פחות מחודש אחרי הלידה הרביעית, עינב בובליל מציגה בטן שטוחה

עינב בובליל מצטרפת לשורת הדוגמניות ומציגה בטן שטוחה חודש בלבד לאחר לידתה הרגילה. איך היא עשתה את זה?

עינב בובליל,
עינב בובליל, | צילום: אינסטגרם

לפני פחות מחודש, ילדה עינב בובליל את הבן הרביעי שלה, ואמש כבר הטריפה את העוקבים באינסטגרם שלה כשעלתה תמונה שלה בבטן שטוחה. הבובלילית, שהשילה בהדרגה 32 קילוגרמים עוד לפני הלידה הרביעית, שמרה לאורך כל ההריון על תזונה נכונה ופעילות גופנית וחשפה כי העלתה רק 13 קילוגרמים בהיריון.

 

בובליל חשפה בעבר כי היא מתאמנת מדי יום, אוכלת יוגורטים של אפס אחוז שומן עם תפוחים ואגוזים, מרבה באכילת חלבונים, פירות וירקות ופחות מתלהבת מפחמימות כבעבר.

 

View this post on Instagram

???????

A post shared by עינב בובליל (@einavbooblil_benisti) on

 

 

הבובלילית היא לא היחידה שהציגה בטן שטוחה אחרי לידה, חוץ ממנה גם לירן כוהנר השוויצה בחולצת בטן זמן קצר אחרי לידת הבן הראשון שלה, אורטל עמר, דון לני גבאי, גל גדות, רותם סלע ועוד. גנים? לא רק. לרוב מדובר בשמירה על כושר גופני גבוה לפני ובמהלך ההיריון, תזונה בריאה ונכונה ועלייה מתונה במשקל במהלך ההיריון.

 

 

 

 

View this post on Instagram

פגישת מחזור נוב׳ 2017

A post shared by Dawn Lanny Gabay (@dawnlanny) on

View this post on Instagram

?

A post shared by ortalamar (@ortal_amar) on

 

חשוב להבין לכל אישה מבנה גוף אחר, הוא מגיב אחרת להיריון ולהורמונים המשתנים, יש כאלו שההנקה גורמת להן לעלייה במשקל ולצבירת נוזלים ויש נשים שלוקח להן יותר זמן לחזור לגזרה ולמשקל אם בכלל. הנה כמה אושיות אינסטגרם מוכרות שדאגו להראות לנו שזה בסדר להראות גם בטן רופסת אחרי לידה, קצת סימנים והרבה אהבה עצמית.

 

חן טל הייתה מהחלוצות שעשתה פה שינוי והראתה לכולן שיש עוד צדדים למראות של אחרי הלידה

 


View this post on Instagram

*ככה נראת אישה שבוע אחרי לידה* או לפחות ככה אני נראת. שבוע ימים אחרי לידה קשה ומפרכת שהסתיימה בניתוח קיסרי ככה אני נראת! כל שבוע מופיעות במדורי הרכילות כתבות על סלב כזו או אחרת שהשתחררה מבית החולים. איכשהו תמיד הן לבושות בג׳ינס צמוד וטי שירט, לפעמים בשמלה קצרה שחושפת זו רגליים דקיקות וארוכות וחיוך ענק מרוח להן על הפנים כאילו כלום לא קרה! כאילו אצלן הגוף לא עבר את הטראומה של הלייף, כאילו הן לא מדממות ויש להן חיתול בין הרגליים, כאילו להן אין עיגולים שחורים מתחת לעיניים אחרי לילות לבנים, פשוט כאילו החסידה הניחה להן את התינוק בעריסה. אתן יודעות איך אני השתחררתי מבית החולים? עם אותה שמלה שלבשתי בחודש 9 שחשפה זוג רגליים צולעות שמלאות בשיער ובצקות, עם שיער סבוך אסוף לקוקו ספונג׳ה ומשקפי שמש ענקיים שיכסו פנים מותשות. וזה מעצבן אותי! זה מעצבן אותי לאאלה כי אני יודעת שאצל כולן זה ככה. אבל למה אף אחת לא מדברת על זה לעזאזל? למה עשרות ומאות אלפי נשים צריכות לאכול את עצמן מבפנים שהן לא נראות ככה, כמו אותן סלב במדורי הרכילות ולהיכנס לעוד יותר דאון עם עצמן? עליתי בהריון שלי 15 קילו, שזה לא יותר מדי ולא קצת מדי (או ככה לפחות אמרו לי), אחרי 3 ימים מתישים בחדר לידה הגוף שלי נהיה חלש, בקושי החזיק את עצמו, איבדתי כמויות דם גדולות, והנפש... הנפש עוברת משבר כלשהו. התקפי בכי בלתי נשלטים, חוסר תיאבון, עייפות קשה... הורמונים קוראים לזה? שיהיה הורמונים. זו המציאות וכמעט כולן עוברות את זה, אני מבינה, אבל מרגיש לי כאילו זה נושא מושתק. כולם אומרים לי ״אל תדאגי זה יעבור״, ברור לי שזה יעבור אבל למה אף אחד לא הכין אותי לזה?! למה הכינו אותי לנשימות ונשיפות, לתרגילים עם כדור אבל לזה לא? למה לידה הצטיירה לי נטו כמשהו יפה וטהור שמסתכם רק בתמונה של יד של תינוק קטן אוחז באצבע של אימו? הפוסט הזה לא נכתב מתוך מרמור. באמת שלא. הוא נכתב כי אני רוצה לתת הרגשה טובה לעוד אמהות טריות או אמהות שבדרך, ולהגיד לכן שלא משנה אם את מפורסמת או לא, אם יש לך מיליון עוקבים או רק מאה, כולן נראות ככה, כולן עוברות את אותו דבר. יש כאלו שמסתתרות מאחורי זה ויש כאלו שלא. אני החלטתי שלא. אז זו אני בלי פילטרים ובלי עריכות, שבוע אחרי הלידה. הבטן רופסת, החזה כואב, התפרים כואבים והכל מדמם אבל כן, זה באמת עובר, ובאמת ההרגשה משתפרת, במיוחד כשאת מחזיקה את האוצר המיוחד שלך בידיים ומתמלאת בדמעות של אושר, שמחה וגאווה, כל מה שעברת נשכח.

