6 גוזיות הכושר הכי מושלמות שתמצאו

מה אנחנו רוצות מהן בסך הכל? שירגיעו את החזה בזמן שאנחנו מתרוצצות, שיהיו יפות, נוחות, שלא יטרידו, שלא נזיע ושלא יגרמו לשפשפות! הנה 6 גוזיות מחוננות כאלו

אינסטגרם נטע אלחמיסטר
אינסטגרם נטע אלחמיסטר | צילום: אינסטגרם נטע אלחמיסטר

1. המותג: ברוקס

 

הגוזיות של ברוקס הן הברקה. כי הן עד כדי כך נוחות שאפשר לשכוח שהן שם, אפשר לרוץ איתן, ללכת למשרד, לקפץ, לרוץ, לעשות יוגה והן ללא ספק לא יטרידו אותנו בשעת מנוחה או ריצה. מכירות את זה ששוכבים על הגב והגוזייה מטרידה מאחור? לא קורה עם החדשה של ברוקס שמותאמת אישית לפי מידת החזייה.

 

2. המותג: אדידס

 

על טעם וריח אין על מה להתווכח אבל תודו שאין גוזיות מושלמות יותר מהקולקצייה החדשה Statement של אדידס בהובלת קרלי קלוס, והזמרת דואה ליפה. מעבר לזה שמדובר בפרינטים שכל אישה תרצה לעצמה, עם גזרות טרנדיות ומחמיאות, יש בקולקצייה החדשה והצבעונית 3 גזרות של גוזיות המתאימות לנשים בעלות חזה קטן, בינוני וגדול וזה מתבטא ברצועות, בקאפים וברמת התמיכה. שלושתן תומכות בצורה מושלמת לאצניות חובבות ומקצועניות ויתאימו למבני גוף שונים. הגוזיות של אדידס הן מנדפות זיעה, קלילות, ולא משאירות סימנים ושפשפות - לא עלינו.

 

 

3. ניו בלאנס

 

אין ספק שבניו בלאנס יודעים את העבודה לאצניות. מדובר בגוזיות נוחות ומחמיאות בטכנולוגיית NB DRY, המשחררת לחות מהגוף ומנדפת זיעה, מאפשרת זרימה של אוויר כך שהבד מתייבש במהירות, גם גב הגוזייה מאוורר כך שאת יכולה להרשו לעצמך להזיע בלי סוף ולהרגיש יבשה ומסודרת.

 

 

4. המותג: טריומנף

 

הגוזיות של טריומנף, הן להיט בקרב נשים שהתברכו בחזה גדול ולא מוכנות לוותר על פעילות גופנית שגורמת לחזה לקפץ. בזכות החזיה התומכת החדשה, המתנסה שלנו, שמעולם לא קיפצה בפעילות גופנית בגלל הנכס הקדמי שלה, עברה אימון אירובי עצים ללא כל מכשול והתלהבה מהגילוי החדש. למי לא? לבעלות חזה קטנטן.

 

 

5. H&M

 

 

מעטים הם אלו שיודעים שבין פרטי האופנה, מסתתר ברשת האופנה הטרנדית אגף שלם של בגדי ספורט טנרדים ומושקעים עם בדים מנדפי זיעה ופרינטים מהממים. אנחנו מצאנו אותם מתאימים יותר לאימוני כושר במכון, אימוני כוח, פילאטיס, יוגה ושאר פעילויות מתונות מאשר לריצות אינטנסיביות ולבעלות חזה גדול, אך מדובר בגוזיות נוחות מאוד, לא לוחצות וכאלו שבכיף יחליפו גם את החזייה שלכן בימים בהן מתחשק לכן להרגיש יותר משוחררות.

 

 

6. המותג: אורבניקה

 

הפתעת המערכת שחובבת ריצות וכושר היא ללא ספק כל קטגוריית הספורט של מותג האופנה אורבניקה שמספק בגדי ספורט נוחים ויפים במחירים הוגנים. הגוזיות של אורבניקה מיוחדות וטרנדיות ומתאימות לכל אימוני הכושר למי שאין חזה גדול מאוד, אז התמיכה שלהם לא מושלמת, אך מעולות למי שיש חזה בינוני ומטה.