פריפריה, מליוני צפיות וששטוס: דילן דרור הוא הרבה מעבר לילד פלא

עם למעלה מחצי מיליון עוקבים בטיקטוק ועשרות אלפי צפיות ביוטיוב, תפקיד הנחייה בערוץ הילדים וקריירה מוזיקלית חדשה, דילן דרור לא מפסיק להפתיע ומראה לנו שהוא חד משמעית כאן בשביל להישאר

48agvy
דילן דרור בצילומים לרשימת המשפיענים של מעריב לנוער | צילום: צילום תמונה: צילום: איתן טל. איפור, שיער וסטיילינג: סטודיו גילי אלגבי. התמונה צולמה בלון בובו בראון תל אביב, מרשת ׳מלונות בראון׳.

דילן דרור, בן ה - 14 מגן הדרום הוא אחד מכוכבי הרשת הגדולים (והצעירים) במדינה. לפני כשנתיים, בתחילת תקופת הקורונה החליט שהוא רוצה לפתוח ערוץ יוטיוב ולשתף את האנשים ברשת במה שהוא עושה במהלך היום ודרך החשיפה לשתף את הרעיונות המשוגעים והמטורפים ביותר שיש לו וזה אכן קרה - תוך תקופה קצרה הפך דרור לאחד מהשמות החמים ביותר ברשת כשכל סרטון שלו מגיע לעשרות אלפי צפיות וכיום, ערוץ היוטיוב שלו מונה 140 אלף עוקבים.

את הראיון המלא עם דילן ועם שאר הנבחרת (הכוללת את נועה קירל, טיילור מלכוב, עדי ביטי ועוד), תוכלו למצוא במגזין פברואר של מעריב לנוער.

מעריב לנוער, 21 עד 21
21 עד 21 של מעריב לנוער

-

פרט לחשבון היוטיוב  המפורסם, הוא מתפעל גם עמוד אינסטגרם עם למעלה מ - 30 אלף עוקבים ועמוד יוטיוב עם נתון מטורף של לא פחות מחצי מיליון עוקבים, אליהם מעלה מדי יום תוכן שמתפרסם ברחבי הרשת ומגיע גם מעבר לים. נראה כי ההצלחה של דילן מכה גלים ובערוצים הגדולים כבר זיהו את ההצלחה שכן בקרוב, ינחה לצד טל מוסרי, עומר חזן וירדן ויזל את העונה החדשה של "ששטוס" שחוזרת לאחר 7 שנים לערוץ הילדים.

דילן נבחר לרשימת ה- 21 עד 21 שלנו בגלל ההצלחה הרבה שלו ברחבי הרשתות וההשפעה שלו על בני הנוער בנושאים כמו תרומה לקהילה, נושא שהוא מקדם בהמון מהסרטונים שלו במטרה להשפיע על הצופים לעשות מעשים טובים ולתת מעצמם למען החברה, יצירתיות בלתי מתפשרת ומוטיבציה להצלחה בה הוא דוגל. הוא נוגע בכל התחומים – יצירת תוכן, הנחיה, דוגמנות ולאחרונה – גם מוזיקה ואנחנו ב"מעריב לנוער" רואים את ההשפעה שלו על הקהל הצעיר נשמרת לעוד המון שנים קדימה.

על אף גילו הצעיר, נראה כי הוא לגמרי יודע איך עושים את זה נכון – עם אאוטפיט אדום בוהק וחיוך המסגיר את רוח הנעורים שבו, משוחח בשיא הביטחון ומקרין בגרות בלתי מוסברת. כשנשאל על התחושות שחולפות בו לקראת ההשתתפות ברשימה, שיתף כי המעמד טיפה מלחיץ, אבל הוא משתדל להיות רגוע או לדבריו – "לגמרי בצ'יל".

את הקריירה שלו התחיל בגיל מאוד צעיר, בתור דוגמן. כבר מגיל קטן, התרגל לאורות הפלאש מן המצלמות ולאווירת הצילומים הנלוות וזה מורגש לגמרי – כשדילן נכנס לחדר, יש נוכחות של כוכב, אחד כזה שמבין שהוא על המסלול הנכון בדרך לכבוש את העולם. "התחלתי באמת בגיל מאוד מאוד צעיר" מספר וממשיך; "זה תמיד בא ממני, תמיד חלמתי להתפרסם ובשלב מסוים זה פשוט קרה, במקרה לגמרי".

28aqyl
דילן דרור בצילומים לרשימת המשפיענים של מעריב לנוער | צילום: צילום תמונה: צילום: איתן טל. איפור, שיער וסטיילינג: סטודיו גילי אלגבי. התמונה צולמה בלון בובו בראון תל אביב, מרשת ׳מלונות בראון׳.

איך זה קרה?

"זה קרה במקרה, גל איסייב, חבר מאוד טוב שלי בא אליי הביתה באחד הימים ועשינו את כל השטויות והמשחקים שאנחנו משחקים בהם בדרך כלל כמו טרמפולינות וכל מכשירי האקסטרים למיניהם. בשלב מסוים הוא פתאום הציע לי לפתוח ערוץ ביוטיוב ולצלם. זרמתי עם הרעיון ובאמת יצרנו ולוג שהתפרסם ממש ביוטיוב".

כאמור, התחלת מגיל מאוד צעיר. בעבר, קרה שנתקלת בתגובות רעות או זלזול בעקבות גילך?

