6 מאמנים מובילים מגלים מה הסוד שלהם לגוף חטוב ובריא

יעל פילאטיס אוכלת כל 3 שעות ולא פוסחת על שינה טובה, מאיה ורטהיימר לא מאמינה שאנחנו צריכים להגיע למצב של רעב ואינה מנסה להיות תמיד בתנועה: ככה המאמנים מתחטבים

מה ניש?האם המאמנים חוטאים?
מה ניש?האם המאמנים חוטאים? | צילום: instagram

יש להם אלפי עוקבים, נראה שהם כל הזמן מתאמנים, והם משתפים כל הזמן טיפים בריאים, אבל האם הם מיישמים אותם בעצמם? תפסנו 5 מאמני כושר מובילים ובדקנו מה הספורט האהוב עליהם, מה הטיפ שלהם לשמירה על משקל תקין, בדקנו גם מה החטאים שלהם ואיזה תוספי תזונה הם לוקחים.

 

יעל פילאטיס - בעלת סטודיו מצליח לפילאטיס מכשירים ושיעורי בר


מה הספורט האהוב עליך? "פילאטיס ושיעורי בר - שיעור שמתבסס על בר ,שאני מכניסה לתוכו אלמנטים של פיטנס, חיזוק רגליים וישבן זה עם קצב ומוזיקה מדליקה, בסיס של פילאטיס אבל האימון יותר אנרגיטי קצבי ומאד מחטב".


כמה פעמים בשבוע את מתאמנת? "בין 5-6 פעמים בשבוע, משתדלת כל יום לעשות משהו אחר כדי לעבוד באיזון על הגוף, גמישות, מתיחות, שיעורי בר, גם בשביל הנפש וגם לגוף, לאתגר את עצמי ושיהיה לי מעניין.


החטאים שלך? "התמכרתי לשורה של שוקולד מריר כל לילה לפני השינה אבל אני לא כועסת על עצמי על זה כי אני חושבת שמגיע לי".

 

הטיפ שהכי עוזר לך לשמור על המשקל? "כל שלוש שעות אני אוכלת משהו, מפחיתה פחמימות ומרבה חלבונים, מקפידה על 7-8 שעות שינה בלילה כי זה חשוב לחילוף חמרים ואוכלת א.ערב מוקדמת כשלוש שעות לפני השינה. הכי חשוב לא להיות במצב של רעב, או של סטרס".

 

תוספי התזונה שאת לוקחת? "לוקחת כל לילה מגנזיום, מקפידה על שמן אורגנו שמחזק את המערכת החיסונית ושומר על מערכת העיכול , ולאחרונה התחלתי לצרוך נוזל אלוורה שיש לו תועלות רבות למערכת העיכול. חשוב שמערכת העיכול שלנו תהיה נינוחה כדי שנוכל לעשות אימון איכותי ונכון , וגם כי המצב רוח תלוי הרבה בכך".

 

 

מאיה וורטהיימר - שחקנית, מנחה, ומאמנת כושר


מה הספורט האהוב עליך? "שאלה מצויינת. אני אוהבת הכל, בעיקר אימון משולב ריצה תרגילים משקל גוף - בלאנס יוגה".


כמה פעמים בשבוע את מתאמנת? "עם המתאמנים שלי, חמישה ימים בשבוע ולפעמים אני מתאמנת גם בסופשבוע".


החטאים שלך? "מאד אוהבת גלידה וכולם יודעים את זה. בדיוק עכשיו קונה גלידה ואין יום שאני מעבירה בלי גלידה, קולה לפעמים.. אייס קפה.. ואין על שניצל תירס בחיים ! ברור לי שאני בנאדם עם תיאבון בריא ואני אוכלת דברים שהם לאו דווקא בריאים, אבל מצד שני הכל מתאזן... אני נהנית מהגלידה ומהחוויה, ולא סובלת. אוכלת במודעות ולא בפנאטיות לתזונה בריאה. הכל עניין של באלאנס. ותמיד אני אומרת איזה מזל שזה החטאים שלי, ושאני מכבדת את הגוף שלי.


הטיפ שהכי עוזר לך לשמור על המשקל? "אני דיי כל החיים שלי באותו המשקל, ולאחרים הייתי ממליצה - קודם כל לדעת שנפילה היא נפילה אבל לא משבר ! לא צריך לקרוס ברגע שאוכלים המבורגר או לשבור בגלל זה את הכלים. אם אני עולה קילו זה לא שאני לא שמה לב אבל אני מאזנת וחוזרת לעצמי באופן טבעי. אבל אני כן עם אצבע על הדופק. ועוד טיפ - לא להשוות לאף אחדש אחר אלא לעצמם ולמי שהם היו אתמול. היום אני אוסיף עוד משהו, ומדובר בדברים הקטנים ביותר. גם - להבטיח לעצמך הבטחות ריאליות".


