אחרי למעלה מ-1,000 שנים: פסטיבל "האיש העירום" ביפן מגיע לסיומו

לאחר מסורת של יותר מאלף שנים, "פסטיבל האיש העירום" של יפן הסתיים באופן רשמי. "ההחלטה נובעת בעקבות הזדקנותם של המעורבים והיעדר יורשים"

Nippon Tv News 24 Japan
פסטיבל סומין-סאי | צילום: Nippon TV News 24 Japan

כבר למעלה מאלף שנה שפסטיבל סומין-סאי, הידוע גם כ-"פסטיבל האיש העירום", מתקיים מדי שנה ביום השביעי של ראש השנה הירחית באושו, יפן. הפסטיבל כולל מאות גברים בתחתונים המתאספים יחדיו במקדש קוקוסקיג'י באושו כדי להיאבק על קמע שבורך על ידי הכהן הראשי של המקדש.

בפסטיבל שנערך בשבת האחרונה זכה בקמע תושב המקום קיקוצ'י טושיאקי בן ה-49, חבר שהוא גם חבר באגודת השימור של הפסטיבל. אך למרבה הצער, הכומר הראשי של המקדש, דאיג'ו פוג'ינאמי, הודיע שהפסטיבל שנערך בשבת האחרונה היה האחרון. וכך מגיעה לסיומה מסורת בת למעלה מאלף שנים.

" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen>

"ההחלטה נובעת בעקבות הזדקנותם של המעורבים והיעדר יורשים", כתב פוגינאמי באתר האינטרנט של המקדש. "בעוד שנעשו מאמצים להמשיך את הפסטיבל כמיטב יכולתנו, על מנת למנוע ביטולים או שיבושים של הרגע האחרון בעתיד, התקבלה ההחלטה על ביטול הפסטיבל עצמו".

אולי יעניין אותך גם: הודו: יונה שהוחזקה בשבי במשך 8 חודשים נוקתה מאשמת ריגול

עכשיו כשפסטיבל האיש העירום הפך לחלק מן ההיסטוריה, נראה שהגברים הללו יצטרכו למצוא סיבות אחרות כדי לבלות יחד בעירום.