לאמא ל-2 הזו יש טיפ שיגרום לכם לאכול ג'אנק ולהתחטב

שרה סטייג' היא האמא הלא חוקית הזו באינסטגרם שלעולם לא ראינו עליה שהיא בהריון, יש לה שרירי בטן מיד אחרי הלידה והיא מדגמנת הלבשה תחתונה מתוך שינה. מה הסוד שלה?

שרה סטייג' עושה צ'יט
שרה סטייג' עושה צ'יט | צילום: אינסטגרם

יש הרבה מעצבנות באינסטגרם, כאלו שהחיים שלהן נראות טובים מדי כדי להיות אמיתיים, כאלו שנראות כמו מתוך קמפיין להלבשה תחתונה בהריון, תוך כדי לידה ויום לאחר הלידה, וכאלו שלמרות כל זה, הן עוד מעלות תמונה של המבורגרים וצ'יפס ברוב חוצפתן כאילו שחוק ההשמנה לא חל עליהן.

 

אז הכירו את שרה סטייג', האמא ל-2 הזו באינסטגרם, שבחודש תשיעי לשני ההריונות שלה נראתה בחודש ראשון מקסימום, דוגמנית להלבשה תחתונה ומאמנת כושר עם למעלה מ-2 עוקבים באינסטגרם. אז מה הסוד שלה? מסתבר שזה סודם של מתאמנים רבים - אכול בצמצום באמצע שבוע ותזכה לקבל ארוחה מושחתת בסופש. ובמילה אחת - צ'יט.

 

צילום: אינסטגרם

סטייג' העלתה אמש תמונה של ארוחת צ'יזבורגרים מושחתים לעמוד האינסטגרם שלה וכתבה שאין שום דבר רע בצ'יטים לעיתים קרובות כי הכל עניין של איזון. עוד היא כתבה שכשאנחנו נוקשים עם עצמינו בדיאטות שונות, קל לנו יותר ליפול כי המאכלים האלו לעולם לא מושגים עבורינו. סטייג' טוענת שהטיפ הזה - לחטוא בסופשים, עוזר לה לתכנן את הארוחות שלה יותר טוב ולשמור על המשקל בטווח הארוך.

 

צילום: אינסטגרם

אז מה זה בעצם צ'יט ואיך עושים אותו?

צ'יט הוא בעצם יום או ארוחה שבה אתם יכולים לאכול מה שמתחשק לכם. זה יכול להיות ביצה ופסטה, המבורגרים, צ'יפס, וזה אומר בעצם - יציאה משגרה בריאה. חשוב להבין שהצ'יטים, ככל שהם יותר מוגזמים, הם פוגעים יותר בבריאות, כן מוציאים אותו מאיזון, ובסופו של דבר כן יגרמו לעלייה באחוזי השומן ולהשמנה.

 

למי מתאימה ארוחת צ'יט?

לספורטאים או אנשים שחיים בריא, ורוצים לאכול מדי פעם משהו פחות בריא כדי לצאת מהשגרה ולא להגיע למצב שבו אתם מתנפלים על משהו לא בריא לעיתים קרובות. נסו להימנע מיום שלם של צ'יט אם אתם מעוניינים בתהליך של חיטוב, להתספק בפעם בשבוע-שבועיים במשהו אחד ולא בהגמה.

 

צילום: אינסטגרם

איך מאזנים את הצ'יט?

חשוב לנסות לשמור על תפריט מסודר ומאוזן ככל שניתן כדי שלא תגיעו למצב שבו אתם אוכלים מעט מדי, ואז דוחפים כמויות גדולות ואז צום. מצב זה פוגע בקצב חילוף החומרים בגוף, להפרעות אכילה וחוסר איזון. כדי לאזן ארוחה שמכילה מרכיב לא בריא כמו המבורגר, נסו לצרף סלט ירוק במקום צ'יפס, או לבחור בלחמניה מלאה, או אפילו לאכול את הבורגר ללא לחמניה בכלל. ניתן להכניס את המאכלים האלו לשגרת החיים שלנו מבלי לפגוע בבריאות שלנו גם רק לפעמים.

 

ובשורה התחתונה?

אל תעתיקו את כל מה שאתם רואים באינסטגרם, לכל אחד מתאים תפריט אחר ועדיף להיוועץ באיש מקצוע, נסו למצוא איזון התפריט שלכם.