כך נראה טיפול אצל המרפא באנרגיות המבוקש בארץ - ומדוע משרד הבריאות לא מכיר בו?

ד"ר נאדר בוטו הוא אחד הקרדיולוגים המבוקשים ביותר בארץ, אך זו לא הסיבה היחידה שתחכו שנה לקביעת תור בקליניקה שלו – הוא ריפא באנרגיה יותר ממאה אלף מטופלים בארץ ובעולם, וכל זאת מבלי ששיטותיו זוכות להכרה רפואית. אז איך בדיוק מרפא הד"ר בוטו אלפי אנשים תוך מפגש או שניים?

כאב ראש
כאב ראש | צילום: fotolia

הדוקטור בוטו, רופא מוערך, הוא אחד הרופאים הנדירים בישראל שמטפל גם ברפואה אלטרנטיבית. זה מתחיל באבחון שמתבסס על מראה פניו וגופו של הפציינט. ממנו גוזר הדוקטור שורה של אבחנות נפשיות שמהן הוא מקיש על רגישות גופנית.

"זה לקח לא יותר מחמש דקות של התבוננות תוך כדי שיחת חולין. ובוטו, אי אפשר לומר זאת אחרת הדהים אותי. מה שהאיש הזה ידע על יחסי עם הורי ועל פחדיי הכמוסים ביותר לא התפרסם מעולם, לא היתה לו אפשרות לקרוא על כך בשום מקום. רק הקרובים ביותר אלי יודעים על כך. וגם זה, לא ברמת הדיוק שניסח זאת האיש שלפני".

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

 

נאדר בוטו נולד בנצרת ולמד קרדיולוגיה באיטליה. הוא נשוי לאישה ספרדייה מורה לשפות. ויש לו שני ילדים. הגדול לומד אפי גנטיקה בחו"ל. הצעירה יותר היא קלינאית תקשורת.

הוא כתב שלושה ספרים, בכולם הוא מנסה להסביר את הגישה הטיפולית שלו. את האופן שבו הוא מוכיח לשיטתו את הקשר בין הגוף הנפש והנשמה. כן, יש נשמות בעולמו של בוטו. והוא מוצא אותן בגוף מטופליו.

 

נאדר בוטו מקיים סדנאות בארץ ובחו"ל כדי ללמד את שיטת הטיפול שלו. לדבריו, אין לו שום יכולת מיסתורית. כל מה שהוא עושה הוא פרקטיקה נלמדת. ובכך הוא עוסק במרץ רב.