A post shared by Hental20 (@hental2o) on

עברו כשנתיים מאז נטלי דדון ילדה, והיום היא נראית כך:

 

View this post on Instagram

דירבלאק עם התגובות אני אחרי 3 ג׳חנון במבה נוגט והפיצה בדרך ... פצפץ פירק את חדר האוכל ורואים לו את הצלעות ? #חמסושעלינו ??? (ורגע של רצינות: שחררו מאנשים רזים כאילו זה עלבון, אתם בעצמכם יוצרים תסביכים בנוער ובכלל באנשים!!! בהתעסקות הבלתי הגיונית הזאת, מניפת הגדלים ומבני הגוף היא מדהימה בעיניי בעידן הנוכחי והגיע הזמן!!! אבל ראבק רזה/חטוב אלו לא מילים נרדפות ל חולני/אנורקסי/בולימי. ובתור אחת שהייתה שם במקום הלא בריא הזה אין דבר שאשקיע בו יותר מאשר הבריאות שלי!!! בטח שעבורי ובעיקר למען הילד שלי!!!! חיו ותנו לחיות !!!!! צאו לי מהצלחת !!! תודה, נקסט? #אהבהאהבהאהבהאהבהאהבהאהבה וכן יש לי כלי עזר @ice21_israel וקולקציה מחייבת @rinikini_swimwear !!!! אוהבים אתכם ביליון ❤️❤️❤️❤️

A post shared by Nataly Dadon (@natalydadon) on

 

אבל מיד אחרי הלידה היא שיתפה תמונות שלה בגאווה

 

 

מאמנת הכושר האוסטרלית אמילי סקיי עם 2.4 מליוני העוקבים, תיעדה את עצמה לאורך כל הדרך מהלידה ועד לקוביות בבטן

 

View this post on Instagram

I love my post baby body more than my pre-baby body! ? . I'm 6 months postpartum & it's been 4.5 months since I started following my FIT Program. . Not only do I love and respect my body for growing my baby Mia but I love how it looks. I've never felt more confident in myself. It's a great feeling! . As I've spoken about before I've had a few set backs along my postpartum journey so far. I got sick a couple of times, badly rolled my ankle & broke my toe but these things happen - that's just life. I'm really proud of myself and the progress I'm making. I've worked really hard during my workouts and I've stuck to eating healthy meals while still having treats every week. I feel like I'm pretty close to my pre-baby body apart from having less muscle - which I'm working on hehe! ??? . The biggest thing I notice apart from having more energy and feeling happier is being able to run up and down the stairs again haha! - Yep it really is the little things! ? . . #emilyskye #6monthspostpartum

A post shared by EMILY SKYE (@emilyskyefit) on

 

View this post on Instagram

I barely recognise myself when I look in the mirror! . I'm far from a "glam mum" HAHA! ? - I currently live in what you could call "granny undies", it hurts to do much with the stitches from my episiotomy, and feeding is extremely painful - I had no idea it would be this bad! ? My back is still really sore and when I walk around it literally feels like my insides are going to fall out. ? I also had diastasis recti that was 3 finger widths apart the day after giving birth. . My pregnancy was not how I thought it would be, I thought I'd be exercising regularly the whole way through but that did not happen as I was sick a lot of the time and had back pain that made it hard to just walk around the house. I ended up gaining over 21kg during my pregnancy in fat, fluid, baby, placenta etc. . So many people told me I would "bounce right back" after giving birth like a lot of other fit women do. - Well that's definitely not the case for me! It's only 5 days after I gave birth to Mia and I look about 6 or so months pregnant. I can tell I'm going to have a LOT of hard work ahead of me to get fit and strong again which I KNOW I can do but it's not my priority right now - spending this time with my daughter is. Getting my "body back" can take a back seat for the time being... I'll get there in a realistic time frame & I refuse to put pressure on myself to get there. . I am SO blessed and beyond happy to bring home my baby girl Mia today. I feel completely content. I look at her and start crying because of the overwhelming love I have for her and I love my body SO much for growing this precious little person. ???? . . #5dayspostpartum #mumlife #bodypositive #blessed .

A post shared by EMILY SKYE (@emilyskyefit) on