בדיקת רוק חדשנית תתאים לכם תפריט תזונה

בחודשים האחרונים הושק לראשונה אבחון נוטרו- גנטי בישראל: אבחון המאפשר לבחור את התזונה בהתאם לגנים של הנבדק הנמצאים ברוק

זמן צפייה: 06:14

כיום ניתן באמצעות בדיקת רוק פשוטה, לערוך אבחון נוטרו-גנטי רחב. האבחון נועד לספק מידע ולאפשר לכל אדם להכיר כיצד המנגנונים השונים בגופו פועלים, ובהתאם לכך לבחור בצורה מושכלת את סוג התזונה והפעילות הגופנית המתאימים לו.  במילים אחרות, הוא עונה על השאלה - מה הגוף המיוחד שלך צריך לצרוך כדי להגיע לבריאות אופטימלית, מאחר ואין תפריט אחד שמתאים לכולם.

"הבדיקה נעשית באמצעות דגימת רוק שמכיל את הדנ"א שלך", מסבירה גלית אלדרוטי, דיאטנית קלינית. "המבחנה נשלחת למעבדות בשוודיה והבדיקות מגיעות במייל כעבור עד חודש ימים. בדו"ח המופק בעקבות הבדיקה מפורטים מאפיינים שונים המדורגים לפי מידת הסיכון הגנטי שלהם לנבדק הספציפי, וכן מדורגות התגובות שמרכיבי התזונה השונים יוצרים בגופו של הנבדק כתוצאה מהגנטיקה שלו", הוסיפה אלדרוטי.

דיאטה
אבחון נוטרו-גנטי מסביר מה הגוף המיוחד שלך צריך לצרוך כדי להגיע לבריאות אופטימלית

חידוש העיקרי הוא שבאמצעות הגנום האנושי אנחנו יכולים להבין מדוע אדם סובל מיתר כולסטרול בדם, האם מדובר בצריכת יתר או רגישות יתר, ובהתאם לשתי התשובות משתנה שיטת הטיפול בנבדק. "על מנת להפיק את המרב מהמידע העולה מהבדיקה הגנטית הקימה חברת MyBio מערך ארצי של תזונאים קליניים, שעברו הכשרה מקצועית בתחום הנוטרוג'נטיקס והם נפגשים עם הנבדקים לאחר קבלת הדו"ח", סיפרה אלדרוטי.

עלויות הבדיקה נעות בין  1650 ₪ לדוח תזונה בלבד, 1950 ₪ עבור דוח תזונה מורחב וספורט, עם תוספת של 350 ש"ח עבור ייעוץ תזונתי משלים שנעשה ע"י תזונאי שהוכשר על ידי החברה.

לאתר החברה MyBio

לפרטים להזמנת ערכת הבדיקה 054-5633166

העולם הבוקר כל הקטעים

עוד ברשת בריאות

עכשיו זה מדעי: נשים צריכות שוקולד >> [brightcove_iframe video_id='health-articles-020' autoplay='0' credit='' kid='1_by7ps5x8' duration='51']

אברי גלעד מוטרד מתוחלת החיים המתארכת

שפעת 2017: האם החיסון אכן נכשל?