אביטל כהן חושפת את הפרעות האכילה: לא תאמינו איך היא נראתה

אביטל כהן היא אושיית הכושר הישראלית המפורסמת ביותר באינסטגרם, עם מעל מליון עוקבים, אותם שיתפה לאחרונה בפוסט אודות ההפרעת אכילה שסבלה ממנה בעבר

לפני ואחרי
לפני ואחרי | צילום: אינסטגרם

העולם התאהב באביטל כהן, אושיית הכושר והישבן שחושפת את שריריה בכל הזדמנות. נשים וגברים מרחבי העולם מקבלים ממנה השראה מדי יום מהתמונות שהיא מעלה וזריקות המוטיבציה שהיא נותנת להתאמן. אז אם אתם עדיין לא עוקבים, ומחפשים מישהי שתזיז אתכם מהספה - כהן היא לגמרי הכתובת.

 

לפני מספר ימים, חשפה השרירנית, שלא תמיד חייה היו כה זוהרים, חטובים ובריאים. למעשה, לפני 4 שנים, היא מספרת שסבלה מהפרעות אכילה, לצד תמונה שמראה איך נראתה לפני שהחלה להתאמן.

 

הפוסט של אביטל קיבל מעל 90 אלף לייקים, מעל אלפיים תגובות, והגיע עד לכתבה ב"דיילי מייל". בפוסט חשפה כהן שהיום היא שוקלת 53 קילוגרמים, ואילו בתמונה בצד שמאל לפני 4 שנים, שקלה 42 קילוגרמים, 11 קילוגרמים פחות!. "אני מקבלת הרבה הודעות מבנות ששואלות את אותה השאלה: האם תמיד דגלתי וחייתי בריא ובכושר? אני מצטערת לאכזב אל לא. לפני 4 שנים הייתה לי הפרעת אכילה חמורה. פחדתי לאכול כי בראש שלי הייתי שמנה. בשבילי זה היה סיוט. אף פעם לא הייתי מרוצה מהמראה או מהמשקל שלי".

 

 

"לאחר טיפול בבריאות הנפש שלי, התחלתי להתאמן ולאכול 6 ארוחות קטנות ביום ולאמן את הגוף שלי לאכול, אחרי שבמשך שנים אוכל היה האויב שלי. זה מסע שלקחתי וחיבקתי כדי לחיות. מאז אני אדם הרבה יותר שמח, חיובי, בריא ונותנת לגוף שלי את האהבה שמגיעה לו".

 

כהן ממשיכה עם המוטו שלה שהכל אפשרי, ושרק צריך למצוא את הסיבות שלנו להתאמן כדי לשפר את החיים. "אני מאמינה בך", והיא מסיימת עם ההאשטאג #BodyPositive.

 

View this post on Instagram

Just Smile. Everything will be OK ?? @natallia.love

A post shared by AVITAL COHEN (@avital_cohen5) on