הכירו את נעלי הריצה המהממות שעשויות מפסולת

וגם: הספר שיעזור לכם לרזות תוך 21 יום, סדרת הקמחים הבריאה וחטיף החלבון הענק עם הויטמינים

נעלי הריצה מפסולת האוקיינוס
נעלי הריצה מפסולת האוקיינוס | צילום: אינסטגרם

מפסולת האוקיינוס למסלול הריצה

אם תראו את נעלי הריצה החדשות של אדידס בוסט, בחיים לא תאמינו שהן עשויות מפלסטיק ממוחזר שנאסף מחופי הים ברחבי העולם. החדשה של המותג, יוצרה בשיתוף פעולה עם ארגון פארליי העולמי שפועל למען איכות הסביבה. מטרת שיתוף הפעולה של נעל מירוץ האוקיינוסים החדשה, היא לשמור על האוקיינוס ולמנוע את זיהומו. מהחברה נטען שדרך יצירת כל נעל כזו, תורמת במניעת זיהום הים ב-11 בקבוקי פלסטיק פחות. הדגם החדש מתהדר גם הוא בסוליית ה-BOOST המפורסמת המעניקה החזר אנרגיה גבוה ותורמת למהירות הרץ, תחושת קלילות ובטיחות. מחיר הנעל: 749.90 שקלים. בשורה התחתונה: אמנם לא זול, אבל כל צעד בריצה שלכם, פתאום ירגיש עם משמעות ובשיא הסטייל.

 

 

 

רזים תוך 21 ימים

דיי עייפנו מדיאטות, מלנסות להשיל עוד קילוגרם דרך טריקים חדשים, מהתפריטים של הסלבס והכתבות שמבטיחות לנו לשקול פחות במינימום זמן, ולמרות המיאוס, אנחנו עדיין מתעניינים וסקרנים לגבי הדבר הבא. הספר דיאטת 21 הימים מבוסס על דיאטה של 21 יום של ד"ר אסים מלהוטרה, קרדיולוג ומומחה לבעיית ההשמנה, ודונל או'ניל, שביים סרטים תיעודיים על נזקי הסוכר. מסתבר שבדרום איטליה, בכפר קטן בשם פיופי, חיים האנשים המבוגרים בעולם, כשתושבי הכפר אינם סובלים ממחלות לב, מסוכרת או מהשמנת יתר. בספר השניים מעניקים כלים לבניית אורח חיים בריא המאריך חיים לטענתם לצד מתכונים בריאים, 10 המאכלים הטובים ביותר לגוף שלנו, 21 ימים של דיאטה ועוד טיפים מעשיים למשקל תקין וגוף בריא. מחיר הספר: 98 שקלים. בשורה התחתונה: אם כבר אתם קוראים אותו, אז תנסו גם ליישם בדרך לטרנד הבא.

 

דיאטה לאריכות ימים( אינסטגרם)
דיאטה לאריכות ימים( אינסטגרם) | צילום: אינסטגרם

חטיף חלבון עצום

טעמנו את החטיף החדש של all in בטעם קרמל מלוח העצום בגודלו - 100 גרם חטיף! שמצטרף לאחיו בטעמי שוקולד פאדג', לאטה מקיאטו, בננה טופי ועוד. החטיף שמועשר בויטמינים ומינרלים, ובעל 35 גרם חלבון מתאים לספורטאים כתחליף ארוחה לאחר אימון למקרים בהם אין לכם אפשרות לאכול ארוחה בריאה ומסודרת. טעמו של החדש של החדש בסדרה מעובד כמו כל שאר חטיפי החלבון למיניהם, אך בהחלט עונה על הדרישה של "כשמתחשק מתוק", ויאמר לזכותו שהוא לא סובל ממתיקות יתר כמו אחיו לסדרה. המלצה שלנו? תסתפקו בחצי ממנו, ותשמרו את החצי השני ליום אחר כי מדובר בפצצת קלוריות - 356 קלוריות בחטיף. מחיר: 17.90 שקלים לחטיף.

 

חטיף חלבון אול אין מסדרת בליד-איט בטעם קרמל מלוח 100 גרם מחיר 17.90 שח(יחצ )
חטיף חלבון אול אין מסדרת בליד-איט בטעם קרמל מלוח 100 גרם מחיר 17.90 שח(יחצ ) | צילום: יח"צ

אופים בריא

אם פעם היה לנו קמח לבן או מלא, היום אנחנו חשופים למגוון רחב של קמחים שאנחנו יכולים להשתמש בהם לא רק למטרת אפיית לחם. במקום לאפות עם קמח לבן, הכירו את הסדרה הבריאה של חברת "כרם טבע", המכילים שפע של ויטמינים ומינרלים והם 100% אורגנים. כרם משיקה קמחים בריאים, כמו למשל: קמח שיפון, קמח קוקוס, קמח כוסמין לבן או מלא. הקמחים מתאימים לאפיית פשטידות, עוגות, עוגיות בריאות, פנקייקים, ואפילו לקציצות. מחיר: 11.90-19.90 שקלים. בשורה התחתונה: אם כבר קמח, אז שיהיה לו ערך תזונתי.