עובדי גן החיות נתקעו בכלוב יחד עם גורילה זועמת – זה נגמר בנס

מבקרי גן החיות פורט וורת' שבטקסס היו עדים למחזה מבהיל במיוחד כאשר שני עובדים נקלעו למפגש אלים עם גורילה. בסרטון ניתן לראות כיצד הגורילה מסתער לעברם אך למרבה המזל הם חולצו ללא פגע

Ben306069 1
העובדים נתקעו עם הגורילה בכלוב | צילום: ben306069

שני עובדים בגן החיות פורט וורת' שבטקסס מצאו את עצמם יחד עם גורילה אימתנית בכלוב הפרימטים.

בסרטון הוויראלי, שצבר מיליוני צפיות, ניתן לראות זכר גורילה כסוף-גב מסתער לעבר אחד העובדים המבוהלים.

Ben306069 4
הרגע המפחיד | צילום: ben306069

העובד רץ ומנסה לתפוס מחסה מאחורי דלת, בעודו משתמש במכשיר הקשר על מנת להזעיק עזרה. לאחר מכן הגורילה נתקע בדלי האוכל ועוצר על מנת לצפות בשומר שעומד בפתח. בהמשך הסרטון ניתן לראות עובד נוסף משתדל לשמור מרחק מהגורילה הזועף.

ברקע הסרטון הדרמטי ניתן לשמוע קולות של אנשים מתפללים לשלומם של העובדים האומללים "אלוהים יעזור לה. אלוהים יעזור לה. אלוהים יעזור לה" ו-"בבקשה הגן עליה".

@ben306069 Shocking moment two keepers where left in an enclosure with Elmo a male silverback at the fort worth zoo #shocking #fortworthzoo #silverback #scary #zoo #zookeeper #gorilla #fyp #fortworth #elmothegorilla #exposed #coverup ♬ original sound - Ben306069

המבקרים חששו מהנורא מכל, אך למרבה המזל נראה שהתפילות נענו משום ששני העובדים הצליחו להימלט בלי פגע.

אולי יעניין אותך גם: טרגדיה: ננשך למוות על ידי לטאה ארסית אותה החזיק באופן לא חוקי

בהנהלת גן החיות הסבירו כי מדובר בטעות אנוש. "בכל יום עובדי גן החיות מעבירים את חבורת הגורילות לבית הגידול המקורה שלהם על מנת שניתן יהיה למקם את ארוחת הצהריים של הגורילות באזור החיצוני. עקב טעות של השומר, הצוות נכנס לחצר בלי לדעת שאחד הגורילות נמצא עדיין בסביבה החיצונית".