שוב דיווח על יצור חי שנמצא בהזמנה משיין - אלא שהפעם מדובר בחיה ארסית

סטודנטית בת 18 הזמינה מגפיים מ-SHEIN ונחרדה לגלות בפנים עקרב ארסי: "חשבתי שאני חולמת". וזו לא הפעם הראשונה שאנחנו מדווחים על יצור חי שנמצא בזמנה מפורטל הקניות הפופולרי

Stuttgart,,germany, ,may,1,,2024:,shein,logo,online,marketplace
SHEIN | צילום: Shutterstock

עוד לא התאוששנו מהסיפור על ההפתעה המגעילה שמצאה קונה שהזמינה בגדים משיין, וכבר אנחנו מדווחים על מקרה נוסף של משלוח חי משיין. רק שהפעם מדובר בחיה ארסית.

סופיה אלונסו-מוסינגר (18), סטודנטית להנדסת חשמל מאוניברסיטת בריסטול, הזמינה מגפיים חדשות מ-SHEIN, פורטל הקניות הסיני הפופולרי. אך כשהחבילה הגיעה ציפתה לה הפתעה לא נעימה בכלל.

"פתחתי את הרוכסן של האריזה החיצונית וראיתי משהו זז בפנים, ואמרתי לעצמי, מה זה?", סיפרה סופיה בריאיון ל-BBC. כאשר היא הבינה שמדובר בעקרב, היא מיהרה לסגור את הרוכסן של האריזה ולהוציא אותו מחדרה. "חשבתי שאני חולמת. אני מסתדרת עם עכבישים ודברים כאלה, אבל זה היה מפחיד להיות בחדר שלי עם עקרב רנדומלי".

@bbcnews Bristol Uni student Sofia said she and her housemates were "not exactly buzzing" to have a scorpion in their flat. Shein has been contacted for comment and says it's looking into the incident. #Shein #Scorpion #BristolUni #BristolUniversity #Student #Students #Flatmates #Bristol #University #Uni #UniLife #StudentLife #OnlineShopping #News #BBCNews ♬ original sound - BBC News

היא מיהרה להזעיק את שותפיה לדירה, שאחד מהם הוא במקרה סטודנט לזואולוגיה. הם נעזרו במלקחיים והעבירו בזהירות את העקרב לתוך קופסת פלסטיק. זו הייתה משימה מורטת עצבים, מכיוון שאיש מהם לא ידע להעריך עד כמה ארסי היה העקרב.

הם יצרו קשר עם המרכז הלאומי לרווחת הזוחלים, ששלחו מישהו במהירות כדי לאסוף את העקרב. המומחה זיהה את העקרב כ-Olivierus martensii, הידוע יותר בכינוי עקרב סיני. הוא נפוץ בסין, מונגוליה וקוריאה, ומעדיף סביבות חמות ויבשות עם מיעוט צמחייה. הארס שלו מכיל רעלים רבים, אך למרות שעקיצתו עלולה להיות מסוכנת, רק לעיתים נדירות היא מסכנת חיים.

אולי יעניין אותך גם: נוסעת מצאה עכבר בארוחה שלה והמטוס נאלץ לבצע נחיתת חירום

שיין מסרו בתגובה: "לאחר קבלת המשוב ערכנו מיד חקירה פנימית. הצוותים שלנו בשטח בדקו את תהליך אריזת המשלוחים וביצעו בדיקה של הסחורה במחסן שלנו ואישרו כי כל נהלי העבודה הסטנדרטיים נשמרים".