודנטים). ילדים מתחת לגיל 7 – ללא תשלום. 

בחלק הבא של הכתבה - בודפשט למתקדמים - נספר לכם על שלל אטרקציות ומקומות נסתרים בעיר הנהדרת הזו. יש למה לחכות!

ואיפה אוכלים בבודפשט? כל המסעדות הכי שוות בעיר. צפו

[brightcove_iframe video_id='mood_destination_guide_78' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_0p8mgfqj' duration='43'']

לילה סוער בבודפשט: הפאבים והמועדונים הכי שווים. צפו

[brightcove_iframe video_id='mood_destination_guide_81' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_2f4o8le7' duration='44'']

ואלו האטרקציות אסור לכם לפספס בעיר? צפו

[brightcove_iframe video_id='mood_destination_guide_80' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_bfpc8sfo' duration='46'']

רוצים לסגור חופשה מושלמת? להמלצות הכי שוות היכנסו לפייסבוק שלנו