מעוררות השראה: איך נראו מאמנות הכושר המפורסמות לפני 10 שנים?

מתברר שלא כולן נולדו עם קוביות בבטן, גם לא מאמנות הכושר עם מליוני העוקבים שנראות כאילו שנולדו עם משקוליות מהבטן של אמא שלהן, האתגר החדש שמסתובב ברשת מוכיח

אנה ויקטוריה אז והיום
אנה ויקטוריה אז והיום | צילום: instagram

אתגר חדש שמציף את האינסטגרם מוציא את התמונות הישנות מהבוידעם וגורם גם למפורסמים להעלות תמונות שלהם היום ולפני 10 שנים כדי שנראה כמה הם השתנו לטובה. גם מאמנות הכושר הצטרפו לחגיגה והן חושפות את הדרך המפתיעה שלהן בדרך למראה החטוב. הרבה פעמים כשאנחנו רואות מאמנות שמציגות גוף מושלם, קל לנו לחשוב שמשובר בגנטיקה או משהו ששמור לנשים מסויימות בלבד, אך האתגר הזה מוכיח שכל אחת יכולה לעבור שינוי, אם היא כמובן מעוניינת בכך. הנה כמה מאמנות שעברו דרך כזו.

 

המאמנת: אנה ויקטוריה

כמה עוקבים: 1.3 מליון

אנה משתפת תמונה שלה מלפני 11 שנה, בה היא מספרת שאכלה רק ג'אנק פוד, לא זזה מטר מהכיסא שלה, לא שתתה טוב, לא ישנה טוב והיא סבלה מבעיות בעיכול. בתמונה של היום היא חושפת שהיא נהנית מדי פעם משתיית יין, שהיא דוגלת בדיאטת 80/20, המאפשרת לאכול בחלק מהזמן גם ארוחות מפנקות יותר, היא מתאמנת מדי יום, שותה 3-4 ליטרים של מים ביום, ישנה טוב ומרגישה הרבה יותר טוב. אנה מספרת שהיא אהבה את עצמה גם אז אבל השינוי ללא ספק עשה לה טוב. ויקטוריה כותבת גם שכל אישה צריכה לאהוב את עצמה בכל התהליך בדרך. השראה.

 

המאמנת: מליסה אלקנטרה

כמה עוקבים: 717 אלף

מליסה היא המאמנת של קים קרדשיאן והאחיות, והן אלו שהעבירו אותה ממאמנת כושר אנונימית לגורו ומנטורית עם מעל 700 אלף עוקבים. גם מליסה חושפת תמונת אז והיום ומוסיפה שאין צורך לתייג או להגדיר את עצמך אלא רק להאמין במי שאתה.

והנה עוד כמה מהפכים מרשימים:

 

View this post on Instagram

שינוי לא קורה ביום הוא קורה בכל יום. ברור לי שכולכן כבר מכירות את המשפט שלי ❤️ אבל הנה עוד הוכחה קלה- לכך שגם כשדברים לא תמיד זזים מהר- הם עדיין זזים (-: אני זוכרת שחזרתי 3 חודשים אחרי הלידה לתוכנית של ״שר פיטנס״- המשקל העודף לא ירד, הבטן הייתה רופסת, הגוף השתנה, ואני...? הייתי עייפה וחלשה מאוד. אני רואה נשים רבות שמגיעות אלינו-ומהר מאוד המשקל העודף יורד, הגוף מתחטב- וכבר תוך חודשיים-שלושה , רואים אצלן שינוי משמעותי. אצלי- למרות היות ״שר פיטנס״- הכל קרה מאוד לאט... למרות שהתאמנתי כמו שצריך, ולמרות הליווי הצמוד שקיבלתי מצוות התזונאיות שלי- הכל זז מאוד מאוד לאט...ולפעמים אפילו לא זז. בתור אחת שיש לה גנטיקה לקויה ונטייה להשמנה- הייתי צריכה לעבוד קשה ובעיקר.. לא לוותר! כמו שאני מחנכת את הנשים שלי- אמרתי לעצמי פעם אחר פעם בראש- התמדה, התמדה, התמדה- ומיום ליום המשכתי להתקדם ונהניתי מהדרך ולא רק מהמטרה! אכן לקח הרבה זמן עד שההורמונים הסתדרו, ועד שהגוף הגיב אך בסוף (כעבור שנה) הגעתי ליעד שהצבתי לעצמי- וחזרתי להרגיש טוב עם עצמי, להיות בריאה וחזקה- שהרי אין מושלם- יש שלם. זה הזמן להזכיר לכן שאל לנו להשוות את עצמנו לאף אחת אחרת. גם אם למישהי אחרת התהליך קורה בקלות- ולנו- לוקח זמן- זיכרו כי הזמן הוא לא יעד! אם בכל יום נתאמץ, נמשיך ולא נוותר- בסוף נתקדם ?? כל מסע של אלפי קילומטרים מתחיל בצעד קטן! אז פשוט.. תתחילו ללכת ? ותראו שתגיעו למקומות רחוקים #שר_פיטנס #שיטה_מנצחת לפרטים על הסניף הקרוב לאזורך 6920* @sher_fitness #sherfitness #transformation #fitmom #afterbaby #motivation #mood #fitness

A post shared by Owner&creator Of SHER FITNESS (@sher_fitness) on