מינוס 30 ק"ג: לוסי מצאה את הנוסחה המדויקת לירידה במשקל

לאכול פחות, לזוז יותר ולהתמיד. נשמע פשוט לא? לוסי טוענת שבמשך שנים ניסתה לרזות ולא הצליחה, עד שהבינה שרק ככה מצליחים להגיע לתוצאות

לפני ואחרי הירידה
לפני ואחרי הירידה | צילום: אינסטגרם

"התחלתי להאמין שתמיד אשאר שמנה", כתבה לוסי, מנהלת רפואית בת 28 ממלבורן שהגיעה למשקל של 90 קילוגרמים. "ראיתי אנשים שיורדים במשקל ולא הבנתי איך הם מצליחים ואיך להתחיל. קראתי המון מידע בכל מה שקשור לספורט ודיאטה והדבר הכי קשה בשבילי היה איך מתחילים ולהבין מה הכי נכון מכל המידע הזה".

לא ידעה מאיפה להתחיל
לא ידעה מאיפה להתחיל | צילום: אינסטגרם

לוסי החלה לנסות כל מיני דיאטות שכוללות ארוחות מבושלות, ירקות ופירות וחטיפים שנחשבים לבריאים אבל רק המשיכה לעלות במשקל והרגישה אבודה. "כל הזמן קראתי על מסרים סותרים והרגשתי בלבול רציני. לבשתי כל הזמן בגדים גדולים כדי להסתתר וכל הזמן התעסקתי באיך לא יראו כמה שהשמנתי". מספרת לוסי, שנהגה לאכול קרואסון לארוחת בוקר וקפה גדול עם הרבה סוכר, חטיף בריאותי לביניים ומיץ תפוזים, בגט עם נקניק בצהרים עם סלט, עוד קפה עם סוכר וחטיף ובערב פסטה ולקינוח גלידה.

 

לוסי החלה לחקור את הנושא לעומק של בריאות וכושר והגיעה למסקנה שיש 3 דברים שיעזרו לה לרזות: לזוז יותר, לאכול פחות ולהתמיד כי רק אחרי התמדה ארוכה רואים את התוצאות. לגבי תזונה היא טוענת שלא מספיק להגביל את כמות הקלוריות היומית אלא להבין מאיפה הקלוריות מגיעות, מה הן מכילות ולהקטין את הצריכה של שומנים וסוכרים ובמקומם להכניס יותר ירקות וסיבים. לגבי הספורט היא אומרת, שאחרי הרבה נסיונות היא מצאה את השיטה שהיא אוהבת ושכל אחד יכול למצוא את מה שמתאים לו - העיקר לזוז.

 

היום התפריט של לוסי נראה ככה: בוקר - טוסט בריא עם אבוקדו, תרד, ירקות וביצים, בננה לביניים, צהרים - חזה עוף וירקות, ביניים - שוקולד מריר עם שקדים או יוגורט ובערב סלמון ופירה עם סלט יווני קטן.

 

למדה להתאמן
למדה להתאמן | צילום: אינסטגרם

3 טיפים של לוסי

 

1. תורידו כמה שיותר מוצרים שמכילים סוכר מהתפריט

 

2. תאכלו מסודר ותלמדו כל הזמן. אל תאמינו לכל מה שאתם קוראים, תחקרו לעומק הדברים ותנסו.

 

3. אל תתייאשו כשאתם מרגישים שלא רואים תוצאות. תאכלו בריא, תעשו ספורט קבוע ותראו את התוצאות.