פשפוש במנוש

הגיעי נקיה, מגולחת ומצוחצחת, ופשקי את הרגליים: כך תתכונני לפגישה אצל הגניקולוג. מדריך

כמו דברים רבים שמוכרחים לעשות למרות שהם בלתי מתגמלים, גם ביקור אצל הגינקולוג יכול להיות מנג'ס, שלא לומר לא נעים. זר (ובמילה זר הכוונה היא לגבר), לא יבין זאת, אבל חיטוט בגזרה הדרומית, מלווה בפרצוף החמוץ שמחזיקים רוב גנקולוגי העולם, אינו מסעיר או מענג בשום צורה.

רוב הנשים, גם אלה הבטוחות בעצמן בדרך כלל, נתקפות מבוכה וביישנות כבתולות בנות 14, כשהן נאלצות לפשוט את תחתוניהן ולקרב את המבושים למרחק אפס מאפו של איש זר שמסנן לעברן בטינה: "תרפי את השרירים, לא! את מכווצת, להרפות אמרתי!".

כל חוסר הביטחון הקשור לריחות גוף, פריזורת המפשעה, בהונות משונות ופריחת גילוח, צפים ועולים. כל אלה, כולל תחיבת כלי בדיקה קרים מדי, משמוש בידיים עטויות לטקס ונזיפות על העובדה שחיכית כל כך הרבה זמן מהבדיקה האחרונה, הופכים את מה שאמור להיות בדיקה תקופתית לטובתך, לחוויה שלפעמים לא רחוקה מלילה בנווה תרצה.

עצה ידידותית – אל תחזרי אל גינקולוג שהרגשת שלא בנוח איתו בפעם הראשונה, זה לא טעם נרכש. אם הוא היה קצר רוח, מתנשא או אנטיפת בפגישה הקודמת, קשה להאמין שמאז הוא עבר סדנה ליחסי אנוש. חלק מהנשים יעדיפו ללכת לגינקולוגית, ומנסיון, יש דברים בגו. ההיכרות עם הגוף הנשי ממקור ראשון, יחד עם כל התסביכים והעכבות הכרוכים בדבר, יכולים לסייע ביחס נעים ומרגיע יותר. גם כאן, עם זאת, ישנן גינקולוגיות מעצבנות ומתנשאות בשפע. נסי להשיג המלצה חמה מראש ולחסוך לך חוויות מכוננות שאינן חיוביות.

מה לובשים לפשפוש

תופתעי לשמוע, אבל ישנם כמה דברים שאת יכולה לעשות כדי להפוך את החוויה ליותר נעימה, פשוטה וזריזה. חלקם קשורים להגיינה, חלקם לפריזורה וחלקם לגרדרובה, כולם לא ימנעו את חדירת המכשיר בצורת ברווז לתוך גופך, אבל יהפכו אותה לטראומטית פחות.

הגיינה: הגיעי לפגישה עם הגניקולוג/ית מהבית, אחרי מקלחת יסודית, לבושה בבגדים תחתונים רעננים ומאווררים. זה לא יום שאת רוצה להזיע בו יתר על המידה, פרגני לעצמך מונית או הגיעי ברכב ממוזג. במידה שאין באפשרותך להגיע מהבית, קחי עימך מגבון אינטימי לח ותחתונים להחלפה, ממש כמו שאת דואגת לצחצח שיניים לפני שאת נושפת את הבל פיך על רופא השיניים. לא מומלץ להשתמש במייצרי ריח למיניהם (בשמים וכדומה) בשום מקרה, בכדי לא להפר את האיזון החומצי ולשבש את פעילות הגוף.
טיפ: לעתים קרובות מצויה בקליניקה קופסה של פדים עבים לספיגת הנוזלים שמופרשים עקב בדיקה שגרתית. זה גדול, זה חיתול וזה קצת דוחה, ובכל זאת שווה לרפד את התחתונים עם אחד כזה אחרי הבדיקה. את מעדיפה לטפטף כל הדרך הביתה?

גרדרובה: דאגי להגיע בבגדים שאפשר לפשוט וללבוש בחזרה בזריזות, חצאית או שמלה הן הבחירה האולטימטיבית, ואפשר ללכת גם על טוניקה, של או פשוט חולצה גברית ארוכה. מומלץ מאוד להגיע עם חזיה, למקרה שהרופא ימצא לנכון לעשות לך בדיקת שד לגילוי סרטן, בכדי לא להרגישה חשופה מדי.
טיפ חשוב: זה ממש לא יום לגרביונים מסובכים. בחרי בתחתוני כותנה מאווררים, ודאגי לגרביים נקיים שאין צורך להפשיל.

פריזורה וטיפוח: אין בכך כל חובה, כמובן, אבל אם את אישה שמרגישה שהרגליים אומרות הכל על האדם, כדאי לדאוג לפדיקור סביר וכמובן להסרת המדשאה הצומחת על הרגליים. מה יחשוב הרופא על השערות שטיפחת במהלך החורף פחות מעניין אותנו. מה שיותר חשוב זה כיצד את תרגישי כאשר הצינה בחדר תגרום להן לעמוד.

באשר לפריזורה התחתונה שלך – אשה אשה באמונתה תחיה. המלצה: זה לא הזמן לעיצוב המדשאה בצורת לב מחומצן בוורוד פלואורסנטי, או שאר חיקויי פורנו, ומן הצד השני, לא כדאי להבהיל את הגינקולוג בשיחי פרא. היי נקיה ואסתטית, במיוחד אם הדברים הללו גורמים לך למבוכה.

לסיכום

כל הדברים המצוינים למטה חשובים רק אם את עשויה להיות מובכת בעקבותיהם. אם את לא שמה קצוץ על השטויות החיצוניות האלה – אשרייך. בינתיים, נשמי ארוכות, הזכירי לעצמך שהאיש שלפנייך בחר במקצועו ללא שום כפייה חיצונית, ושהוא רואה מאות כמוך בשבוע, ולא סביר שדוקא הסחלב הפראי שלך ייחרט בזכרונו. זכרי לעשות פיפי קודם לכן, חשבי על המלכה האם, או על מעפילי הספינה "אגוז", ותרפי את שרירי רצפת האגן. תיכף הגרוע מכל מאחורייך.