מיכל אנסקי ממליצה על טרנד בריאותי מטורף: קפה פטריות

מיכל אנסקי העלתה פוסט לעמוד האינסטגרם שלה שבו היא ממליצה על קפה עם תערובת של פטריות ש"מונע חומציות וממש טוב לנו לבטן". האם באמת מדובר בסופרפוד לוהט?

מיכל אנסקי
מיכל אנסקי | צילום: instagram

טרנדים של בריאות צצים בקצב מסחרר כפטריות לאחר הגשם, והנה, מיכל אנסקי, גורו של פוד ובריאות, מספרת לנו על "טרנד מטורף בארה"ב", שטוב לנו לבטן ואז היא מפנה אותנו לבלוג שלה, שם היא מפרטת על קפה הפטריות "החדשני" שיעזור לנו לנטרל חומציות מהקפה. האם אנחנו באמת זקוקים לפטריות בקפה שלנו?

 

בואו נתחיל בעובדה שלא מדובר בטרנד חדש, אלא בטרנד שאנסקי גילתה כעת ובארץ הוא לא כל כך תפס תאוצה עדיין או בכלל. אנסקי כותבת בבלוג שלה כי היא פגשה אותו לראשונה בניו יורק, במשרד הייטקיסטי מגניב. כך היא כותבת בפוסט: "על השדרה השישית עם המטבח המשרדי הכי מדליק שיצא לי לבקר בו אי פעם. היה בו הכל, החל מכלי מטבח חדשים ומהממים, חומרי גלם בריאים, מגרים והזויים, ממתקי אנרגיה טבעוניים, סוכריות עם CBD (הרכיב הלא פסיכואקטיבי במריחואנה) וכמות עצומה של קפה פטריות".

 

View this post on Instagram

Stark und fit durch die kalte Jahreszeit☔️? ?⛄️ Beginne schon jetzt etwas für dein Immunsystem zu tun?????? . Hast du schon die leckeren basischen #DXN #Superfood Getränke probiert? . ?☕️Ganoderma-#Kaffee, ?☕️Ganoderma-#Kakao ?☕️Ganoderma -#Tee . Ganoderma ist ein Superfood, das seit tausenden von Jahren in der traditionellen chinesischen Medizin zur #Kräftigung und Verlängerung des Lebens angewandt wird. . #Ganoderma wächst nicht nur in Asien, sondern ist auch in deutschen Wäldern zu finden (allerdings sehr selten). Der wertvolle #Baumpilz gehört zum Öko-System unserer #Natur . Ganoderma entzieht sterbenden Bäumen die aktiven Wirkstoffe, welche die Bäume über viele Jahrzehnte gebildet haben, um sich gegen äußere Bedrohungen wie Viren, Bakterien oder Schädlinge zu schützen. . Ganoderma ist daher ein wahres Kraftpaket mit über 400 aktiven Nährstoffen, die unseren Körper stärken können. . #dxn#dxngermany#dxndeutschland#dxnaustria#dxnluxembourg#dxnnetherlands#dxncoffee#mushroomcoffee#superfood#ganoderma#reishi#lingzhi#mushroomcoffee#nutrition#nutritious#health#healthyfood#holistichealth#functionalbeverages#dxneurope#feelbetter#feelgood#healthcoach#kaffee

A post shared by dxn (@dxn_in_the_world1) on

וממשיכה: "עוד לפני שהבנתי במה מדובר הרתחתי מים. משהו בו הדליק אותי - אולי בגלל האריזה המגניבה, ואולי כי אם אנחנו בשקט בשקט, אנחנו יכולים לשמוע או להרגיש מה טוב לנו או מתחשק לנו ברגע מסוים. הטעם מצוין. אחלה קפה, הכי לא שומר על הסביבה כי הוא מגיע באריזות נפרדות (בדומה לתיונים) אבל היתרון הגדול ביותר שלו הוא היכולת לנטרל חומציות מהקפה. דהיינו, אם אתם סובלים מחומציות יתר בקיבה ואתם לא מסוגלים לוותר על קפה, תתכוננו להתמכרות הבאה שלכם. היצרנים טוענים כי תערובת הפטריות עוזרת לספוח חמיצות מהקיבה וכן לווסת את רמות הסוכר מהדם. עוד חשוב לציין כי הוא לא לצריכה אינטנסיבית, אבל לקפה הראשון של הבוקר הוא ממש מושלם".

 

בדקנו מה הדיאטנית הקלינית שלנו שירי נקש חושבת על הטרנד שסחף את ארה"ב: "קפה פטריות מורכב מערבוב של ארבע סוגי פטריות בתוספות שונות כמו צמחים שונים או תה, או קקאו לצורך הפקת טעמים שונים. היצרנים מספרים על תועלות כגון הגברת חיוניות, רוגע, מיקוד, אנרגטיות וכד'. חשוב לדעת שהמחקרים שעליהם מבססות ההבטחות נעשו ברובם במעבדה במבחנות או על עכברים. מחקרים בבני אדם הראו תוצאות פחות מבטיחות לרוב. יש צורך במחקרים נוספים על מנת לקבוע אילו יתרונות קליניים יש בבני אדם אם בכלל. ובאשר לסיפורים מאנשים שניסו, תמיד ייתכן שמדובר באפקט פלסבו".

 

אז הדיאטנית שלנו סקפטית, ונראה שיש צורך במחקרים חדשים, ובנתיים, עד שהם יצאו בטח ייצאו עוד כמה טרנדים וגימיקים חדשים.