"גנטיקה? ממש לא במקרה שלי!": המהפכים המטורפים של איזבל

קל לנו לחשוב כשאנחנו רואים נשים וגברים חטובים שמדובר בגנטיקה טובה, אבל איזבל משתפת את התהליכים הפיזיים שעברה בדרך לתחרויות שלה והדרך לא הייתה קלה לטענתה

איזבל
איזבל | צילום: אינסטגרם

"גנטיקה? ממש לא במקרה שלי!" כתבה איזבל, מתחרה בתחרויות לפיתוח גוף בעמוד האינסטגרם שלה. אם תגללו מטה בחשבון האינסטגרם שלה, תוכלו לקבל הצצה אמיתית על הדרך הארוכה והמפותלת שעוברת מתחרה בדרך לקוביות בבטן ומינימום אחוזי שומן.

 

"כמה שזה קל לעלות במשקל וכמה שזה קשה להוריד אותו... לקח לי פחות מחודשיים לעלות 15 קג, וקצת יותר מ8 חודשים להוריד אותם", חושפת המתאמנת.

"פשוט שמנתי מיום ליום ולא שמתי לב, או שפשוט הכחשתי .. בנוסף התחיל החורף, אז בגדים חמים, קפוצ׳ונים... בכל מקרה החלטנו גדי ואני שבתאריך 1.1.2018 אנחנו מתחילים הכנה לתחרות ביחד".

 

לפני ואחרי אינסטגרם Isabell Svatovich
לפני ואחרי אינסטגרם Isabell Svatovich | צילום: אינסטגרם Isabell Svatovich

"אבל לא הכל הלך חלק, והפעם הגוף לא הגיב כמו בפעמים קודמות, כנראה העליה המטורפת במשקל שיבשה לי את חילוף החומרים. וככה בעצם פספסתי עונה תחרותית".

"יום יום הקפדתי על תזונה על הגרם, לא פספסתי שום אימון, שום אירובי, אבל המשקל לא זז, ולמרות כל הקושי, המשכתי.
אם לא גדי, כנראה שהייתי מוותרת מזמןןןן רק מהתסכול שאני לא מתקדמת", מודה איזבל, שמתאמנת יחד עם בן זוגה, בעל חברה שמתעסקת בפיתוח גוף לתחרויות שונות.

היא ממשיכה: "הייתי כל כך מיואשת אבל מה היו הברירות שלי? לוותר ולהשאר עם גוף שאני לא מרוצה מימנו ולא כיף לי להסתכל במראה?!"

"ואז ברגע שחזרנו מתחרות מאיטליה ביוני (לשם טסנו רק בתור מלווים של המתאמנים שלו) הגוף חזר להגיב כמו שעון. איך? כנראה המנוחה, הנתק מאימונים והתזונה... ככה אני משערת. אז זה הסיפור. למדתי כל כך הרבה על הגוף שלי בשנה האחרונה, מה טוב לי ומה לא ותודות למסלול הקשה שעברתי קיבלתי כלים וידע לכל החיים. בתחרות האחרונה זכיתי לא רק בפסל מהמם, זכיתי לקבל את הגוף שלי בחזרה."

 

 

 

 

 

צפו במהפכים של איזבל

View this post on Instagram

עזבו תחרויות רגע.. אחרי הניתוח אכלתי וכמו כל בת אנוש, שמנתי קצת... קצת הרבה אפילו ? הרגשתי רע ורציתי לחזור לעצמי וככה נראה שינוי של חודשיים וחצי, אמנם תהליך לא פשוט אבל שווה כל רגע. באופן יחסי זה התהליך הכי קל שעברתי ואני אסירת תודה למקצוענים מ @restart_change_your_life - @gaditaroni וללוליק על ליווי סופר מקצועי, ידע והבנה וגישה לא מתפשרת!!! כמה הכל נמצא בהישג יד, כמה הכל רק עניין של סדרי עדיפויות! תודה אישית למלווה שלי גדי שהוא לא רק מלווה אלא גם מכין לי אוכל ב2 בלילה כשצריך ?? אבל לא עושה לי שום הנחות!!!

A post shared by Isabell Svatovich ?Bikini? (@isabellush_) on