איזו חנייה עולה יותר ממיליון דולר?

איפה נמצא החניון היקר בעולם? באיזו מדינה החנייה בשדה התעופה עולה יותר מכרטיס הטיסה? והאם תל אביב תשבור שיאים גם במחירים האלו? כל התשובות לפניכם

פקח עירוני
פקח עירוני | צילום: flickr cc 2.0 by david55king

ניו יורק - במקום הראשון כבר שנים

ניו יורק
ניו יורק | צילום: shutterstock

אולי העיר הכי מתבקשת לרשימה הזו, המונה 8.413 מליון בני אדם ונחשבת לאחד מיעדי התיירות המבוקשים בעולם.

חנייה ממוצעת ליום בניו יורק, תעלה לכם 197.5₪. רוצים להחנות רק לשעתיים? תתאלצו להיפרד מ-78.5₪.

לונדון - לפעמים יותר זול לקנות בית מחנייה

Trafalgar Square London 2 Ju
Trafalgar Square in Londo | צילום: ויקיפדיה

עיר הבירה של בריטניה מונה כמעט 9-מליון תושבים בשטחה. אם אתם תושבים, באחת משכונות הפאר בלונדון, סביר להניח שקיבלתם חנייה עם הבית, אבל במידה ואתם רוצים חנייה במרכז העיר, תעלצו לשלם מחיר ממוצע של 200.26₪ ליום, 73,000₪ לשנה, ובאיזור ה-400 אלף על מנת לרכוש את המקום חנייה לעד.

שיקאגו - תזהרו משדה התעופה

Ohare International Airport Te
Hok.com | צילום: שדה התעופה של שיקאגו

בשדה התעופה של שיקאגו יש לא מעט חניונים. במידה ואתם צריכים לטוס מהטרמינל הגדול ל לטיסה הבינלאומית החשובה שלכם, ככל הנראה החנייה תעלה לכם יותר מכרטיס הטיסה (+ מזוודות!).

אם החופשה שלכם היא רק של 5 ימים, תאלצו להיפרד מ-1250₪ לטובת החניון.

טסתם לשבועיים 3470₪. טיסה נעימה!

הונג קונג - שוברי שיאים

Hong Kong Harbour Night 2019 0
הונג קונג | צילום: ויקיפדיה

המחירים בהונג קונג לא יקרים כמו ביעדים הקודמים שסקרנו, אך בהונג קונג כמו בהונג קונג, אם מישהו מאוד עשיר מעוניין במשהו מאוד ספציפי - אין תקרה לכמות הכסף שהוא יוכל לשלם. בשנת 2019, נקנה מקום חנייה בהוג קונג, בלא פחות מ-4,182,165₪, מה שזיכה אותו במקום החנייה היקר בעולם, ואת הונג קונג בכניסה לרשימה המפוקפקת הזו.

תל אביב - עיר המיליון (₪)

תל אביב
תל אביב

אחד המשפטים הנפוצים ביותר ששומעים על העיר היקרה בעולם לשנת 2022, הוא ׳איך אפשר לחיות בעיר הזו עם רכב?!׳. כחול לבן זה בגדר נס ואיכשהו תמיד יהיה רק לתושבי השכונה, תחבורה ציבורית לא יעילה, ויותר מ-30 מעלות חום שלא מאפשרות לצעוד ברגל בחלקים גדולים של השנה.

בחניון רובע לב העיר בבלפור, חנייה יומית מגיעה ל-75₪.

אם אתם צריכים משהו קבוע יותר, תוכלו לרכוש מנוי חודשי ב-1500₪, ואם אתם צריכים משהו ממש קבוע יותר, ובדיוק נפל עליכם סכום עצום של כסף מהשמיים, תוכלו לרכוש חנייה, כשחנייה במרכז העיר, יכולה לעללות לכם יותר ממיליון שקל.