10 דרכים גאוניות שיעזרו לכם לשתות יותר מים בחורף

אחת ולתמיד: כמה מים בדיוק אנחנו צריכים לשתות ולמה בחורף אנחנו צריכים להקפיד שתייה מרובה אפילו עוד יותר? וגם: 10 טריקים שיעזרו לכם לשתות יותר

לימון
לימון | צילום: אינסטגרם

הגוף שלנו עשוי מ-70% מים, וכל מערכות הגוף זקוקות למים כדי לתפקד טוב יותר, ושתיית מים היא הכרחית לגופינו בכל עונות השנה. בקיץ אנחנו שותים כי אנחנו מרגישים צמאים, ובחורף לעיתים אנחנו שוכחים לשתות מהסיבה שרבים מאיתנו לא מרגישים את תחושת הצמא. הסכנה הגדולה עוד יותר, היא כששרב נופל עלינו באמצע החורף ומכפיל את סיכויי ההתייבשות. אספנו בשבילכם 10 טריקים שעשויים לעזור לכל אלו שמתקשים לזכור לשתות מים - הדבר הכי בריא שאתם יכולים לעשות עבור עצמכם.

 

1. קחו בקבוק לעבודה

זה אולי הטיפ הכי שכיח בגזרת הטיפים לאלו שלא שותים, אבל מדובר בטיפ שאם לא תתעצלו לקחת אתכם בקבוק גדול של מים, אתם גם תשתו ממנו. מדי יום מלאו לכם אחד ותכריחו את עצמכם לחזור איתו הביתה כשהוא ריק.


2. קש

קש עוזר לשתות יותר. נשמע לכם מוזר? נסו זאת בעצמכם. קנו לכם חבילת קשים צבעונית ושימו לכם קשים בכל התיקים והמגירות בבית ובעבודה.

 

3. השקיעו במים שלכם

המים משעממים אתכם ולא טעימים לכם? נסו להכניס לתוך הבקבוק שלכם מלפפונים, לימון, נענע, תפוז או פירות יער. בכל יום הכניסו הפתעה חדשה למים שלכם שתרענן אתכם ואפילו תגרום לכם לאכול פחות.


4. מקל קינמון

קינמון מסייע לירידה במשקל ולצמצום ההיקפים, כך נמצא במספר מחקרים אחרונים. אם אתם אוהבים את הטעם, הכניסו מקל קינמון לבקבוק ותוכלו ליהנות ממים מתקתקים ו"מרזים".

 

קינמון
קינמון | צילום: אינסטגרם

 

 

5. בקבוק יפה

השקיעו בבקבוק יפה שיישאר לאורך זמן, בקבוק יפה שתרצו להסתובב איתו, בקבוק ספורטיבי או שיקי, תלוי מה מאפיין אתכם.

 

6. זוזו

אחת הסיבות שאנחנו פחות צמאים בחורף זו העובדה שאנחנו זזים פחות. צאו להליכות, תתאמנו, עלו במדרגות, והיו יותר פעילים פיזית. הפעילות תביא את עצמה גם את הרצון לשתות.

 

7. תזכורת בפון

אחת הטריקים הכי טובים שיש לנו להציע לכם זה שעון הנודניק שיש לכם בטלפון. הזכירו לעצמכם לשתות מים בכמה נקודות ביום. ותדאגו שהוא יציק עד שתסיימו ללגום.


8. טמפרטורה

בחורף קשה לשתות מים קרים, לכם שתו מים בטמפרטורת החדר ומעלה. הקפידו על זה ותראו שאתם יכולים לשתות יותר.

 

9. תה צמחים

אם ממש קשה לכם עם מים, החליפו כמה כוסות בתה צמחים. שימו לב שלא מדובר בתה שמכיל קפאין שמייבש עוד יותר את הגוף. על כל כוס קפה או תה, אתם צריכים לשתות 2 כוסות מים.

 

10. אפלקציות

אם כל אלו לא עזרו, כדאי שתדעו שיש גם אפליקציות שיזכירו לכם לשתות יותר מים ואף יתנו לכם טיפים מועילים. בנוסף, בכל סוף יום עשו לעצמכם חישוב בראש ותראו כמה שתיתם. כל אחד זקוק לכמות שונה של מים וזה תלוי במשקל, מין, מידת פעילות פיזית וכו. מינימום 2 ליטרים ביום חשוב שיהיו לכם בסיכום היומי.