"לא חושב. כן אומרים שזה לוקח לי את הילדות, אבל תכלס אני עושה את מה שאני אוהב. מה שאני לא אוהב, אני פשוט לא עושה".

היום המושג "כוכב רשת" נפוץ מאוד. מספיק סרטון או שניים שתופסים תאוצה ויש לכם את זה – אתם כוכבי רשת, אלא שדילן דרור מתעקש להיות מחוץ למשבצת הרגילה של כוכב הרשת ומנסה בכל פעם להמציא את עצמו מחדש. "אני מייצר תוכן משוגע, כזה שעדיין לא נראה ביוטיוב" משתף וממשיך; "אני מביא דברים שעדיין לא נראו בארץ, לדוגמה לקחתי פעם אחת מכונית וציפיתי אותה בלגו, עשיתי מתיחה לחבר שלי וצבעתי לו את כל הרכב ואפילו עשיתי גם בנג'י. אני מגוון בתוכן שלי ומציג המון דברים שעדיין לא נראו על מסך היוטיוב. בנוסף, אני חושב שעצם זה שאני בן 14 גורם לכך שילדים בגילי מזדהים איתי ומתלהבים מהעשייה שלי".

איך החברים עם הפרסום?

"זה מתחלק לשתי קבוצות. יש את החבר'ה הטובים שבאמת מפרגנים וכל הזמן איתי ואפילו נותנים לי רעיונות לתוכן חדש ויש את אלה שפחות נחמדים ומנסים לשים רגליים ולרדת עליי, אבל אני משתדל להתעלם מזה ולא לתת לזה להשפיע עליי".

39srwf
דילן דרור בצילומים לרשימת המשפיענים של מעריב לנוער | צילום: צילום תמונה: צילום: איתן טל. איפור, שיער וסטיילינג: סטודיו גילי אלגבי. התמונה צולמה בלון בובו בראון תל אביב, מרשת ׳מלונות בראון׳.

יצא לך להכיר חברים חדשים מהתחום?

"כן, מלא. יש את החבורה שלנו של מאחורי הקלעים וגם את החברים שמצטלמים איתי. אומנם הם יותר גדולים ממני אבל הם חברים מדהימים, ממש כמו אחים בשבילי".

היום, לאחר שצבר תאוצה ברתות החברתיות, כמעט אין אחד שלא מכיר את דילן דרור, שנעשה למותג של ממש. הנער הצעיר כאמור, כבש כל פסגה ונגע בכל תחום והגופים השונים הבינו עם מי יש להם עסק, ביניהם חברת התחפושות "שושי זוהר" שבפורים הקרוב תשיק ליין תחפושות של האאוטפיטים המפורסמים שלו (אותם הוא מרכיב לבד!) וסביר להניח שבחג הקרב נזכה לראות את הנער הצעיר בהמון וריאציות שונות ומגוונות ברחבי הארץ.

כל נושא הסטיילינג מאוד חשוב לך. למה בעצם?

"זה מראה אותי. לדוגמה היום, אני לובש אדום, זה בולט, זה זוהר – זה אני. את כל הסטיילינג אני בוחר ואני מחליט מה אני לובש, אבל לא יודע אם הייתי רוצה לעסוק באופנה".

איזו פסגה אתה רוצה לכבוש שאתה מרגיש שעדיין לא כבשת ואתה בדרך אליה?

"שתהיה לי תכנית משלי, עם חותמת עליה של 'דילן דרור', משהו שיביא אותי".

ואם כבר עסקינן בתוכניות, כאמור בקרוב תעלה העונה החדשה של "ששטוס", אותה ילווה כאחד ממנחי התוכנית לצד מנחים מהשורה הראשונה. על החוויות מהתוכנית מספר בהתרגשות ובציפייה הנשקפת מטון קולו, לדבריו, מחכה לנו עונה מלאה בהפתעות ומטורפת.

61hrez
דילן דרור בצילומים לרשימת המשפיענים של מעריב לנוער | צילום: צילום תמונה: צילום: איתן טל. איפור, שיער וסטיילינג: סטודיו גילי אלגבי. התמונה צולמה בלון בובו בראון תל אביב, מרשת ׳מלונות בראון׳.

"ששטוס" זה מטורף, איך זה מרגיש לך שאת הולך להנחות תוכנית שהצופים והמשתתפים בה הם פחות או יותר בני גילך?

"זה מטורף וזה פסיכי ואני כל פעם מתרגש. הימי צילום היו מטורפים".

מלחיץ אותך הטייטל של המנחה?

"ברור שזה יותר רשמי, אבל זה עדיין כיף וקליל. אני לוקח את זה בכיף ובאווירה טובה".

ובאמת אי אפשר לסיים את הריאיון מבלי לדבר גם על המוזיקה שלך. מה עומד על הפרק?

"נכון להיום יש לי שיר אחד בחוץ קוראים לו 'קחי נשימה'. זה סינגל שלי לבד, הוא רגוע ומיוחד, ממש שיר אהבה. בהמשך, בלי לתת ספוילרים, תצא עוד המון מוזיקה. אני רוצה להגיע לכמה שיותר אנשים".

מעריב לנוער התחיל לצאת ה – 1957. אם היית יכול ללכת אחורה בזמן ולככב על איזה שער שהיית רוצה, לאיזו שנה היית חוזר?

"נראה לי שלשנות ה – 90, יש שם אווירת סטייל כזאת, מיוחדת ממש".