ספר לי מה אתה שונא ונמצא לך בת זוג

אפליקציית היכרות חדשה תמצא לכם את הפרטנר המושלם, לפי הדברים שאתם שונאים. אז אם אתם שונאים טבע, חתולים וכוסברה, התכונננו להתאהב

זמן צפייה: 00:47

לכולנו יש רשימה ארוכה ומפורטת של דברים שאנחנו שונאים, החל מכוסברה, ריאליטי, דונלנד טראמפ או הצבע ורוד. למזלנו, הגיעה השעה להשתמש במידע השלילי כדי למצוא אהבת אמת.

אפליקציית HATER, (השונא) מתאימה לכם בני זוג פוטנציאלים החולקים איתכם את אותה רשימת שנאה. הרעיון מבריק - את כל הדברים שאתם מחביאים באתר היכרויות אחר, כדי להציק את עצמכם חיוביים ומושלמים, חושפים פה בריש גלי בדרך לנפש התאומה שלכם.

שונאים את התמונה הזו? אנחנו כבר נמצא לכם אהבה
שונאים את התמונה הזו? אנחנו כבר נמצא לכם אהבה

לאחר הרשמה קצרה, עליכם להחליט בנוגע לכ- 3,000 נושאים, מה וכמה אתם שונאים. הנושאים מגוונים ונעים בין תמונות סלפי, אנשים שהולכים לאט, ואנשים ששמים פחות מ-15 אחוז טיפ. למטה אם אתם שונאים, למעלה אם אוהבים. שלושת הנושאים השנואים הפופולרים כיום הם הבחירות לנשיאות ארה"ב, הולכי רגל לא מנומסים ושיערות בכיור.

Hater
צילום: מתוך אתר החברה

לאחר מכן, האפליקציה מתאימה לכם את הפרטנר המושלם בהתאם למה ששניכם שונאים בהתאם למיקומכם ואתם מוזמנים להתחיל לשנוא יחד. עזבו אתכם ממשפטי פתיחה קלישאתיים ונדושים, הכי כיף להתחיל את השיחה ב"אז גם אתה שונא את אסי עזר?". אבל אם עדיין נתקלתם בקשיים, תוכלו להשתמש במשפטי פתיחה מוגדרים מראש.

ממציא האפליקציה, ברנדן אלפר, עזב את עבודתו כדי להיות סטנדאפיסט, והודה שאת הרעיון הוא הגה כבדיחה, אך כנראה שהוא הבין שחשבון הבנק שלו הולך לפתוח פלאים. אז קדימה, בואו לשנוא

עוד ברשת בריאות