תוספי התזונה שאת לוקחת? "גרין מאגמה - מיצוי של עשב שעורה בכדורים שזה ממש מועיל, ויטמין C לעיתים, אם הגוף תפוס - מגנזיום, וכמובן חומצה פולית ופרוביוטיקה".

 

מאיה
מאיה | צילום: instagram

אינה וייסנברג - יזמית בתחום הכושר בעלת אקטיב ויקיישנס קלאב - חופשות כושר וספורט ברחבי העולם

 

מה הספורט האהוב עליך? "פעילות ספורט ימי - סאפ וכו".

 

כמה פעמים בשבוע את מתאמנת? "בין 5-6 פעמים, מגוונת ביניהם, יוגה אימוני בר, וכח".

 

החטאים שלך? "אני ממש אוהבת מתוק, שזה אומר שאין כמעט יום שאני לא אוכלת משהו מתוק, שוקולד, קינוח... אני מתאמנת כי אני חושבת שזה עניין הכרחי לגוף, אני נהנית מזה ובאותה מידה נהנית מאוכל וממתוק, ולא מנסה לכפר על משהו שאכלתי אלא חיה בשגרת חיים בריאה".

 

הטיפ שהכי עוזר לך לשמור על המשקל? "אני מנסה כמה שיותר להיות בתנועה, אני עוקבת אחרי ההרגלים שלי ומנסה לנהל אותם כך שלא ינהלו אותי. משתדלת כל כמה זמן לפרק את ההרגלים המובנים מאליהם ולהקשיב למה עומד מאחוריהם".

 

תוספי התזונה שאת לוקחת? "MGC שזה מגה גלופלקס בשילוב כורכום, מוצר מדהים ! תמצית צמח אוניה דה גאטו - כמו אנטיביוטיקה טבעית שמחזקת את המערכת החיסונית. B12 ומדי פעם פרוביוטיקה".

 

View this post on Instagram

כל תנועה, כשהיא נעשית מבפנים בריכוז מלא ונשימה מתואמת, היא ריקוד. כל לאנג וכל סקווט, כל עמידת ידיים, כל דד ליפט, כל גשר וכל תנוחת מנוחה ביוגה. כששואלים אותי מה אני מאמנת, אני עד היום לא יודעת להגיד. אני אומרת שאני מאמנת את הגוף ואת הנפש, אני מאמנת אנשים לחשוב, להתרכז, להאמין, תוך כדי, ובאמצעות כושר ותנועה. אני עושה שימוש באלמנטים שמזוהים עם עולם היוגה, בדגש על נשימה וריכוז; לוקחת אמצעים מעולם הפילאטיס, כמו עבודה עם כדור; משלבת דופק, אנרגיה מתפרצת, בנייה של כוח וסיבולת שריר, וכל זה תוך למידה והכרות עם הגוף, תוך הסתכלות פנימה לתוכו, ומתוכו. כשאומרים מאמנת כושר, זה עושה לי קונוטציה של מדריך מכון כושר שמפמפם יד קדמית, אז אני מחפשת הגדרה חדשה... אולי מאמנת תנועה? אם כי זה נשמע לי רוחניקי, ולא ממש תואם את האישיות שלי, ויסכימו איתי מה שמכיר אותי. אז אני עדיין מחפשת את ההגדרה הנכונה שתתאים למה שאני עושה. רעיונות? ? @maayan.rimmer for @activevacations

A post shared by INNA WAISSENBERG (@inna.waissenberg) on

 

דניאל שליבו - טריאתלט, אצן, שחיין ומאמן כושר ב Adidas runners tlv ובקבוצות ולחברות מובילות במשק

 

מה הספורט האהוב עליך? "שחייה".


כמה פעמים בשבוע אתה מתאמן? "משתדל כל יום בין 5-7 פעמים".

 

החטאים שלך? "באגט מיוחד שאמא שלי מכינה, נוטלה, פיצה, והמבורגר . ואין לי בעיה לחטוא כל עוד אורח החיים שלי מאוזן".


הטיפ שהכי עוזר לך לשמור על המשקל? "בכל זמן פנוי שיש לי לעשות ספורט, לזוז לנוע. לא להסתפק במה שיש תמיד לשאוף לעוד".

 

תוספי התזונה שאתה לוקח? "MGC כורכום, פרוביוטיק שייפ, מגנזיום , אומגה 3 וברזל.

