זה מה שקורה לגופכם כשאתם אוכלים אננס

אכילת אננס תפחית את הדלקתיות בגוף, להורדת הכולסטרול, לטפל בעצירות ולהפחית את הנפיחות בבטן. הנה 8 דברים שאתם חייבים לדעת על הפרי הטרופי

אננס
אננס | צילום: fotolia

למרות שכדי ליהנות ממנו יש להתעסק עם קליפתו ולעיתים לא פשוט לחתוך אותו, אבל הפרי הטרופ, המתוק והמרענן, מכיל לא מעט יתרונות בריאותיים שכדאי להיות מודעים אליהם ואולי לאכול בקיץ הזה קצת יותר ממנו. כמה קלוריות הוא מכיל, ומה הוא יכול לתרום לכם? הנה 8 דברים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם אוכלים, ונסו להימנע מהאננסים המשומרים שמכילים הרבה יותר סוכר וחומרים משמרים מאשר פרי

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל
הסוד לחיטוב: מה המפורסמות שלנו אוכלות לארוחת בוקר?

בלוגרית הכושר החטובה חושפת את האמת על הבטן השטוחה שלה

 

1. כמה קלוריות באננס?

ב-100 גרם של אננס, יש בין 50 קלוריות, מתוכו 94% פחמימות, 2% שומן ו-4% חלבון. בנוסף, האננס מכיל מינרלים, ויטמינים ואנזימים החיוניים לגוף. מדובר בפרי יחסית דל בקלוריות עם תמורה גבוהה לגוף.

 

2. ידידותי לדיאטה

מעבר לזה שהאננס הוא פרי דל בקלוריות, הוא עשוי לסייע לכם לרדת במשקל וזאת בזכות כמות הסיבים התזונתיים והמים הקיימים באננס שתורמים לתחושת שובע לאורך זמן. בנוסף, באננס ויטמין בי האחראי על הגברת קצב חילוף החומרים בגוף. רוצים לרדת במשקל? הכניסו את האננס לתפריט שלכם.

 

3. להורדת הכולסטרול

הפרי הקיצי מכיל כמות גבוהה של אנזימים בשם ברומאלין שעוזרים לעיכול חלבונים ולסייע במצבי עודף כולסטרול.

 

צילום: ערוץ 10

4. לאנשים העוסקים בספורט

באננס 125 מ"ג אשלגן וכ-12 מ"ג מגנזיום. מינרלים אלו עשויים להסדיר את קצב הלב, לסייע במצבי כיווצי שרירים, וגם לסייע לאנרגיה זמינה לפני אימון. לאנשים העוסקים בספורט בקביעות, מומלץ לצרוך אננס.

 

5. לניקי רעלים והשמדת טפילים

הברומלין שקיים בפרי הצהוב, עשוי למנוע ולהפחית דלקתיות בגוף, להשמיד טפילי מעיים ולנקות את הגוף מרעלים שונים. אם אתם עושים ניקוי מיצים - הוסיפו אננס לשייק שלכם.

 

6. נגד דלקות ולחיזוק העצמות

האננס נמצא כמקל על מצבי דלקות מפרקים ואפילו להקלת סינוסיטיס. יש בו כמות רבה של מנגן, מינרל האחראי על חיזוק העצמות, דבר החשוב לאנשים הסובלים מאוסטופורוזיס למשל.

 

7. לריפו מחלות

בזכות הברומלין והויטמין C שבאננס, הוא מסייע לסילוק ליחה, לטיפול במצבי הצטננות ושיעול ולניקוי דרכי הנשימה.

 

8. נגד בחילות

נשים בהיריון שצרכו אננס על בסיס קבוע, העידו כי האננס תרם להפחתת הבחילות בצורה משמעותית. לטיפול בבחילות יש לשלב את האננס עם כמה אגוזים או שקדים.