השילה 36 ממשקלה ללא חדר כושר. איך היא עשתה את זה?

אם לשניים סבלה מעודף משקל ודימוי עצמי נמוך אחרי הלידות שלה, עד שהחליטה לקחת את עצמה בידיים ולהתחיל להתאמן בבית. ככה היא ירדה במשקל בלי חדר כושר

לפני ואחרי
לפני ואחרי | צילום: אינסטגרם

טיפני היא אם לשניים שסבלה מעודף משקל, מכאבי גב ובטן, והרגישה כל הזמן מסורבלת ועייפה. יום אחד היא פשוט הסתכלה על עצמה במראה והחליטה שהיא רוצה לעשות שינוי. במקום להירשם לחדר כושר, היא החליטה להתאמן על חוף הים הצמוד לביתה או בביתה, עד שהשילה כמחצית ממשקלה.

 

"כל הזמן ראיתי כל כך הרבה אמהות המשחקות עם הילדים שלהן ורודפות אחריהן וחשבתי כמה אני רוצה גם", אמרה כעת האם החטובה עם ה-38K עוקבים שיש לה באינסטגרם ועקבו אחר כל התהליך שלה. "רציתי שיהיה לי כוח לשחק עם הילדים שלי בחוץ וליהנות מהחיים איתם".בנוסף לספורט 5-6 פעמים בשבוע, האם גם שינתה את התפריט שלה ע"י הורדת מאכלים מסוכרים, מוצרי חלב ומוצרים המכילים גלוטן.

 

מינוס 36 קילו
מינוס 36 קילו | צילום: אינסטגרם

טיפני מספרת שהיא כבר 9 שנים בדיאטה אבל עד שלא הבינה את חשיבות התזונה הבריאה היא לא ראתה שום שינוי ורק ברגע שהיא שינתה את התזונה שלה והבינה את חשיבות התזונה הבריאה היא השילה ממשקלה.

 

אם בעבר היא חשבה שתוכל לשלב מאפים ומוצרי חלב בדיאטה, היום היא נהנית מסלטים בריאים ותחליפים בריאים ללחם כמו אורז מלא ושאר מאפים בריאים. בתוך פחות משנתיים, ירדה טיפני כמה מידות בבגדים, יצרה בלוג דיאטה מצליח בשם myadventuretofit, שם היא נותנת טיפים מנסיונה ועוזרת לאנשים לרזות גם. "הירידה במשקל ממש שינתה לי את החיים", אומרת טיפני, שעכשיו כבר רשומה לחדר כושר, אבל את מרבית הירידה שלה במשקל עשתה לגמרי לבד. את בן הזוג שלה היא פגשה בחדר הכושר, שם היא מתאמנת כיום 6 פעמים בשבוע ורצה כ-5 קילומטרים ביום. טיפני טוענת שהדבר הכי חשוב בתהליך זה רצון והתמדה, ואם לה יש זמן למרות שהיא אם - לכולן יש.

 

מעוררת השראה
מעוררת השראה | צילום: אינסטגרם myadventuretofit