ככה מיטל דה רזון ירדה 4 קילוגרמים ב-4 חודשים לקראת החתונה

כמו כלות רבות, גם מיטל דה רזון רזתה לפני החתונה שלה עם בחיר ליבה, איך היא עשתה את זה ואיזו שיטת כושר עזרה לה להשיג קוביות בבטן?

מיטל דה רזון
מיטל דה רזון | צילום: אינסטגרם
מיטל דה רזון
מיטל דה רזון | צילום: אינסטגרם

מיטל דה רזון, זמרת יוצרת ופליטת הריאליטי "אמזונס", התחתנה ביום חמישי האחרון עם עידו עוזרי, בחיר ליבה אליו חזרה אחרי תקופה שלא היו יחד, וכמו כלות רבות, גם היא צמצמה את היקיפיה כדי להיראות מושלם בתוך שמלת הכלה שלה. שאלנו אותה איך היא עשתה את זה וגילינו שזה דורש הרבה ספורט.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

 

איך רזית: "עשיתי את זה בעיקר בלי כוונה מרוב לחץ. אני לא נעזרת בתזונאית. הרבה אנשים לא יודעים את זה עלי, אבל יש לי תעודת מדריכת אירובי וספינינג מוינגייט ויש לי ידע בתזונה, אז אני יודעת איך לשחק עם תפריטים. בגדול כדי להרגיש טוב ולהתמיד באימונים בלי להיגמר מעייפות אני מקפידה על צריכת חלבונים מספיקה בעיקר דגים קטניות ופה ושם עוף, בשר אדום לא אוכלת כמעט. ומשלבת תמיד פירות וירקות הרבה, וחוטאת בסושי כל הזמן. לפני החתונה הפחתתי בקינוחים אחרי הסושי".

 

הספורט שלך: "אני מתאמנת בין 3-4 אימונים בשבוע, רצה בין 4-5 קילומטר בכל אימון ומשלבת אימוני כוח (משקולות). יש לי מאמן אישי בשם שלום סלטו שעושה לי את האימון הכי קשה של השבוע, אנחנו נפגשים קבוע יום בשבוע ועושים אימון משולב קרוספיט, איגרוף, טבטה, וזה אימון קורע שאני מרגישה שנתן לי בוסט ענק בכוח, בעיצוב הגוף ושידרג לי את שגרת האימונים. בנוסף, כולם מעירים לי על החיטוב והעיצוב לאחרונה.  האימונים האלה קשים מאוד אבל שווים כל טיפת זיעה. אני נהנית להיות אחרי האימון ולא נהנית כשהדופק שלי עולה ממש גבוה, אבל אין מה לעשות זה חלק מהאימון, ואין רווח בלי קצת סבל".

 

מה את אוכלת לפני ואחרי אימון: "לפני אימון אני אוכלת תמרים, או לחם מלא עם טחינה גולמית ודבש (שילוב שלי) או בננה. ואחרי אימון ארוחה של חלבונים וירקות".

 

מיטל דה רזון
מיטל דה רזון | צילום: אינסטגרם

הכי אוהבת בגוף שלך: "בגוף שלי אני הכי אוהבת את הבטן וחושבת שהישבן שלי הכי צריך עוד עבודה אני מנסה להגדיל אותו ולא מצליחה".


התרגיל האהוב עלייך:
אימון פיירבוקס עם שלום, הוא צועק עליי איזו מכה לתת ואני חובטת ובועטת בו, זה קשה מאוד ומשלב מהירות תגובה עם כוח מתפרץ ושיווי משקל".


הטריק שלך לרדת במשקל:
"להוריד את הפחמימות בכל ארוחה בחצי ולהימנע מלחם, פסטות מאפים בתקופה הזו".

 

מיטל דה רזון
מיטל דה רזון | צילום: אינסטגרם

מה את עושה בשביל בריאות הנפש? "אני הולכת מלא למופעי סטנד אפ, מבלה עם חברות, שותה יין וצוחקת מלא".

 

ספורט זוגי: "בן זוגי עוסק בפיתוח גוף בצורה קפדנית ממש, אפשר לומר שהוא מכור לאימונים, לכוח ולאדרנלין שבאימוני כוח קשים. אנחנו אוהבים לפעמים להתאמן יחד, יש תרגילים שאנחנו עושים ביחד כל אחד במשקלים שלו".

 

הדייט האהוב עליכם: "זה ספורט או מסעדת סושי בשבילי או מסעדת בשרים בשבילו, תלוי מחליטים את מי לפנק באותו דייט. אחרי החתונה אנחנו מתכננים לברוח לצימר במדבר ויותר מאוחר לטוס לירח דבש בחול".

 

תמשיכי באותה שגרת אימונים גם אחרי החתונה? "בטח שאמשיך לעשות ספורט כל החיים, זה חלק בלתי נפרד ממני".

בוידאו: אימון פיירבוקס של מיטל ושלום



[brightcove_iframe video_id='ch10archive_lifestyle241017kosherhatuna2_1800' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_k5kuow45' duration='36'']