הדרך הקלה לשרוף 1000 קלוריות בלי לצאת מהבית

הדלגית היא מאביזרי הכושר המשתלמים ביותר לכיס ולגוף שלכם: היא אינה תופסת מקום, לא עולה הרבה כסף, ובשעת קפיצה תוכלו לשרוף כ-1,000 קלוריות

קורטני קרדשיאן קופצת על דלגית
קורטני קרדשיאן | צילום: אינסטגרם

הדלגית זכורה לרובינו כחלק משיעורי הספורט בבית הספר, ואחרי שסיימנו 12 שנות לימוד, לרוב אנחנו שוכחים מקיומה. כולנו יודעים שריצה, הליכה, רכיבה על אופניים ואימוני משקולות הם אימונים שטובים ללב, מחזקים את הגוף, מחטבים אותו ועוזרים לנו לשרוף יותר קלוריות. אבל מסתבר שהדלגית שזנחנו בשיעורי ההתעמלות עשויה לסייע לנו לא פחות ובמינימום מחיר.

 

היתרון הראשון של הדלגית זה שמדובר בספורט שאפשר לעשות בכל מקום בלי הוצאות כספיות מיותרות. שחייה דורשת בריכה קרובה, הליכה דורשת חדר כושר או לצאת מהמזגן ולהתחשב במזג האוויר, וכך גם כל פעילות גופנית אחרת דורשת תקציב ואבזור. הדלגית תעלה לכם בין 20-100 שקלים, וכל מה שאתם צריכים זה לפנות מעט מקום בבית, לראות משהו בטלוויזיה תוך כדי או לשמוע מוזיקה ולהתחיל לקפוץ. אתם יכולים לשלב את הדלגית בתוך האימוני כוח שלכם כדי להעלות את הדופק בין התרגילים, להשתמש בה כחימום לפני אימון משקולות, לסיים איתה אימון כוח כדי לגרום לגוף לשרוף יותר שומן או לבצע אימון אירובי של חצי שעה ומעלה. הנה 5 דברים שיקרו לגופכם אם תתמידו מדי יום על קפיצה על דלגית.

 

קורטני קרדשיאן
קורטני קרדשיאן | צילום: אינסטגרם

1. תשרפו יותר קלוריות

אנחנו לא יכולים להבטיח לכם שתרדו במשקל אם תאכלו כל מה שרק מתחשק לכם ותקפצו על דלגית מדי יום, אבל שימו לב לזה: אם תקפצו במשך שעה שלמה על דלגית, תוכלו לשרוף 700 קלוריות, שזה אפילו יותר מריצה. 10 דקות מדי יום יעזרו לכם לשרוף מעל 100 קלוריות, כך שאם תתמידו במינימום 10 דקות ביום בקפיצה על דלגית כחלק מאימון כושר או אפילו רק לקפוץ, תוכלו בהחלט לרדת במשקל.

 

2. חיטוב וחיזוק

קפיצה על דלגית מפעילה את כל שרירי הגוף: הרגליים, הישבן, הידיים, הכתפיים ושרירי הבטן והמותניים. קפיצה על דלגית מדי יום תגרום לכם להיראות חטובים יותר.

 

3. אירובי

כמו ריצה או כל פעילות אירובית, קפיצה על דלגית תשפר ותחזק את סיבולת לב הריאה שלכם. מדובר בפעילות וסקולרית שתשמור על הלב שלכם ותחזק את הלב והריאות.

 

4. לחיזוק העצם

בנוסף לחיטוב, חיזוק, שריפת קלוריות וחיזוק הלב והריאות, הקפיצה לאורך זמן תעזור לכם לחזק את העצמות והמפרקים ובכך למנוע בריחת סידן ואוסטופורוזיס.

 

5. קאורדינציה

תמיד הייתם מאלו שעושים את כל הצעדים הפוך מהמורה לריקוד? אתם וקאורדינציה זה כמו שמן ומים? תתחילו לקפוץ ותראו שעם הזמן זה משתפר ואתם הופכים להיות קופצים טובים יותר, הקאורדינציה שלכם תשתפר פלאים וגם יציבה.

 

שרון ינובסקי קפלן היא מאמנת כושר וריצה למרחקים ארוכים. יש לכם שאלה לשרון? מוזמנים לפנות אליה דרך המייל או האינסטגרם