נטורופתית השבוע: "הרבה אנשים לא יודעים שפרכיות זה מזיק"

חיטטנו לגל סנדלר-קאראסיק - נטורופתית השבוע שלנו בתפריט והוא כל כך בריא שזה מעורר בנו אשמה. מה היא לעולם לא תאכל ומה הטיפ הכי חשוב שלה עבורכם?

תזונאית השבוע שלנו
תזונאית השבוע שלנו | צילום: יחצ

הכירו את: גל סנדלר-קאראסיק. אמה לאמה-רוז ודותן. נטורופתית ומתמחה בירידה טעימה ובריאה במשקל

 

איפה רכשת את ההכשרה שלך? "קמפוס ברושים"

 

מה הדבר שאת הכי אוהב בעבודה שלך? "ואווו הרבה! אני אוהבת את היכולת לעשות מאוכל בריא "כיף" ולהוכיח לנשים בכל פעם מחדש, שירידה במשקל היא לא עונש, להיפך, זו היכולת שלי להשקיע בעצמי ולהתפנק באוכל טעים, מגוון והכי קל להכנה שיש ולהגיע ליעדים שלהן עם חיוך על הפנים".

 

מה הדבר הראשון שאת מכניסה לפה בבוקר? "כוס תה צמחים TO GO "

 

איך נראה התפריט שלך? "בוקר- קרפ עדשים או לחם מפנק ללא גלוטן כמו דוסה/לחם טף/שיפון/כוסמת לצד ממרח כיפי של טופו/חומוס וירקות. צהריים- לרוב תבשיל, יכול להיות קארי ירוקים עם מלא ירקות ומנת חלבון לצד קינואה. אחה"צ- שייק או עוגיות גרנולה ביתיות. ערב- פסטה אפונה ברוטב חלב קוקוס ובטטה או סלט מעניין או כמו סלט קינואה תאילנדי".

 

מה המטרות שלך? "להעביר את חווית הבריאות הכיפית הזו הלאה לכמה שיותר נשים. אני פוגשת בסדנאות האונליין שלי, נשים שחיו עד לא מזמן על אוכל כל כך לא מגוון רק להכנס לג'ינס המיוחל ובעולם שלי, אנחנו גם נהנות תוך כדי ואת זה, כל כך הייתי רוצה שעוד נשים יספגו".

 

מה בחיים לא תאכלי? "דג בשלמותו".

 

מה החטאים שלך? "אני ממש נושמת וחיה בריאות, כך שגם החטאים שלי הם לא ממש חטאים קונבציונליים, אבל אם אני לא מצליחה לאכול מסודר, מבחינתי זה חטא. וכן, אני אוכלת גלידה ופיצה ובורקס מדהים שאמא שלי מכינה לנו מדי פעם, אבל זה פינוק בעיניי וממש לא חטא".

 

הספורט שלך? "קרוספיט".

 

בחיים לא תאכל דג
בחיים לא תאכל דג | צילום: יחצ

הדיאטה הכי טובה בעיניך? "דיאטה שהיא לא דיאטה, אלא אורח חיים בריא שיודע לשלב את הרצון לפיצה לפעמים יחד עם המחויבות שלי כלפי הגוף, להזנה הכי טובה שאפשר, ועוד דבר סופר חשוב, זה העניין האישי. אין משהו אחד שמתאים לכולן, הרוב אצלי בסדנאות אוכלות מוצרים מהחי, ואני אישית, לא כי זה לא נכון עבורי פיזית אז חשוב להיות קשובים ולעשות התאמות בהתאם".

 

הדיאטה הכי מסוכנת: "דיאטה שיש בה המון "חוסר" ושמקדשת רק את המטרה ולא גם את הדרך שהבן אדם צריך לעבור".


3 מאכלים שחייבים לצרוך כל יום בעיניך? "ירקות, מים, וחלבון חובה כדי לרדת במשקל ובטח כדי לשמר אותו".

 

המאכל שהרבה אנשים לא יודעים שהוא מזיק? "פריכיות. לא הייתי מגדירה כמזיק. פריכיות זה מוצר חמוד, נוח והילדים שלי יגידו שהוא גם טעים, אבל בתהליך ירידה במשקל, יותר מ-70% מהמוצר הוא פחמימה שזה אומר סוכר, כך שגם לא קיבלנו שובע שיחזיק אותנו וגם קיבלנו בוסט של סוכר לגוף שבסוף יהפוך לשומן".

 

המשקה האהוב עליך? "שוקו. פשוט חלב צמחי עם קצת קקאו. ישר מחזיר אותי לימים הגשומים של החורף".

 

המשקה האלכוהולי האהוב עליך? "יין לבן חצי יבש".

 

הטיפ הכי טוב שיש לך לתת לקוראים שלנו? "להבין את ההגיון שעומד מאחורי הפעולות שלכם. אנחנו שומעים על המון גישות, טיפים והנחיות ופשוט עושים. הרבה פעמים כשמבינים את ההגיון הפשוט מאחורי אותן הפעולות, זה יכול לעזור גם בלהבין שלי אולי זה לא מתאים וגם הפוך, להתחבר להגיון ולהטמיע את זה כדרך חיים. לדוגמא, אומרים לנו לשתות הרבה אבל לא הרבה מבינים למה בעצם".