השתלות שיניים בשיטה ממוחשבת ומהירה להחלמה

השתלות שיניים ועצם, הרמת סינוסים וניתוחים מסובכים יש לבצע אצל רופא מיומן ומנוסה. הכירו את המרפאה של ד"ר אנדי בויאנג'ו בחולון

השתלות שיניים ממוחשבות
השתלות שיניים ממוחשבות | צילום: איי סטוק

ד"ר אנדי בויאנג'ו בחולון הוא מבכירי הרופאים בישראל להשתלות שיניים, בוגר הדסה ירושלים ומיסד המרכז לבריאות הפה באיכילוב , שתעניק לכם שירותים דנטליים מקיפים ומורכבים כגון השתלות שיניים והרמות סינוסים בשיטה המהפכנית - DIVA ופתרונות יצירתיים גם למחוסרי עצם.

 

 

אנחנו לועסים ואוכלים בזכותן, מדברים והן אלה שהופכות את החיוך שלנו ליפה ומאיר עיניים. השיניים חשובות מאוד ועלינו לשמור עליהן היטב, אולם לעתים גיל, גנטיקה או הזנחה גורמים לנו לבעיות שונות בשיניים ובחניכיים. בין אם מדובר בהשתלות רגילות או לחילופין בטיפול דנטלי מורכב ומסובך, אנו רוצים שהטיפול יהיה מקצועי, בטוח ויתבצע על ידי רופא עתיר ניסיון.

 

המרכז הרפואי לטיפולי השיניים של ד"ר אנדי בויאנג'ו במרכז עזריאלי בחולון מספק שירותים רבים, במיוחד לטיפולים המסובכים ביותר , כמו השתלות שיניים, בניית עצם, או הרמת סינוסים ושתלים מהירים באותו יום. כל תהליך השתלת השיניים מבוצעת תחת הרדמה מקומית אולם ניתן לבצע את הטיפול גם בהרדמה כללית למטופלים בעלי חרדה דנטלית הזקוקים לטיפולים מורכבים.

 

השתלות שיניים בשיטה ממוחשבת
השתלות שיניים בשיטה ממוחשבת | צילום: מוטי וגמן

הפחתת כאב וריפוי מהיר למחוסרי עצם : שיטת השתלת השיניים של ד"ר אנדי

 

אחד הטיפולים המורכבים ברפואת שיניים הוא זה שנוגע לשיקום הפה. שתלים דנטליים הם שיטת שיקום שתפקידה להשלים שיניים חסרות או להחליף שיניים בעייתיות ולהעניק לפה שלכם מראה טבעי ומלא. טיפול מורכב נוסף הוא הרמת סינוסים - פרוצדורה שנועדה לעבות את עצם בחלל הסינוס, כך שהשתל ייקלט בצורה האופטימלית.

חדירה אל חלל הסינוס עלולה לגרום לסינוסיטיס ובמיוחד לדחיית השתל, ולכן יש לבצע ניתוח במרפאה בעלת המכשור המתקדם ביותר והמיומנויות הגבוהות ביותר.

 

ד"ר בויאנג'ו הוא הממציא של שיטת MBone לבניית עצם מונחית מחשב ומניעת עקירת שיניים עקב נסיגת חניכיים ובמרפאה מבצעים טיפולי שתלים מיוחדים למניעת הרמת סינוסים ושתלים המתאימים במיוחד למצב של חוסר בעצם.

 


יתרונות שיטת DIVA -

תהליך ההשתלה בטוח מאוד
תהליך ההשתלה קצר מאוד - כ 20 דקות
התאוששות מיידית , ניתן לחזור לשגרה לאחר ההשתלה
בשיטת- DIVA כמעט ואין נפיחות ,שטפי דם וכאבים
התהליך מאפשר החלמה מהירה של הפהוסיום וסיום זריז של השתלת השן
התהליך חוסך שלבים ומצמצם את מספר הביקורים אצל רופא שיניים.