מהו העצם המשונה שהופיע בשידור החי מתחנת החלל הבינלאומית?

עצם משונה דמוי בומרנג נצפה במהלך שידור חי של תחנת החלל הבינלאומית. בסרטון שעלה ליוטיוב ניתן לראות אותו חולף במהירות, אך לא כולם ממהרים לחגוג את הממצא החדש

Ufo Bumerang 3
עצם משונה תועד בשידור החי של תחנת החלל הבינלאומית | צילום: Disclose Screen The Grimreefar

חובב עב"מים ובעל ערוץ היוטיוב הפופולרי Disclose Screen The Grimreefar, טוען כי הבחין בעצם בלתי מזוהה בשידור חי של תחנת החלל הבינלאומית.

הסרטון המדובר שידר מבט על הקוטב הצפוני מהחלל, ואכן נראה שעצם משונה דמוי בומרנג נע במהירות וחוצה את המסך. ניתן להבחין גם בצל שמטיל העצם על פני השטח.

היוטיובר טען שהוא בחן את הסרטון היטב ולא מצא סימנים של עריכה או מניפולציה דיגיטלית של חומר הגלם. עם זאת, הוא הודה שהצילומים הגיעו לידיו לא דרך השידור החי המקורי, כך שהוא לא יכול לאמת את הממצא באופן ודאי.

כצפוי, התגובות ל"ראייה" היו חלוקות. היו מי שחשבו שמדובר בעוד הוכחה לקיומם של חוצנים ובירכו את היוטיובר על הממצא החשוב, אך אחרים פחות התרשמו וטענו שמדובר בזיוף.

אולי יעניין אותך גם: סקר חדש: 2% מהבריטים טוענים שקיימו יחסי מין עם חייזרים

לאחרונה מתפרסמים יותר ויותר גילויים אודות עב"מים שנראים מעל שמי כדור הארץ, ויש הטוענים כי ממשלת ארה"ב מחזיקה בטכנולוגיה חוצנית זה עשרות שנים. אחד הקולות הבולטים בנושא הוא אמן החושים הישראלי אורי גלר, שטען כי הכחשות הפנטגון בנוגע לקיומם של חוצנים הן שקריות.