מישהו מוכן להגיד לנו איפה קייט מידלטון?! הקונספירציות על היעלמותה של הנסיכה

בתחילת השנה הודיע ארמון המלוכה כי הנסיכה קייט מידלטון צפויה לעבור ניתוח אשר מצריך התאוששות ארוכה. מאז תחילת חודש ינואר, אשתו של נסיך וויילס לא נראתה אפילו לא פעם אחת לעיני הציבור, וההודעות שמספק ארמון המלוכה על מצבה דלות. הרשת גועשת, השמועות מרחיקות לכת ואפילו כבר יש האשטג - "איפה קייט מידלטון", אז היא בסך הכל בהתאוששות ארוכה או שמשהו אכן קרה לנסיכה? זהירות - קונספירציה לפניכם!

הנסיכה קייט מידלטון
הנסיכה קייט מידלטון | צילום: shutterstock

בשבועות הראשונים של שנת 2024 הנסיך והנסיכה מוויילס הורידו פרופיל, בלשון המעטה. הנסיך עצמו יצא רק פעם אחת משערי הארמון, והנסיכה "נעלמה".

ב-17 בינואר, הארמון חשף כי הנסיכה בת ה-42 מוויילס, עברה ניתוח בטן מתוכנן יום קודם לכן. עוד הודיע הארמון שהנסיכה תישאר מאושפזת בבית החולים לפני שתעבור להתאוששות בביתה, והיא צפויה לשוב לפעילות חברתית וציבורית בחג הפסחא.

כתבות נוספות

אז הכל נשמע טוב ויפה עד שהנסיך הבריז מהאזכרה של הסנדק בשלישי האחרון והחששות בנוגע לרווחתה של הנסיכה קייט גברו ברחבי האינטרנט, והזינו גל של תיאוריות קונספירציה. אגב למי שפחות מעורה בעינייני הרכילות של ארמון המלוכה, נסביר בקצרה שבערך יום אחרי הצהרה נוספת של הארמון על כך שקייט "ממשיכה להסתדר", הנסיך וויליאם החמיץ את טקס האזכרה לסנדק שלו ולא בדיוק פירט מדוע (כאן זה הזמן להילחץ).

הנסיך וויליאם והנסיכה קייט
הנסיך וויליאם והנסיכה קייט | צילום: shutterstock

נציין שהיעדרותה של קייט מעיני הציבור עומדת בניגוד גמור למלך צ'ארלס, בן 75, שמתמודד עם מאבק במחלת הסרטן, אותה חשף בתחילת החודש. בהצהרה הראשונה שפרסם הארמון נמסר כי "הנסיכה מוויילס מקווה שהציבור יבין את רצונה לשמור על נורמליות רבה ככל האפשר עבור ילדיה". זה אולי יכול להסביר את הרצון שלה לשמור על מצבה הרפואי בדיסקרטיות, אבל מאז עברו כמעט חודשיים ומצבה של הנסיכה עדיין בעלטה.

לעיתים רחוקות הארמון ומקורבים מעדכנים לגבי מצבה, אבל נראה שבשלשי האחרון, לאחר ההברזה המתוקשרת של הנסיך מהאזכרה, העניינים ברשתות התחילו להתחמם והביאו עמם גל של תיאוריות קונספירציה הזויות. זה התחיל לאחר שמנחת טלוויזיה ספרדית טענה כי הנסיכה הוכנסה לתרדמת רפואית עקב סיבוכים כירורגיים, תוך ציטוט של מקור אנונימי בבית המלוכה. בית המלוכה הכחיש. התקשורת האמריקאית לא איחרה להיכנס לתמונה וטענה שבעלה ווילאם עזב אותה לטובת אישה אחרת, אבל תתפלאו או לא, זאת התיאוריה הכי פחות הזויה שהושמעה.

 

השילוב של דיסאינפורמציה, חוסר בעדכונים על מצבה ואולי קצת שעמום, יצרו תיאוריות מופרכות עד כדי גיחוך. אז ריכזנו לכם כמה באמת הזויות שמצאנו.

המצחיקה ביותר היא כנראה שקייט מידלטון עשתה "הרמת ישבן ברזילאית" ולכן היא נעדרת לתקופה ארוכה ולא מוכנה לחשוף את עצמה לציבור. לא רחוק משם עומדת התיאוריה שמדובר במשחק מחבואים שהשתבש. נאמר גם שהיא נכלאה בארמון בקינגהם, או בשירותים, הצטרפה לדאעש, מחביאה תינוק מחוץ לנישואין, והאמת שאנחנו יכולים להמשיך ולהמשיך כי נראה שהדאגה האמיתית של חלק מהציבור לנסיכה, הפכה במהרה לבדיחה צינית ומוזרה.

אז למה יש כל-כך הרבה תיאוריות קונספירציה לגבי העלמותה? אור הזרקורים בשנים האחרונות עוטף את משפחת המלוכה. כנראה בעקבות יציאתם הדרמטית של הנסיך הארי ומייגן מרקל, מותה של המלכה וההיסטוריה הסוערת של המשפחה המוצגת בימים אלה בדרמת הנטפליקס הפופולרית "הכתר".

הכתר
הכתר | צילום: shutterstock

הניגוד בין המראה החיצוני המלוטש של משפחת המלוכה והסודות האפלים שתססו מתחת לפני השטח, הציתו בוודאי את דמיונם של פרשנים וחוקרי קונספירציה, ונראה שההתרחשות הגועשת יוצאת מהרשתות החברתיות, ומתחילה לקרות גם בחיים האמיתיים.

הסיבה להיעדרותה הממושכת של קייט מידלטון עשויה להיות רפואית בלבד, אבל אף אחד לא סומך על הארמון שיגיד את האמת. כמו שניתן להבין, אין לדעת מה עלה בגורלה של הנסיכה, ואנחנו מצפים בקוצר רוח להצהרה בימים הקרובים שלא בטוח תגיע. עד אז, מאחלים לנסיכה החלמה מהירה אם היא אכן רק מתאוששת מהניתוח, ואם לא, אנחנו מאחלים לה שתצליח לברוח מהמרתף החשוך בו כלאו אותה.

כמו תמיד אנחנו פה בשביל להזכיר - אל תפחדו לשאול שאלות, להתעניין ולחקור, לאמת צדדים רבים, ואם יש משפט שמתאר את המציאות שאנו חיים בה כיום, הוא כנראה ש"אין אמת אחת". מקווים שהשכלתם, ועד לפעם הבאה.