ספורט על החוף: הכירו את הפוצ'יוולי, המשחק שכבש את אושרי כהן ושלום מיכאלשווילי

הכירו את ענף הספורט של הקיץ: פוצ'יוולי, שילוב בין כדורגל וכדורעף חופים, שכבר הפך לספורט האהוב על אושרי כהן ושלום מיכאלשווילי

פוצ'יוולי
פוצ'יוולי | צילום: צילום מסך-

 

שבת האחרונה תיזכר כיום שחור לספורט הישראלי: נבחרת הכדורגל הושפלה ונבחרת הכדורסל הובסה. אבל עם כל הכבוד לשני הענפים הכי פופולאריים במדינה, יש ענף אחד שאצלו הכל תמיד טודו בום.

 

קוראים לו פוצ'יוולי, והוא שילוב בין כדורגל וכדורעף חופים. בשנים האחרונות הוא תפס כאן תאוצה הרבה הודות למפורסמים שלוקחים בו חלק פעיל. שלום מיכאלשווילי ואושרי כהן היו מהראשונים בארץ שהתאהבו במשחק אי שם ב-2007. אבל למרות השנים והלו"ז הצפוף, הם עדיין מאוהבים.

לכתבות נוספות:

>>פיתחה מוצר לחיטוב וטוענת ש-20 דקות אימון זה מספיק

>>מחקר חדש מצא את הדרך הקלה ללמוד שפה חדשה ולהתחטב

לאירוע הגמר החגיגי של הליגה השניים הגיעו לא רק כפרזנטורים של הענף - רגע לפני הענקת הגביעים הם עלו למשחק ראווה מיוחד, אחד נגד השני. הקבוצה של שלום פתחה טוב ועלתה ליתרון מבטיח, הרבה בזכות הכישורים האקרובטיים שלו, ואולי גם בזכות המשפחה שהגיעה לעודד. אבל למרות הקהל הביתי, המומנטום השתנה והמשחק הזה הלך צמוד עד הסוף.

 

אחרי לא מעט שארק אטאקס ושלום מובס, הייתה זו טים אושרי שיצאה עם רגלה על העליונה, והמנצח סיכם את ההתמודדות כמו ספורטאי אמתי - עם כל הקלישאות: "אני שמח שבסוף היתה אווירה טובה, היה צמוד ואני שמח שבסוף ניצחנו. זה הכי חשוב, לא?"