נגמרו התירוצים: מעכשיו חדר הכושר בחינם לראשונה בישראל

האם תם עידן המנוי בחדר הכושר? הכירו את מתחם הכושר החדש בפארק הירקון שפתוח בחינם לכולם כולל אפליקציה שתביא אתכם לקוביות בבטן. כל הפרטים

מעכשיו מתאמנים בחוץ ובחינם
מעכשיו מתאמנים בחוץ ובחינם | צילום: אינסטגרם

אנחנו עמוסים בתירוצים למה לא להתאמן: חם, קר, עייפים, רעבים, לא מספיק חזקים, אין בייביסיטר, אין כוח וכו', אבל התירוץ הכי נפוץ הוא העלות. כן, מנוי בחדר הכושר עולה לא מעט כסף ולעיתים זה מה שמרחיק אנשים מהגוף הבריא והחטוב שעליו הם חולמים. אז מעכשיו, תירוץ אחד יכול לרדת מהרשימה - חדר הכושר התל-אביבי הזה לגמרי בחינם.

 

בשנים האחרונות האימונים בפארק החלו לתפוס תאוצה ובצדק. אין ניחוחות זיעה ואין דמי מנוי. ויש עוד כמה יתרונות כמו חוסר תלות בזמני פתיחת המכון ועוד. עם ההבנה הזו, נבנה מתחם כושר חכם לראשונה בישראל, תודות לחברת נ.ע בשיתוף עיריית תל אביב, והוא גם מתחם הכושר הגדול ביותר בעולם.

 

מתחם הכושר החדש
מתחם הכושר החדש | צילום: יח"צ

בנוסף לחדר הכושר שבאוויר הפתוח, שמתאים גם לנכים, ניתן להגיע ולהתאמן בו בעזרת אפליקציה חכמה, הבונה תכנית אימון אישית בהתאם ליכולות האישיות שלכם, למטרות ולרמת הקושי שלכם. האפליקציה גם מסבירה כיצד לבצע את התרגיל בצורה בטוחה ויעילה.

 

במתחם החדש שבו תמצאו גם רצועות אימון בדומה ל-TRX, משקולות דמוי קטלבלס ומגוון סולמות, ישנה מוזיקה מדרבנת סביב השעון, כך שתוכלו להגיע ולספוג אווירת אימונים מדרבנת.

 

למי זה מתאים: לכל מי שאוהב להתאמן בחוץ ורוצה לשדרג את חוויית האימון שלו.

 

למי לא: למי שזקוק למזגן בזמן שהוא מתאמן

 

נגמרו התירוצים
נגמרו התירוצים | צילום: יח"צ

יתרונות: בחינם, פתוח לכולם בכל שעות היממה, מוזיקה, אווירה, אפליקציה מכווינה

 

חסרונות: נתון לחסדי מזג האוויר, אין מאמן כמו בחדר הכושר שיתקן אתכם.

 

בשורה התחתונה: היינו שמחים לראות יותר מתחמי כושר כאלו בכל עיר בארץ ואפילו כמה כאלו, שיגרמו לנו להיות יותר בריאים וחטובים וינפצו לנו את כל התירוצים להישאר על הספה. קחו לכם חבר/ה, קבוצה או מאמן אם קשה לכם לבד.

 

יש גם הסבר על כל תרגיל
יש גם הסבר על כל תרגיל | צילום: יח"צ