וטרינר בן 66 מואשם בקיום יחסי מין עם סוס פוני

וטרינר בן 66 מאוהיו מואשם כי תקף את אישתו ובתו לאחר שנתפס מקיים יחסי מין עם סוס פוני בחווה המשפחתית. הווטרינר הכחיש את ההאשמות וטען: "אם הייתי מ**** סוס הייתי יורה לעצמי בראש"

Lonely,sad,pony.,selective,focus.
סוס פוני, אילוסטרציה | צילום: Shutterstock

דרמה משפחתית מקומית עלתה השבוע לכותרות, לאחר שד"ר פיליפ ר. דילטס, וטרינר בן 66 מאוהיו, הואשם בקיום יחסי מין עם חיית משק ובשתי עבירות נוספות של אלימות במשפחה. הווטרינר עמד השבוע בפני שופט בבית המשפט המוניציפאלי מאונט ורנון, שם כפר בהאשמות המיוחסות לו.

העבירות המיוחסות לו נוגעות לתקרית שהתרחשה לכאורה בערב חג הפסחא האחרון. ד"ר דילטס מואשם כי קיים יחסי מין עם סוס פוני וכי תקף את אשתו ברנרדה בת ה-60, ובתו האנה בת ה-24.

השוטרים שהוזעקו לחווה המשפחתית העידו כי לאשתו ברנרדה היו סימנים אדומים על צווארה במקום בו לכאורה כרך בעלה את זרועותיו סביב צווארה. לבתו האנה היו שריטות על גבי ידה לאחר שעל פי עדותה ניסתה למנוע מאביה לתקוף את אמה.

האנה גם סיפרה לשוטרים כי אביה היה שתוי, ולאחר שנתפס מקיים יחסי מין עם סוס, איים לירות בעצמו ובאחרים.

ברנרדה, אישתו של הווטרינר, סיפרה כי היא הלכה לאסם כדי למלא מים בשוקת ואז ראתה את בעלה מקיים יחסי מין עם סוס פוני. היא אמרה לשוטרים שהיא אמרה "אוי אלוהים, מה אתה עושה?" ורצה אל בתה שהייתה בטנדר הסמוך. בשלב הזה, כך העידה, אמר ד"ר דילטס שחייו הסתיימו ושהוא עומד לירות בעצמו. בשלב הזה החל עימות פיזי בין הווטרינר לשתי הנשים, לאחר שהן ניסו למנוע ממנו לרדת למרתף בו החזיק כלי נשק.

ד"ר דילטס הובל למעצר בבית הסוהר של מחוז נוקס, ושוחרר לאחר יממה בערבות של 75 דולר. בחקירתו הכחיש את המעשים המיוחסים לו. בראיון שקיים עבור עיתון מקומי הסביר: "היה לנו סוס חולה וחיכיתי שהוא יסיים לאכול. עמדתי מאחוריו כשאשתי הסתכלה דרך פתח באסם". עוד הוסיף ואמר: "אם הייתי מזיין סוס הייתי יורה לעצמי בראש" – שזה פחות או יותר מה שהוא איים לעשות לאחר שאשתו מצאה אותו באסם.

אולי יעניין אותך גם: אישום חמור בהתעללות: קיימה יחסי מין עם כלב בזמן שבעלה צילם את המעשה

אם יימצא אשם בעבירות על אלימות במשפחה צפוי הווטרינר לעונש של עד 6 חודשי מאסר וקנס של 1,000 דולר. האישום הנוגע לסוס נושא עונש של עד 90 ימי מאסר וקנס של 750 דולר.