"סיפר שהוא מתחבא בשיחים, וברקע נשמעו יריות": סיפורו של אורון ביילין

ביום שבת בשעה 11:00 בבוקר אורון ביילין אמר לחברו כי הוא מתחבא בשיחים ועומדת להיגמר לו הסוללה, ברקע נשמעו יריות ללא הפסקה. חברו ביקש ממנו להמשיך להתחבא, עד שיבואו כוחות לחלצו, אך מאז אותה שיחה נותק איתו הקשר

אורון ביילון

כל מי שיש ברשותו מידע לגבי מיקום הימצאו של אורון ביילין מתבקש לפנות לאימו רינה בהקדם האפשרי במספר: 053-234-1404

אורון ביילין, בן 24 מרמת גן, הוא בן יחיד לאם חד הורית בשם רינה. הוא היה אמור להתחיל בשבוע הבא את לימודיו כהנדסאי חשמל. אורון היה אמור ללכת למסיבה נובה ברעים עם חברו אדיר, אשר היה במסיבה דומה באזור ביום שלפני כן. אורון הגיע לביתו של אדיר, אך הוא לא נענה, ולכן החליט לקחת טרמפ למסיבה עם שתי בנות שאותן לא הכיר. בסביבות השעה 2:00 בלילה הם הגיעו למסיבה.

לקראת סיום המסיבה הבנות יצרו קשר עם אורון במטרה שיבוא איתן בחזרה. תיקו היה ברכבן והדבר היה מתבקש. אורון עלה איתן על האוטו והם יצאו משטח המסיבה עד לכביש. לאחר כמה דקות של נסיעה הרכב נפגש עם מחסום של גורם ביטחון כלשהו אשר אמר להם לשנות כיוון. הנוסעים קיבלו החלטה שפחות בטוח להישאר ברכב בשל הקלות שבזיהויו ונטשו את הרכב במקום, כאשר אורון רץ לצד מסוים והבנות לצד אחר.

אורון ביילון
צילום: באדיבות המשפחה

אורון התחבא ויצר קשר הן עם הבנות והן עם חברו אדיר. אדיר, שהיה בדרך למסיבה, אך שמע על הירי, הסתובב בנסיעתו והחל ליצור קשר עם משתתפי המסיבה שהכיר על מנת להזהירם ולסייע להם.

שיחתו האחרונה עם אורון הייתה בשעה 11:00 בשבת בבוקר בה אורון דיווח לו כי הוא מתחבא בשיחים ושעומדת להיגמר לו הסוללה תוך שאדיר שומע ברקע יריות. אורון אמר לאדיר כי היה עם קבוצה, אך הוא כבר אינו איתם כך שככל הנראה אדיר התחבא לבדו. אדיר מספר כי הנחה את אורון להישאר להתחבא, לשלוח לו מיקום ולהמתין עד שיבואו כוחות לחלצו.

אימו של אורון, רינה, מספרת שעודכנה רק בשעה 15:00 כי אורון היה במסיבה כאשר עד אז חשבה כי הוא ישן אצל חבר בתל אביב. היא מספרת שאורון הוא ילד טוב וישר, שבילדותו היה עושה קסמים.

אורון גר בביתו יחד עם אימו רינה וסבתו אסתר. היא מספרת כי הוא ילד של בית, שאוהב את האוכל של סבתא. סבתו מתארת כמה היא מחכה בשקיקה לשמוע את קולו מתאר כמה טעים לו. אורון בחור ספורטיבי, גולש, עושה סקייטבורד, פארקור ואוהב את הים.

כל מי שיש ברשותו מידע לגבי מיקום הימצאו של אורון ביילין מתבקש לפנות לאימו רינה בהקדם האפשרי במספר: 053-234-1404