לפני ואחרי: נעמה השילה 16 קילוגרמים ממשקלה כך בקלות

יום אחד נעמה החליטה שהיא רוצה לעשות שינוי והיא פשוט הלכה על זה עד הסוף. איך היא עשתה את זה ומה הטיפים שלה מניסיונה האישי?

לפני ואחרי
לפני ואחרי | צילום: פרטי

שם: נעמה צפריר

 

גיל: 22

 

עיסוק: מאמנת כושר אישית, חדר כושר, trx וספינינג

 

משקל לפני: 69

 

משקל אחרי: 53

 

מה גרם לי לרצות בשינוי? "פשוט יום אחד החלטתי שאני צריכה שינוי ואני אעשה אותו עד הסוף. ועשיתי את זה ביג טים".

 

איך ירדתי במשקל? "ניסיתי אינספור דיאטות בחיי, אבל לא באמת עמדתי בהן עד הסוף. כל הדיאטות קיצון הן לא בריאות וקשה לשמור עליהן לאורך זמן. עד שהחלטתי שאני באמת רוצה ויכולה. הכל עניין של מטרה,סדר וסבלנות. החלטתי לאכול מאוזן ובריא! התוצאות מגיעות אבל חשוב לדעת שאין קיצורי דרך. צריך סבלנות".

 

התפריט שלי לפני: "זה היה בשלבים, כשהייתי קטנה זה היה- לחם עם שוקולד, פנקיק, שניצל עם פירה באמצע גלידה ולקינוח לחם מטוגן. תמיד אהבתי מתוק, ואם הייתי אוכלת ירק זה היה ממש נס. אוכל מהיר היה חלק מהיום שלי. לאט לאט הבנתי שזה עושה לי לא טוב פיזית ומנטלית".

 

התפריט שלי היום: "אני אוכלת מסודר, לפי תפריט שעשיתי אצל דיאטן קליני. מאוד אוהבת אוכל בריא ולבשל וזה הולך טוב ביחד. מתה על ירקות. יש לי הכל בתפריט: פחמימות, חלבונים ושומנים. אני עושה המון ספורט ובנות צריכות להבין שפחמימה היא לא אוייב, אנחנו צריכים אותה. הגעתי לשלב שאני לא רוצה לרדת במשקל אלה לעלות מסת שריר, זה היה חלום שהתגשם. משהו שלא חלמתי עליו בחיים. אני שלמה ומאושרת עם איך שאני נראית. אני מנסה לשלב הכל מהכל בתפריט, אין לי משהו שאסור, אבל אני לא סובלת אוכל מטוגן ובורקסים, פשוט לא יכולה לגעת בזה".

 

נעמה אחרי השינוי
נעמה אחרי השינוי | צילום: פרטי

הספורט שלי:"ואו! אני אוהבת הכל. תלוי בתקופה ולפי המטרה שלי עכשיו אני עושה 4 פעמים בשבוע אימוני כוח A,B,C, שזה אומר שזה מחלק את הקבוצות שרירים לפי ימים כדי שיהיה מספיק זמן התאוששות. אני מאוד אוהבת אירובי אז אני משלבת פעמיים -שלוש בשבוע אימוני אירובי (ריצה או ספינינג).אם יש לי זמן לפני האימונים האישים /השיעורים (ספינינג, עיצוב וחיטוב) שאני מעבירה , אני נכנסת בבקרים לשיעורי יוגה/ פילאטיס לצערי לא מספיק".

 

החטאים שלי: "כמה שהכל מסודר אני חושבת שצריך איזון. אני אוהבת מתוקים ואין בזה שום דבר רע, פשוט פעם בשבוע תהיה ארוחת צ'יט- גלידה/ עוגת שוקולד/עוגת גבינה. לפעמים כשמתחשק לי זה יהיה המבורגר או סושי. החטאים שלי תמיד יהיו עם אנשים שאני אוהבת ובדרך כלל במסעדה. אם מתפנקים אז עד הסוף".

 

מה גורם לי להתגבר על החשקים שלי? "כוח רצון! זה הסוד. ואם ממש באלי מתוק, אני אקח שוקולד מריר/ חטיף חלבון או תמר זה סוגר את הפינה"

 

מה המהפך שינה לך בחיים? "הירידה במשקל שינתה לי את החיים מקצה לקצה. השינוי עבורי הוא לא סגירת מעגל, אלא רק ההתחלה. האושר, המראה, ההישגים, ההתמכרות לאדרנלין והכי חשוב האהבה כלפי עצמך וכלפי הסביבה.
לדעת להינות מההמבורגר/ הגלידה בסופש ולהינות שלא נשברתי עם המלפפון והחביתה במהלך השבוע. להיות שלם, לכבוש מטרות. ובמקביל להציב מטרות חדשות- עוד קילומטר בריצה , עוד שני קילו לסקוואט. למעגל של האושר הזה אין סוף. יש רק תחושת סיפוק וגאווה שלא נגמרת".

 

המהפך שינה לה את כל החיים
המהפך שינה לה את כל החיים | צילום: פרטי

טיפים שעזרו לנעמה לעשות את השינוי

 

1. לזכור שיש מטרה ואם אתם נשברים לא לוותר, להמשיך כרגיל, כולנו נשברים מידי פעם.

 

2. סדר. להכין יום קודם את הארוחות ככה קל יותר. פתאום אנחנו שמים לב מה אנחנו מכניסים לגוף, ואפילו שבעים הרבה יותר.

 

3. סבלנות. לא לעשות משהו קיצוני, עדיף שזה יהיה לאט ובטוח.

 

הכתבה אינה מהווה תחליף לייעוץ מקצועי