מרעיבה את עצמה: קיילי פצחה בדיאטה מדאיגה

חודשיים לאחר הלידה של סטורמי, קיילי כבר הציגה תמונות שחושפות בטן שטוחה בעזרת דיאטה קפדנית, משטר אימונים וחגורת בטן מוחצת. כעת נראה שהיא מגזימה עם דיאטה קיצונית

קיילי מצמצמת קלוריות
קיילי מצמצמת קלוריות | צילום: instagram

כשאת מהכוכבות הגדולות בעולם, ויש לך אחיות עם גוף מושלם וקימורים לא אנושיים, אין ספק שאת מושפעת ממה שחושבים עלייך ומאיך שהגוף שלך נראה. אבל האם קיילי ג'נר, שילדה רק לפני זמן קצר את סטורמי לקחה את המודעות לגוף צעד אחד קדימה? לפי הצהובונים, מתפשטת שמועה שמגיעה ממקורבים לכוכבת הריאליטי, שהג'נרית פצחה בדיאטה חדשה שכוללת 500 קלוריות בלבד.

 

 

קיילי מצמצמת קלוריות
קיילי מצמצמת קלוריות | צילום: instagram

אותם מקורבים לכוכבת מציינים שהיא מתקמצנת בהכנסת מזון לגופה, צורכת לא מעט מים עם לימון שאמורים לסתור את תחושת הרעב, ומסתפקת באגוזים ושייקים כדי להתחרות באחיות שלה שמציגות בטן שנדבקת לגב ומותניים צרות בהגזמה כטרנד השמור למשפחה.

 

 

שאלנו את התזונאית הקלינית שלנו שירי נקש, האם מדובר בדיאטה לגיטימית לפחות לזמן קצר, האם היא יעילה והאם היא מסוכנת לטווח הארוך וכמובן שלא הופתענו מהתשובה: "צריכה מוטעה מדי של קלוריות (לרוב מתחת ל-1,000קלוריות), אינה עוזרת לירידה במשקל, אינה בריאה ואף עלולה להזיק", מסבירה נקש. "במקרה כזה הגוף אינו מקבל את כל רכיבי המזון והמיקרונטריאנטים שהוא צריך על מנת לתפקד. כמו כן, צריכה של מספר קלוריות נמוך אינה עוזרת לירידה במשקל ואף עושה את ההיפך. בטווח הארוך נגרמת עלייה במשקל כיוון שהגוף מאט את המטבוליזם כדי להיות חסכני יותר ולשרוד".