החזה הימני של הנער הזה גדל בגלל ג'אנק פוד

נער מסין הבחין ששד אחד מגופו שהחל לגדול לפני כ-6 שנים כתוצאה מחוסר איזון הורמונלי. הרופאים טוענים יכול להיות שזה נגרם מאכילת ג'אנק פוד

שד ימין החל לגדול בגיל 13
שד ימין החל לגדול בגיל 13 | צילום: צילום מסך

נער ממזרח סין, נאלץ לעבור ניתוח להסרת שד אחד מחזהו כשהוא בסך הכל בן 19. כבר בגיל 13 הבחין הסיני, כי שד אחד מתחיל לגדול, כך דיווחה התקשורת המקומית בסין.

 

על פי העיתון הסיני צ'יאנג-ג'יאנג איבנינג פוסט, הנער שהבחין בצמיחה משמעותית בחזהו הימני, ניגש לבית החולים כדי לטפל בתופעה המשונה, אך הרופאים לא מצאו פתרון למצב.


רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל
6 דברים מפתיעים שיקרו לכם אם תשנו בעירום

כוכבת הפורנו הישראלית המצליחה טיפים לסקס שהישראליות חייבות ללמוד ממנה

 

בשלב מאוחר יותר, הנער והוריו פנו לבית חולים אחר, שם הוא עבר אולטרסאונד שמצא גידול בבלוטת החלב הימני של חזהו, והוא יה בגודל של חזייה בקאפ A. חזהו השמאלי נראה רגיל ולא הראה סימני נפיחות.

 

שד ימין החל לגדול בגיל 13
שד ימין החל לגדול בגיל 13 | צילום: צילום מסך

צוות הרופאים ההמום ביצעו בצעיר כריתת שד, ולאחר מספר ימים הוא שוחרר מבית החולים. לדברי הרופאים, הצמיחה בחזהו של הנער הצעיר נגרמה ע"י חוסר איזון הורמונאלי, אך לא סביר שיצמח שוב לאחר הניתוח.

 

התופעה נקראת גינקומסטיה, בו החזה הגברי גדל, והיא פוקדת כ-40-60% מהגברים ובעיקר גברים בגיל העמידה בגלל השמנה, אכילה לא בריאה, שימוש בסטרואידים, סמים, הזדקנו או שילוב של אלו עם גנטיקה. בנוסף, אמרו הרופאים כי מזון מהיר ומטוגן, חלב סויה וג'לי - עלולים לגרום לתופעה ולהחמירה.