אויש, תנוחי: הגיע הזמן להירגע

הכתבת הכי עסוקה שלנו החליטה לעצור הכל ולהתמסר לעיסוי גוף מפנק. ומה היא גילתה? שנשים יודעות לפרגן (ולא רק לעצמן). ביקורת

ספא כולה
ספא כולה | צילום: רינת בן כנען

כולנו מכירים את הקלישאה הנטחנת שגורסת שגם בתוך כל הטירוף היומיומי, אנחנו חייבים למצוא זמן לפנק את עצמנו, להוריד את הרגל מהגז ולעשות משהו עבור עצמנו. בלי להתחשב בבוס המנדנד, בדדליין להגשת עבודה סמינריונית, בילדים/אחיינים/חברים שרוצים צומי או בבן הזוג - שיחיה - ששוב נרדם בזמן הסרט.

 

קלישאות, ככל הנראה, הפכו לכאלו, מאחר והן נכונות ואם נרשה לעצמנו לרגע, לצאת מהגיחוך שהן מעלות בנו, וננסה ליישמן פעם בירח מלא על חיינו מלאי העומס והאקשן, ייתכן ונגלה שהן עשויות אפילו להועיל לנו. כך מצאתי את עצמי, בלב כל המטלות, הלחצים והעיסוקים שטורדים את ימיי (ולעתים קרובות מדי גם את לילותיי),  בספא "כולה" שנמצא במתחם 'בית בנמל'. כיאה לכל מה שיוצא תחת המותג הרחב יותר של "קום איל פו", "כולה" הוא מקום שכולו העצמה נשית וזו התחושה שתקבל כל מי שתגיע לטיפול בו - החל מהשנייה הראשונה שכף רגלה תדרוך בו.

 

טיפול פילינג בספא כולה
טיפול פילינג בספא כולה | צילום: רינת בן כנען

תשכחי מתככים, נעיצות סכין וביצ'יות מהגיהנום עימן חלקנו צריכות להתמודד על בסיס יומיומי בקונסטלציות שונות בחיינו; "כולה" הוא מקום בו נשים מפרגנות אחת לשנייה, חוגגות אחת את השנייה, ומפנקות אחת את השנייה. אחרי שהפקדתי את נעליי במגירות רחבות הידיים ועליתי על מדי א' (חלוק צחור וכפכפים), נרגעתי לי עם עוגייה וכוס תה עד שעדי, המטפלת בעלת מגע המידאס שהצמידו לי, קראה לי לחדר הטיפולים. ככה סתם, ביום שני בבוקר כשאני יודעת בדיוק כמה עבודה מחכה לי על השולחן כשאשוב אליו - רוקנתי את מוחי ממחשבות מתרוצצות והתמסרתי לטיפול אלוהי הנקרא "התחדשות היסמין" אשר כלל עיסוי גוף שפתח כל פלונטר נוקדה בגבי הדואב, פילינג לכפות הידיים והרגליים ופינאלה מרהיב של מסאז' באזור הפנים והקרקפת שכאילו גירש ממני כל מחשבה מלחיצה, שלילית או מעצבנת שאי פעם העזה להשתכן בראשי.

 

טיפול התחדשות היסמין בספא כולה
טיפול התחדשות היסמין בספא כולה | צילום: רינת בן כנען

כששבתי לחושיי, חפציי חיכו לי בלוקר המרווח שהעניקו לי עם בואי, ולמרות שמאז שהייתי פעוטה, התעקשתי שלא להתקלח בים/בריכה/פארק מים, לא יכולתי לסרב למקלחות האולטרא פרטיות, המצוחצחות והעצומות בגודלן - בעיקר משום שהייתי ספוגה בשמנים שהיו מכתימים את בגדיי - אבל לא רק. מלבד המקלחות הנהדרות, תמצאי ב"כולה"  - אחרי שתתרחצי ותתארגני - כל דבר שייתכן ושכחת להביא איתך. מקרם גוף ודאודורנט ועד מוצרי היגיינה ומייבש שיער.

החיוך הענק שקידם את פניי עם בואי, שלח אותי גם לדרכי בעודי משתפכת בעיניים כמעט דומעות, כמה מדהימה הייתה החוויה וכמה - כמאמר הקלישאה הטחונה - אני צריכה באמת לפנק את עצמי יותר.

 

"כולה" - בית בנמל, האנגר 26, נמל ת"א. לתיאום בטלפון- 03-7171540 או באתר

 

>>> בחזרה לאופנה ולייף סטייל