המהפך המטורף של התזונאית של הסלבס: "דיאטת הזון הכי טובה"

ענת אשר היא התזונאית של הסלבס הכי חטובים בארץ מבר רפאלי ועד מור סילבר: מה היא אוכלת בעצמה ואיך היא שומרת על הגזרה החדשה שלה? מצאה לנו זמן בל"וז לשאלון השבועי

תזונאית השבוע שלנו - ענת אשר ,אינסטגרם
תזונאית השבוע שלנו ענת אשר ,אינסטגרם | צילום: אינסטגרם

מי אני: ענת אשר נשואה +3, נטורופתית

 

איפה למדת את ההכשרה שלך? "מכללת רידמן".

 

מה הדבר שאת הכי אוהבת בעבודה שלך? "לגרום לאנשים לאהוב את עצמם ואת גופם. לראות איך שינוי באהבה עצמית פותח דלתות לקידום בעבודה, לזוגיות, לספורט ולחוויות, בכל מטופל ומטופל שלי".


מה הדבר הראשון שאת מכניסה לפה בבוקר? "מים עם לימון, קפה+ כריך מעניין עם חלבון".

 

אוכלת כריכים בבוקר ובערב(אינסטגרם ענת אשר )
אוכלת כריכים בבוקר ובערב(אינסטגרם ענת אשר ) | צילום: אינסטגרם ענת אשר

איך נראה התפריט שלך? "המון מים, כל מטופל שלי שותה איתי כוס. לפחות 15 כוסות ביום! שני כריכים בבוקר ובערב בדר"כ עם חלבון וירקות (שקשוקה/טונה/טוסט), יוגורט או חצי חטיף מאוזן בין לבין, צהריים חלבון+אורז וירקות, קפה + 1/2 חטיף חלבון או שייק עם יוגורט ופרי".


מה המטרות שלך? "ללמד את האנשים איך אפשר לאכול להנות ולרזות. שיבינו מגיל צעיר לאזן עצמם, לבחור מה נכון ועם מה בארוחה מסוימת ולארוחה הבאה בחירות אחרות. ללמד אנשים שספורט, מים וכייף זה חלק מאורח חיים בריא. שאין קיצורי דרך, שזה מירוץ ארוך אבל אם לומדים את המסגרת אין סוף לאפשרויות ואף פעם לא משעמם".

 

מה בחיים לא תאכלי? "אין משהו שבחיים לא אוכל, אלא אם זה לא עובר את המראה בצלחת כי בסוף אנחנו אוכלים בראש ובראשונה עם העין".

 

מה החטאים שלך? "שוקולד ממולא תות".

 

ענת לפני הידע שצברה כנטורופתית(אינסטגרם )
ענת לפני הידע שצברה כנטורופתית(אינסטגרם ) | צילום: אינסטגרם

הספורט שלך? "ריצה/הליכה+משקולות".

 

הדיאטה הכי טובה בעיניך? "דיאטת הזון כמובן".

 

הדיאטה הכי מסוכנת: "לא מתחברת לפליאו".

 

3 מאכלים שחייבים לצרוך כל יום בעיניך? "חלבונים, ירקות ויוגורט-לא חייבים אבל לי עושים טוב".

 

המאכל שהרבה אנשים לא יודעים שהוא מזיק? "פריכיות אורז בעיני גם לא מתעכלות, גם לא משביעות, עם ערך גליקמי גבוה וגם בחבילה יש 5 אוכלים את כל החמש שזה כמו 4 לחם קל ופחות משביע ושווה".

 

המשקה האהוב עליך? "מים".

 

המשקה האלכוהולי האהוב עליך? "יין לבן עם קרח".

 

הטיפ הכי טוב שיש לך לתת לקוראים שלנו? "תאכלו, תהנו ותרזו, החיים הם כיף, מלאי חוויות שכמעט בכולן משולב אוכל ושתייה. שלבו ספורט פעמיים עד שלוש בשבוע, שתו מים בעיקר, מהשאר אפשר אבל פחות. תמצאו איזון בחיים בין לאכול רק בריא ללאכול גם לנשמה. בין לא לעשות כלום ספורטיבי לבין פעמיים בשבוע הליכה".

 

זו אני רגע לפני שמסיימת קידומת 40 וזו אני רגע לפני שסיימתי קידומת 30.עשר שנים והבדל עצום בגישה לחיים, בידע על תזונה ואורח חיים בריא, בלתת לעצמי מקום וזמן לדאוג לעצמי קודם כל ורק אחכ לסובבים אותי, וזה לא הפך אותי לאגואיסטית זה הפך אותי לאשה מאושרת יותר, שאוהבת את עצמה יותר, שיש לה פתאום זמן לבשל גם לעצמה ולא רק לילדים וללכת להתאמן ולא רק להסיע לחוגים ולהיות ענת ולא רק אמא של, אשה של ובת של. היום אני מלמדת את את מאות המטופלים שלי על איזון נכון בחיים, על איך לתקתק עניינים ולהספיק בשעה לארגן אוכל לכמה ימים , על איך למצוא זמן לספורט בין כל המשימות ולמצוא את האיזון שלנו בחיים.הקיץ הוא הזדמנות נהדרת לעשות שינוי לא להגיד אחרי החגים אלה להתחיל עכשיו !! העמוד שלי מביא לכם את המתכונים, כלי המטבח השימושיים ועוד טיפים כדי לאכול, ליהנות ולרזות לתמיד. Www.fitnzone.co.il

A post shared by ענת אשר || Anat Asher (@anat_asher_fitnzone) on