חום אימים בחוץ, יבש למות ואת מתה מצמא? גם עור הפנים שלך. הנה 6 טיפים שיעזרו לך לשמור עליו

אם הוצאת את האף מהחלון היום בטח היה קשה לפספס את החום, היובש והסחוניה ששולטת בחוץ. לשם כך התכנסנו כדי לבדוק מהם הטיפים שכדאי לכולנו לאמץ לשמירה על עור הפנים שלנו נקי, רענן ומלא לחות

שטיפת פנים

אחרי החורף הקצר אבל הדומיננטי שפקד אותנו, הקיץ מגיע בצעדי ענק ואיתו מגיעה השמש, החום והעיגולי הזיעה סביב בית השחי. אל כל הטוב הזה מצטרף כמובן גם היובש, שהוא חלק בלתי נמנע מעונות המעבר ומתיישב לכולנו על הפנים ושאר הגוף בלי לחשוב פעמיים. ביקשנו מדתיה יער מהצוות המדעי של אלטמן לתת לנו כמה טיפים שכדאי שכולנו נאמץ לצורך מניעת רגישותו של עור הפנים שלנו ושמירה על לחות ורעננות לאורך זמן. ושמישהו יביא לנו ארטיק קרח להצטנן.

יכול לעניין אותך

אני יכול להפסיק מתי שאני רוצה: עושים סדר בסוגי ההתמכרויות

2 גרם ביום ואתם מסודרים: כל מה שרציתם לדעת על ויטמין C

6 מאכלים שלעולם אסור לכם לאכול אם אתם רוצים בטן שטוחה

 

איך מתאימים נכון את סוג הקרם לפנים? מאת דוד פפו, יו"ר הסתדרות הרוקחים

יש להתאים את סוג הקרם לפי צורך השימוש ולפי העונה המתאימה. לספורטאים או לאנשים שעושים פעילויות ספורטיביות בתדירות גבוהה, מומלץ להשתמש בקרם שהוא גם קרם הגנה מפני השמש, כך גם בעת שהייה במגרש, בים או בבריכה ניתן להיות מוגנים. לשחיינים שבינינו - לאחר שחייה רצוי להשתמש בקרם לחות לגוף כדי להימנע מהיובש שמייצר הכלור בבריכה.

בעונת הקיץ, שבישראל היא ארוכה במיוחד, כדאי להשתמש בקרמים מסנני קרינה לגוף, כולל פנים ושפתיים, בעוד שבעונת החורף מומלץ להשתמש בקרמים רוויי לחות עקב היובש והקור שבאוויר. בנוגע לאלרגיות, אלרגיית עור מופיעה ללא התראה מוקדמת והסימנים לה יכולים להופיע כאדמומיות מקומית, יובש, גרד, עקצוץ, קילופים, עור סדוק ולעיתים נפיחות תת עורית. הטיפול הטוב ביותר הוא מניעה. אך במידה ולא ניתן להימנע, אפשר להשתמש בקרמים אנטיביוטיים או קרמים עם הידרוקורטיזון. בכל מקרה מומלץ להתייעץ עם הרופא המטפל ו/או הרוקח לפני תחילת הטיפול.