מווו-שלם: מצאנו את הסוד לטיפוח עור הפנים שנמצא אצלכם במקרר

כמה מהחומרים הפעילים והנפוצים ביותר במוצרי הטיפוח שכולנו משתמשים בהם מופקים מחלב. זה מה שהוא עושה לעור הפנים שלנו - מבפנים ומבחוץ

חלב

חג שבועות הקרב ובא, ידוע בכינוי "חג החלב". יתרונותיו של החלב ומרכיביו ידועים בכל הנוגע לתזונה, אך עוד משחר ההיסטוריה השתמשו בחלב בחברה הגבוהה גם לטיפוח עור הפנים והגוף. האגדות אף מספרות כי קליאופטרה התקלחה בקביעות באמבט חלב כדי לשמור על עור עדין ויפה. מיכל חלילי, מדריכה בכירה במעבדות GIGI מנדבת לנו עובדות על מרכיבי החלב הנמצאים במוצרי טיפוח ויתרונותיהם הרבים.

כאמור, לחומרים הפעילים הנפוצים במוצרי טיפוח המופקים מחלב יתרונות רבים התורמים למראה עור בריא. החלב ומוצריו עשירים בחלבונים, סוכרים ומינרלים העוזרים לשיפור משמעותי של רמת הלחות, הבהרת העור והאטת הזדקנותו. בנוסף, הם מסייעים לתהליך חידוש התאים.

המרכיב העיקרי הנמצא במוצרי החלב הינו חומצה לקטית. חומצה מיוצרת על ידי חיידקים המצויים בחלב (לקטוז) בתהליך תסיסה ומשתייכת לקבוצת החומצות האלפא הידרוקסיות (AHA), הנחשבות כיום לאחד המרכיבים היעילים הידועים בעולם הקוסמטיקה לחידוש ולהצערת העור.

Gigi
עשיר בחלבון, סוכרים ומינרלים | צילום: מעבדותGIGI צילום באדיבות מיכאל טופיול

יתרונותיה של החומצה הלקטית לעור

חומצה לקטית משמשת כפילינג להאצת וחידוש תאי העור. הטיפול בחומצות מאפשר להגיע לתוצאות מרשימות של הפחתת קמטים, קמטוטים, הבהרת העור ושיפור ניכר במרקם העור מנזקי השמש. בנוסף, זהו חומר הרגעה חזק העוזר בשיפור מחסום הלחות הטבעי ורמות הלחות של העור והופך אותו לאידיאלי לעור יבש או רגיש, לצד היותו מרכיב בטוח ויעיל גם לסוגי העור גם הכהים ביותר. חומצה לקטית פועלת ביעילות על כל סוגי העור, במיוחד לעור רגיש, יבש ובוגר.

עוד ב"בריאות"

פה חשדתי! ככה תדעו לזהות שמשקרים לכם

כאבי ראש, שינויים בצבע עור וקוצר נשימה: זה מה שמחכה לכם אם תדליקו מדורה

טיפול חדש להתמודדות עם אקנה

חיידקים פרוביוטיים

מוצרי החלב הם מקור ל"חיידקים ידידותיים". חיידקים אלו הינם החיידקים הפרוביוטיים, החיים ופועלים באופן טבעי במערכת העיכול שלנו ועוזרים למנוע מחלות. הם משפרים ומחזקים את ההגנה הטבעית של המערכת החיסונית, מהווים טיפול יעיל באקנה, מסייעים בהגנה על העור מפני חיידקים וזיהומים, ואף תורמים לחידוש המרקם.

כיום אין צורך לקפוץ ראש לאמבט מלא חלב בכדי לנצל את יתרונותיו השונים. מרבית מוצרי הטיפוח של ימנו מכילים חומצת חלב המיוצרת באופן סינטטי ויעילות באותה המידה.

חג שבועות שמח!