"אדם חייכן שמפיץ אור ועושה רק טוב לזולת": הסיפור של אליה טולדנו

אליה הגיע לפסטיבל נובה עם חברתו הטובה. כשהחל מטח הטילים הם רצו מייד לרכבים וניסו לברוח ומאז נעלמו עקבותיהם. עיזרו לנו למצוא את אליה

אליה טולדנו
אליה טולדנו, שגופתו חולצה משבי חמאס | צילום: באדיבות המשפחה

כל מי שיש ברשותו פרטים נוספים מתבקש לפנות למשפחה - 050-7578750

אליה טולדנו, בן 27, אדם חייכן שמפיץ אור ועושה רק טוב לזולת. אליה הוא מפיק אירועים משפחתיים, עיסוק שכל עיקרו ומהותו היא לשמח משפחות. הוא משקיע את כל כולו במשפחה החוגגת וכולם מעריכים ומוקירים את הטוב שהוא עושה.

אליה נראה לאחרונה בשעות הבוקר המוקדמות במסיבה בנובה, אליה הגיע עם חברתו הטובה מייה שם, שגם היא נעדרת. הם פגשו את חברתם שירה, ובילו כ-3 שעות לפני שהחלה התופת הנוראית.

צילום: באדיבות המשפחה

שירה סיפרה לנו שכשהחל מטח הטילים, אליה שלנו ישר אמר להן שחייבים לצאת הביתה. במילים אלו, אליה ומיה נפרדו ממנה. היא רצה לרכבה והיא משערת שהם רצו לרכב שלו. שירה הצליחה לברוח כבר בדקות הראשונות של הטבח הנורא ולהינצל, בלא פחות מאשר נס גלוי! וזוה עדות הראייה האחרונה שלנו ממנו.

בשעה 07:00, מייה שלחה הודעות לאחד ממארגני המסיבה שהצליח לברוח והתחננה שיבואו להציל אותם, כי יורים עליהם ושלחה מיקום. מאז נעלמו עקבותיהם. משנודע המקרה, אחיו הגדול ביקש והתחנן להגיע אל אתר האסון אך כוחות הביטחון מנעו ממנו.

עד היום, היום החמישי לאסון, עדיין לא נמסר לנו אפילו איכון מהסלולרי או מיקום הרכב שלו מאת כוחות הביטחון והמשטרה, למרות בקשות ותחינות בלתי פוסקות, מאחיו שהגיע פיזית יום אחרי יום אל מוקד להב 433 שבקריית התעופה, למרות שכל משפחות הנעדרים קיבלו איכון של יקיריהם.

בכל יום אנחנו פוקדים את בתי החולים, בחיפוש פצועים או אלמונים וחוזרים בידיים ריקות.

אליה, גובה 1.65- 1.70
משקל 85 ק"ג.
מבנה גוף רחב ומעט מלא.
צבע עור בהיר
עיניים חומות כהות
גבות עבות כהות
שיער שחור-חצי קוקו חצי גלאח - *פרט זיהוי חשוב*
בעל זקן - 10 ס"מ מקסימום
ללא קעקועים
מעט תכשיטים..
לבש חולצה שחורה ומכנסיים שחורים ארוכים. עליו היה פונצ'ו משובץ שחור ולבן.

עיזרו לנו למצוא את אליה היקר שלנו!!

 

כל מי שיש ברשותו פרטים נוספים מתבקש לפנות למשפחה - 050-7578750