"היא שינתה לי את צורת הגוף": הכירו את המאמנת המטורפת של קים

קים קרדשיאן העלתה פוסט מפרגן למאמנת הכושר שלה, שבזכותה היא התחטבה ויש לה פחות צלוליטיס לטענתה. הכירו את המאמנת הזו שבעצמה עברה מהפך מטורף

קים ,אינסטגרם קים קרדשיאן
קים ,אינסטגרם קים קרדשיאן | צילום: אינסטגרם קים קרדשיאן

תרצו או לא, לקים קרדשיאן יש השפעה גדולה על נשים ונערות בכל מה שקשור לדימוי גוף, (בכל זאץ, 111 מליון עוקבים רק באינסטגרם) ולכן, כשהיא העלתה אמש תמונה שלה מלקקת סוכרייה מדכאת תאבון, הגולשים ממהרים להתעצבן ולהאשים אותה שהיא מעודדת אנורקסיה.

 

 

אמנם היא מקבלת לא מעט כסף תמורת מוצרי דיאטה שונים, אבל האמת היא שקים בעצמה עובדת קשה להשיג את גופה החטוב, ולא בעזרת דיכוי תאבון.

 

הקרדשיאנית חושפת שבכדי להתחטב, היא נעזרת במאמנת כושר אישית 5-6 פעמים בשבוע, בשבילה היא מתעוררת כל בוקר ב-5 בבוקר, ולדבריה, המאמנת הזו שינתה לה את הגוף וגרמה למה לצמצם את הצלוליטיס בגופה.

 

 

מאמנת הכושר הזו, מוכיחה בעצמה שאפשר לעשות שינוי מטורף בגוף בעזרת שינוי אורח החיים והכנסת הכושר לל"וז על בסיס קבוע, ובעמוד האינסטגרם שלה היא חושפת את המהפך שהיא עברה וטיפים מהדרך שעבדה לה. המאמנת טוענת שלא תפריטי ניקוי רעלים, לא תפריטי רעב או תוספים וכדורים, מה שעובד זה רק סבלנות ומשמעת, אז אין טעם להמשיך לבזבז את הזמן על גימיקים וסודות.

 

 

How does one go from point A to point B you ask. A shit ton of discipline! ??I don't skip out on workouts, or sets, or reps. ??I don't get off the stair master at 39:59 if I have to do 40 min. I do 40 f*cking min. ? ??I don't complain about eating the same foods all the time. ??If I f*ck up, I keep it moving. No dwelling in the past. ✨These are all the things that will set you apart, YOUR MINDSET! Get your mind right! : : : #fit #fitness #fbf #transformation #fitspo #fitfam #fitmom #beforeandafter #bodybuilding #abs #lean #beautiful #love #dedication #inspiration #trainhard #gym #motivation #washboardabs #fitnessmotivation #fitgirl #discipline #gains #weightloss #weightlossjourney #weightlosstransformation #goals

A post shared by Melissa Alcantara (@fitgurlmel) on