 

 

 

שרון ינובסקי קפלן - מאמנת כושר וריצה, נטורופתית, מפתחת קבוצת הכושר אתגר 30 ועיתונאית


מה הספורט האהוב עלייך? "ריצות ארוכות, ואז את כל סוגי הספורט שיש חוץ מריקודי אירובי וזומבות למיניהם".

 

כמה פעמים בשבוע את מתאמנת? "אין יום שאני לא מתאמנת אבל לא כל יום באותו סוג אימון. זה יכול להיות ריצה, פילאטיס, כוח, היט, יוגה כו'".

 

החטאים שלי: "יין אדום וגבינות שמנות. מתוקים, בצקים וג'אנק לא מדברים אלי בשום צורה".

 

הטיפ שלי שהכי עוזר לי לשמור על המשקל: "לאכול במידה בעיקר ירקות ופירות ומכל מה שהגוף רוצה כי הוא יודע הכי טוב מה טוב בשבילו, לעשות ספורט לגוף מדי יום (לא אימונים עצימים מדי יום), ממקום של בריאות ולא אובססיה ולטפח את הנפש יותר מהכל, את התוצאות רואים בגוף.

 

תוספי התזונה שאת לוקחת: "רק כורכום עם MGC שעוזר לי להשתקם מהר בתקופה שאני מתכוננת למרתון".

 

View this post on Instagram

היום דיברתי בתכנית הבוקר על שיטות ומכשירים שמבטיחים להצר היקפים/לחטב/למצק/להרזות וכעורכת לייפסטייל אני באמת מתנסה בהרבה דברים וטיפולים ולפעמים אני אפילו מאמינה לרגע ונהנית (לעיתים רחוקות), ובקיצור, רציתי לעדכן רק בשורה התחתונה: אין ולא יהיה שום טיפול שיעשה את מה שאורח חיים בריא שכולל תזונה וספורט יעשו. אין דרך לבנות מסת שריר דרך אדים/קור/חום/מכשיר כזה או אחר. אין דרך לבנות בריאות, אין דרך ליצור את התחושה שאחרי אימון. יש סוד אחד שכולם יודעים אותו ומדחיקים - קוראים לזה התמדה ורק היא מביאה תוצאות. עוד דבר, לעולם לא תצליחו להתמיד אם לא תהנו ממה שאתם עושים אז חפשו את הפאן הזה בדרך שלכם, פאן שעושה טוב ואפשר להתמיד איתו לכל החיים ולא רק לתקופה ❤️

A post shared by @ sharon_yanovski on

אירה דולפין - בעלים ומנכ"ל של רשת סטודיו פינק רום בתל אביב

 

מה הספורט האהוב עליך? "אני אוהבת הכל. אבל הכי אוהבת לרוץ".

 

כמה פעמים בשבוע את מתאמנת? "גג פעמיים בשבוע , כל השאר מאמנת ומצלמת".

 

החטאים שלך? "החטאים שלי לא כ"כ גדולים כי אני ממש אוהבת אורח חיים בריא אבל אני לא יכולה לעמוד בפני גלידת בן אנד ג'ריס -קוקיז וגם בפני סושי".


הטיפ שהכי עוזר לך לשמור על המשקל? "קודם כל כשיש אתגר או מטרה - 21 ק"מ, מרתון או דברים כאלה, צילומים שאני צריכה להיות עם בגד ים, להעמיד לעצמי יעדים ומטרות ואז קל לי להתאמן לעבר היעד".

 

תוספי התזונה שאת לוקחת? "ויטמין C כדורי כורכום ופרוביוטיק שייפ של אלטמן לבטן זה מאד עוזר לי לאיזון החיידקים שם".

 

View this post on Instagram

✅באתי לשבור לכן מיתוס ✅ הרבה אנשים חושבים שאם לא מרגישים רעב אחרי האימון אין צורך לאכול.. המיתוס הזה שגוי! אנשים שסיימו אימון אינטנסיבי ולא רוצים לאכול אחרי האימון כי הם לא רוצים להחזיר את לגוף את הקלוריות שהם זה עתה שרפו. אך הארוחה שלאחר האימון חשובה מאוד על מנת להתאושש ולמלא את מאגרי האנרגיה לקראת האימון הבא ! כאשר נמנעים מאכילה , הגוף יכול להאט את קצב חילוף החומרים ואת קצב הירידה במשקל או לחילופין את קצב התאוששות השרירים. Photo by @baranesp #pinkroomtlv#fitnessgirl#

A post shared by Owner & Founder Of Pinkroom (@iradolfin) on